Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hoe pakken we het in Nederland aan?!

Gestart door Stev, oktober 31, 2006, 01:31:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stev

#60
Citaat van: Sismo op november 10, 2006, 10:10:58 PM
Mmmm....ik ben bang dat deze bedragen niet echt binnen onze mogelijkheden liggen.....weet het wel zeker  :78
Ik had al zo'n vermoeden  :-\

Citaat van: Ereinion op november 10, 2006, 08:12:52 PM
Daar ben ik het niet helemaal mee eens.
Ja Jovi, Ereinion heeft helemaal gelijk! Ik heb destijds het advies van de seksuoloog gekregen dat ik meer "spannende" programma's maar moest gaan kijken om mijn nieuwsgierigheid naar de materie wat te vergroten (lees: geen nieuwsgierigheid  :D  )

Citaat van: Ereinion op november 10, 2006, 06:10:38 PM
En ik vind de brief erg duidelijk. Ik heb nog wel wat ideeen voor aanpassingen, maar daar zal ik dit weekend eens naar kijken.
Ereinion, fijn dat je er naar wil kijken. Het heeft geen haast wat mij betreft  :wave:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Ik heb een mailtje terug gestuurd, dat het niet haalbaar is. Toch nog een keer een verzoek gedaan of ze het ontwerp nog een keer door de selectieronde heen laten gaan. Wie weet! En Ereinion, misschien kun jij iets heel moois maken? Blijven we het gewoon proberen! :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Citaat van: Stev op november 10, 2006, 10:17:39 PM
Ja Jovi, Ereinion heeft helemaal gelijk! Ik heb destijds het advies van de seksuoloog gekregen dat ik meer "spannende" programma's maar moest gaan kijken om mijn nieuwsgierigheid naar de materie wat te vergroten (lees: geen nieuwsgierigheid  :D  )

Mijn opmerking was ook niet heel erg serieus hoor.  :wave:
Ik denk alleen wel dat de verschillende programma's verschillende doelgroepen bereiken. Ik denk dat je via een programma over seksualiteit eerder de aseksuelen bereikt die al op zoek zijn naar een mogelijke reden en een programma als Max en Catherine zal veel makkelijker mensen bereiken voor wie het echt een openbaring is.
Als ik naar mezelf kijk behoorde ik tot de tweede groep. Ik was niet op zoek naar een uitleg omdat ik dacht dat ik gewoon dom was en me niet zo moest aanstellen. Nooit gedacht dat er meer mensen zoals ik zouden zijn. Totdat ik per ongeluk een artikel tegen kwam. Ik zou in die periode niet ingeschakeld zijn op programma's over seks, want daar wilde ik toch juist niets mee...


Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Ik had wel begrepen dat je het niet helemaal serieus meende, maar wilde het toch even uitleggen. En je hebt gelijk wat doelgroepen betreft.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

Citaat van: Jovi_Hobbes op november 11, 2006, 02:44:36 PM
Ik denk alleen wel dat de verschillende programma's verschillende doelgroepen bereiken. Ik denk dat je via een programma over seksualiteit eerder de aseksuelen bereikt die al op zoek zijn naar een mogelijke reden en een programma als Max en Catherine zal veel makkelijker mensen bereiken voor wie het echt een openbaring is.

Hier sluit ik me helemaal bij aan, bovendien denk ik dat we hier de meeste kans van slagen hebben (dat ze ons willen bedoel ik) gezien het een bijna dagelijks programma is. Dus ging ik op onderzoek uit bij Omroep Max met het volgende resultaat:
"De talkshow-diva besluit om al per 24 november de presentatie van Max & Catherine neer te leggen. Dat betekent niet het einde van het middagmagazine van ouderenomroep Max. Want Martine van Os neemt het stokje van Catherine over, zo weet RTL Boulevard vanavond te melden. Van Os presenteerde eerder Appeltje voor de Dorst voor Max."

:wave:

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Ik heb ook even een poging gedaan. Maar ik was wel een beetje afgeleid.  :-X Ik heb ook een versie gemaakt voor BNN en eventueel Jong. Ik denk dat we daar wel een ander taalgebruik kunnen voeren.

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Het ziet er goed uit! Alleen bij het stukje voor BNN zou ik ook de opmerking plaatsen dat aseksualiteit geen ziekte is, denk je niet? "Je zal het maar hebben" gaat meestal over iemand met een ziekte, vandaar.

Op de site van Omroep Max staat dat de ideeën voor onderwerpen in MAX & Catherine naar het volgende adres gestuurd kunnen worden: catherine@omroepmax.nl



Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Daarom had ik het er eigenlijk uitgelaten. Misschien moeten ze de titel voor een keer aanpassen in 'Je zal het maar zijn'  :)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Dat extra stukje over Open en Bloot vind ik heel erg goed bedacht Ereinion!

Een kleine opmerking op jouw versie van Stev's brief:
Op een gegeven moment zeg je "Daarnaast zijn er ook aseksuelen die een relatie hebben met een seksuele partner. Zij ontdekken vroeg of laat dat op seksueel gebied niet alles is zoals het ?hoort? te zijn, zonder dat daar een specifieke medische of psychische aanleiding voor is."

Ik snap wat je bedoelt maar zoals het er nu staat lijkt het alsof er geen specifieke medische reden is voor het ontdekken van de problemen in plaats van voor het probleem zelf. Ben ik nu duidelijk???

Een voorstel:
Daarnaast zijn er ook aseksuelen die een relatie hebben met een seksuele partner. Zij ontdekken vroeg of laat dat op seksueel gebied niet alles is zoals het ?hoort? te zijn. Er is dan echter geen specifieke medische of psychische aanleiding te vinden die dit probleem veroorzaakt.


Citaat van: Stev op november 11, 2006, 06:18:11 PM
Dus ging ik op onderzoek uit bij Omroep Max met het volgende resultaat:
"De talkshow-diva besluit om al per 24 november de presentatie van Max & Catherine neer te leggen. Dat betekent niet het einde van het middagmagazine van ouderenomroep Max. Want Martine van Os neemt het stokje van Catherine over, zo weet RTL Boulevard vanavond te melden. Van Os presenteerde eerder Appeltje voor de Dorst voor Max."

Nu wordt het dus Max & Martine! Maar als ik het goed begrijp zou het geen verschil moeten maken. Alleen zal het mailadres waarschijnlijk wel veranderen na de 24e...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Ik kan me daar ook helemaal in vinden!  :wave:

Citaat van: Ereinion op november 11, 2006, 10:30:18 PM
Misschien moeten ze de titel voor een keer aanpassen in 'Je zal het maar zijn'  :)

We zijn nog niet eens "binnen" en je wil al eisen stellen?  ;)

Ereinion, heb je al voorkeur voor een programma dat we als eerste gaan aanschrijven?
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)