Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Queer aan Zee 7 april wandeling Den Haag

Gestart door sterrenstelsel, april 04, 2018, 01:00:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sterrenstelsel

Hallo iedereen,

Ik las net dat er aankomende zaterdag een wandeling is georganiseerd van 13 km... Zijn er mensen die van plan zijn daarheen te gaan?
https://queeraanzee.wordpress.com/
https://www.facebook.com/events/142842633217243/

Groetjes :)

AceVentura

Dat ziet er leuk uit, ik moet even kijken of dat met de planning gaat passen, want ik ga graag mee. :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Ik weet inmiddels zeker dat ik erbij ben, wie komen er nog meer ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koloios

Ik kan niet morgen, maar de Meijendel is wel heel mooi, dus iedereen die kan moet zeker gaan.

AceVentura

We hebben gisteren een super wandeling gehad, het weer werkte ook lekker mee, ik ben zelfs wat verkleurd van die hoeveelheid zon  ;D

We hebben heel veel mooie dingen gezien, het Haagse bos, Huis ten Bos, Clingendael, de Waalsdorpervlakte en Meijendel. Uiteraard hebben we ook uitgebreid stilgestaan (of stilgezeten  ::) ) om onszelf inwendig te verzorgen met drankjes en pannenkoeken. Na de tweede stop zijn we van de route afgeweken en zijn we in plaats van verder naar Wassenaar over het strand terug gelopen naar Scheveningen.

Uiteindelijk stond de stappenteller aan het eind van de dag op ruim 27000 en ca. 20km, dus het is wat meer geworden dan de geplande 13  ;D Het was wel erg gezellig met ook voor mij weer enkele nieuwe mensen.

Voor wie deze wandeling gemist heeft en graag een keer mee wil lopen, er zijn ideeën om op 12 mei weer een wandeling te gaan doen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

sterrenstelsel

Ah klinkt leuk! en 20 km!! Dat is niet niks  ;D Ik kon helaas uiteindelijk toch niet erbij zijn. Maar als 12 mei door gaat kan dat een tweede poging worden  :cheerleader:

Hilde

Leuk verslag @Aceventura maar die 20 kilometer is een punt van discussie. Er waren namelijk nog twee deelnemers aan het meekijken naar het totaal aantal kilometers en de meest reële uitslag was: 16,8 kilometer. Maar misschien ben je komen lopen vanaf thuis???

AceVentura

Ik heb inderdaad simpelweg aan het einde van de dag op de stappenteller gekeken, daar zat inderdaad ook wat afstand bij buiten de QaZ wandeling. Ook is een stappenteller niet de meest accurate manier om afstand te meten (hij telt stappen en vermenigvuldigd met een ingesteld gemiddelde afstand per stap). 16,8km is nog steeds een behoorlijk eind  :klap:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler