Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hallo allemaal

Gestart door Mini, februari 26, 2018, 02:53:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mini

Ik weet niet zeker of dit de juiste plek is maar ik vertel mijn verhaal toch maar hier.

Ik ben Mini, 34 jaar ? :wave:

Ik ben op z'n minst hyposeksueel want mijn behoefte aan seks is minimaal ? ::)

Wel voel ik de behoefte aan een relatie, een emotionele, romantische band met iemand (ondanks dat ik niet echt erg romantisch ben ;D )







Koffie

Welkom Mini!

Lastig altijd in een relatie, die verschillen in behoeftes. Het is vaak ook heel lastig om over te praten. Maar als je denkt dat dat kan, is dat misschien toch iets om te proberen. Je vriend denkt nu misschien zelfs dat je hem persoonlijk niet aantrekkelijk genoeg vindt of dat er iets in jullie relatie mis is, waardoor je niet wilt.
Hij kan jou ook nooit leren begrijpen als je geen openheid geeft.

Aan de andere kant, zo lang je het er niet over hebt, is het misschien nog een beetje mogelijk verstoppertje te spelen.... dat kan heel verleidelijk zijn. Zelf was ik niet iemand in relaties die gemakkelijk confrontaties aanging. De vraag is alleen of je daar jullie relatie recht mee doet.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Welkom op het forum Mini,  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Dit is een prima plek om je voor te stellen. Hopelijk vind je hier wat je zoekt.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Mini


Fricai


Tineke.