Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Efteling datum poll

Gestart door AceVentura, mei 17, 2018, 08:57:27 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

AceVentura

Jammer Fred, en begrijpelijk dat het zo wel erg onhandig wordt. Hopelijk volgende keer beter.

Ik vertrek zo van huis, dus verdere mededelingen van afmeldingen of vertragingen graag via de telefoon. Jullie weten me te bereiken.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ace89

We staan links bij het ingangshek.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Ace89

Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Bubble

Anders goed is ook goed

Somebody someome

veeeeeeeeel gelachen bruin geworden en voldaan  :klap: :klap: :klap: :cheerleader:

AceVentura

Het is zeker een leuke dag geweest.

In het begin was het natuurlijk even goed kijken om elkaar te herkennen, en uiteindelijk is dat helemaal goed gekomen. We waren met z'n 4'en (AceVentura, Bubble, Nikkinda en Somebody Someone).
Het weer heeft goed meegewerkt, al had iets frisser ook wel prettig geweest. Dat zorgde de hele dag voor veel drukte bij de wildwaterbaan, en dat is dan ook het enige wat we niet gedaan hebben. Opvallend was dat het verder (relatief) druk was. Bij Symbolica, de nieuwste attractie, hebben we het langst gewacht en die was erg mooi. Na de wachtrij ( ::)) mag je kiezen welke route je wilt volgen, en afhankelijk van je keuze wordt je rondgereden door het kasteel. Het ziet er allemaal weer erg mooi en afgewerkt uit, wat mij betreft echt Efteling.
Verder was het veel minder druk dan we hadden verwacht. Mogelijk door andere evenementen vandaag (TT assen, Volvo Ocean Race, en mogelijk nog meer) en de staking van de streekbussen. Daardoor hebben we erg veel kunnen doen en was er ruim tijd om de dag af te sluiten met een heerlijke pannenkoek, een bezoek aan de souvenirshop en als echte afsluiter de watershow Aquanura.

Moe maar voldaan zijn we aan de berichten te zien allemaal weer thuis  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Helemaal serieus was het niet volgens mij, maar er kwam nog een idee om dit ieder jaar te doen. Zo kan je goed vooraf inplannen, kunnen we de buschauffeurs weer opstoken tegen hun werkgevers zodat ze staken en het weer rustig is in het park, enz.  ;D

Iets serieuzer:
Oktober is de verjaardagsmaand van het forum wat in oktober 2005 is opgericht. Als we iets jaarlijks zouden willen doen (ik ben voor!  ::) ) is dat misschien een mooie maand. Het weer is vaak nog aangenaam, het hoogseizoen (en daarmee de grootste drukte) is geweest, dus ik zie alleen maar voordelen.  Wie doet er mee?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Somebody someome

Ik zie wel wat er verschijnt in oktober. mss sluit ik weer aan

AceVentura

Dit jaar oktober lijkt me een beetje te veel van het goede (zou voor mij de derde keer worden dit jaar  :o ), het is meer bedoeld als ideetje voor volgend jaar.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jann

Dit jaar zit ik aan de andere kant van de wereld in oktober. Volgend jaar lijkt me wel heel leuk :D
Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

Bubble

In oktober sluit ik ook aan. Mooi om in die maand een jaarlijkse meeting te organiseren.
Anders goed is ook goed

Edewecht

Citaat van: AceVentura op juli 02, 2018, 09:03:33 AM
Dit jaar oktober lijkt me een beetje te veel van het goede (zou voor mij de derde keer worden dit jaar?  :o ), het is meer bedoeld als ideetje voor volgend jaar.

Maar... de Efteling was toch je hobby?!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Ik vind het geen probleem om te gaan ;D Er zijn wel dingen die meer prioriteit hebben dan een 3e keer Efteling in een jaar  ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Gisteren heb ik ook een CD gekocht met daarop de liedjes van de Efteling (ze staan er niet allemaal op, wel veel). Ik vind het leuk hoe in de attracties de muziek gebruikt wordt om de sfeer neer te zetten, en dan op een manier die niet opdringerig is waardoor het ook snel op de achtergrond verdwijnt. De muziek is los van de attracties ook erg mooi, het zijn kunststukjes op zich.
Bij deze wil ik ook nog Nikkinda bedanken voor de tip over de muziek in het Spookslot, die is inderdaad erg mooi.  :cake: :cake: :cake: :cake:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ace89

Don't get me started on music  :D graag gedaan!

Een jaarlijkse Eftelingmeet in oktober ben ik helemaal voor  :cheerleader:
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D