Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hoe pakken we het in Nederland aan?!

Gestart door Stev, oktober 31, 2006, 01:31:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stev

Ja, mensen, hier moeten we echt iets aan doen  >:D
Zonnekind wil alleen nog maar werken en verhuizen  :wave:  dus van haar en Viper kunnen we en willen we niets meer verwachten  ;D.

Er is al van alles geroepen (Spijkerman etc. vonden we niet serieus genoeg) maar als de media ons niet vinden (waarom lukt het ze in België wel?  ???  ), moeten wij zelf op zoek gaan. Dus laten we brainstormen wat de opties zijn en wie weet, komt er iets van  :wave:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Zonnekind

Hebben jullie zo geen programma over seks zoals open en bloot?
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

En dat vraag je aan aseksuelen?  ;D

Ik weet niet hoe we het precies moeten aanpakken. Ik vind het geen probleem om af en toe wat informatie richting media te sturen maar ben er niet voor te vinden om op tv te komen ofzo. Tv zou natuurlijk wel het beste medium zijn en ik denk dat we best een programma kunnen vinden waar ze het onder de aandacht kunnen brengen, maar dan moeten er eerst mensen zijn die daar dan aan mee zouden willen werken...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Tv lijkt inderdaad de grootste impact te hebben. En ik wil best meedoen. Misschien moeten we toch Jong een keer aanschrijven. En ik heb zitten denken aan "Je zal het maar hebben", hoewel dat over ziektes gaat. Maar dat vind ik wel een heel goed programma.
Verder zat ik te denken om de tijdschriften nog een keer te mailen. En dan in de nieuwe tekst iets zetten over het succes van Open en Bloot, en dat er dus duidelijk behoefte is aan informatie over dit onderwerp.

Want dat vond ik trouwens erg gaaf om te merken, dat blijkbaar zoveel mensen ermee rond liepen en door één programma ons vinden en we ze een beetje kunnen helpen.  :klap:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Voor "Jong" vind ik me te oud  ;)  maar "Je zal het maar hebben" vind ik een hartstikke goed idee! Ik moet eerst mijn onzekerheid qua taal weten te overwinnen en dan wil ik ook wel mee doen (denk ik  :-\  )
Ik denk dat een nationale zender (Open en Bloot is nationaal, toch?) de beste keus is, qua bekendheid dan.
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Maar hoe moet dat dan als we weer zo'n "boost" aan nieuwe leden krijgen...ik krijg de post van 1 dag nu al niet meer bijgelezen ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Er zit niks anders op ben ik bang...steeds als ik denk dat ik een eindje opschiet in het rijtje ongelezen berichten, is er net weer iets nieuws gepost! Dweilen met de kraan open ;D  :wave:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

Ik ken het gevoel, nu heb ik een week vakantie en lukt het best maar binnenkort is dat ook weer gedaan. Dan ga ik bij elk topic weer weken te laat aankomen ::)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Tempesta

#10
Citaat van: Zonnekind op oktober 31, 2006, 07:25:49 PM
*Zonnekind sluipt snel weg...*

*Tempesta sluipt harder weg met schaamrood op de kaken omdat ze wilde dat ze dapperder was :-[...*

"Je zal het maar hebben" zou er een heel goed programma voor zijn. Misschien ook een idee om het eens naar BNN in het algemeen te sturen, die zitten altijd wel te springen om aparte onderwerpen.

Ereinion

Denken jullie niet dat je zal het maar hebben te medisch is? het gaat altijd over ziekten. Maar we kunnen BNN wel mailen. (Komen we in spuiten en slikken  ::) )
Stev, geweldig dat je erover nadenkt om mee te doen.

Sismo, misschien moet je een tijdstip uitzoeken waarop bijna niemand aanwezig is. :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Nog een tip voor Sismo (en mezelf  :D  ): klik bovenaan elk board op het ikoontje "alles gelezen"  ::)

Even terug bij de media. Ik ben op een speurtocht bij omroep.nl geweest. Ik vond de volgende programma's (maar heb me daar niet in verdiept want misschien kijkt iemand daar naar?):

Vreemde e.e.n.d.
HelpDesk Live (met Meno Helmus)
Max en Catherine (kijk ik zelf af en toe naar)
Vinger aan de Pols

Voor het laatste geldt hetzelfde als voor "Je zal het maar hebben", denk ik. Dus te medisch volgens Ereinion.
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

#13
Bij vinger aan de pols is al eens een item geweest met Geraldine. De rest ken ik eigenlijk niet zo.

:D voor vreemde e.e.n.d. zijn we echt te oud, sorry.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Of we zijn gewoon geen vreemde eenden  ;)
Zeker voor kinderen? Ik had er geen erg in  :-[
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)