Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Dame van 25 zoekt een partner in crime

Gestart door DenHaag@1993, april 02, 2018, 04:50:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DenHaag@1993

Hallo allemaal,

Ik ben een dame van 25 jaar en ik ben op zoek naar een leuke man.

Lichamelijk contact zoals knuffelen en kussen vind ik heel prettig en voor de rest hou ik ervan om goede gesprekken te voeren en veel te ondernemen, een roadtripje door Europa of het vliegtuig pakken naar Zuid Amerika, op dansles of een kookcurcus doen, een vreemde taal leren of een nachtje onder de sterren slapen etc.

Ik werk als pedagogisch medewerker in de kinderopvang en heb een kat als huisdier (later komen daar gerust nog meer dieren bij, haha)

Ik vind humor en respect heel belangrijk, verder zoek ik vooral een hele lieve jongen.
Zelf ben ik zorgzaam, eigenwijs en lief.

Ik ben vegetarisch en ben bewust bezig met het milieu.

Ik heb het één en ander meegemaakt vroeger en dat zorgt ervoor dat ik wel onzeker ben over mezelf en in het begin ook verlegen kan zijn. Als je me beter leert kennen ben ik zeker de moeite waard!

p.s. dit is mijn eerste keer op een forum.

DenHaag@1993

Misschien handig om bij te vertellen:

Ik val op mannen die ouder zijn als 25, langer zijn als 1.80 en het liefst niet te ver rijden vanuit Den Haag.

Somebody someome

eerste 2 eisen voldoe ik aan hou ook van koken en leuke dingen doen. Ben 1,88. Ik word 27 deze zomer. En woon in Nijmegen . das enigste haha mss vind je dat te ver.

DenHaag@1993

Haha nou ik woon momenteel nog een paar maandjes in Den Bosch en verhuis dan na de zomer naar Den Haag dus vanuit hier is het zeker niet te ver ;)