Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hou je van bord- en of console / pc spellen?

Gestart door Wessel, april 04, 2018, 08:15:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wessel

Hoi mede aces ? :wave:,

Het lijkt me leuk om jullie te ontmoeten. Ik zie nog niet iets concreets geplanned zie staan wat helemaal mijn ding is, dus ik dacht: ik doe een voorstel:

Een tijdje geleden heb ik funbase ontdekt waar er elke zaterdag een groep met mensen bij elkaar komt om bordspellen/console/pc games te spelen.
Funbase heeft niets met aseksualiteit te maken, maar ik dacht als er hier mensen zijn met dezelfde interesses zouden die elkaar daar wel kunnen ontmoeten. In het ergste geval heb je sowieso een leuke middag/avond met games. Los hiervan zijn de regulars super leuke mensen, en redelijk gemixt qua man/vrouw.

Praktische info:
Het is elke zaterdag tussen 14:30 t/m 24:00 (je kunt komen en gaan wanneer je wilt). Het is in Amsterdam Noord, op loopafstand van Amsterdam centraal. Parkeren is gratis. Entree is €15, maar als je me een berichtje stuurt kan ik je aanmelden als mijn gast en krijg je een beetje korting. Ik kom zelf trouw de meeste Zaterdagen ook. Zie de funbase website voor meer info (en ook bijv fotos voor een indruk).

Disclaimer: Ik ben niet betrokken bij de organisatie van funbase anders dan normaal lid, en ontvang geen (financiële) compensatie voor deze post.

Lijkt je dit leuk?

Groetjes,

Wessel