Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Informatie over de flyers.

Gestart door Ereinion, november 01, 2006, 07:22:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Vandaag kwam ik erachter dat de bibliotheek ook een standaard heeft waar onze flyers goed tussen passen. Ik denk dat ik ze maar heel laf in een envelop stop en die door de brievenbus doe met een briefje erbij. En dan ga ik wel heel stiekem kijken of ze worden geplaatst.  :-[
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Hé, dat is een goeie tactiek. Als het werkt kunnen we hem misschien op meer plaatsen toepassen  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Ik ben ook erg geneigd om het zo te doen, maar iets in mij zegt dat het niet de manier is....ik hoef me (wij hoeven ons) toch niet te schamen?  :-\
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Daar heb je helemaal gelijk in. Ik schaam me ook niet, maar vind het wel een hele grote stap om er zomaar over te beginnen tegen een wildvreemde (eigenlijk ook tegen een niet wildvreemde, maar daar gaat het nu niet om)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Vind ik ook hoor! (die stapel ligt er niet voor niets nog steeds...)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

We moeten eigenlijk gewoon een stelletje tieners omkopen die onze folders op drukke punten gaan uitdelen  >:D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky


Jovi_Hobbes

Jaaaa, een vrijwilliger. De beloning is onbeperkte AVEN- :cake: En natuurlijk een  :visibility:
Hierbij vast een voorproefje van de  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

De flyers zijn op te halen bij.... ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Citaat van: Sismo op januari 05, 2007, 07:18:18 PM
Ik ben ook erg geneigd om het zo te doen, maar iets in mij zegt dat het niet de manier is....ik hoef me (wij hoeven ons) toch niet te schamen?  :-\

Daar ben ik het ook wel mee eens. Maar het houd me ook een beetje tegen dat het zo'n onbekend onderwerp is. Dan moet ik midden in de bieb aan de balie gaan uitleggen wat het is en waarom ik het zo belangrijk vind... als ik nou zeker wist dat ik ze gewoon kon droppen... Ik ga voor de schijtluizentactiek!  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra

Ik zou ze ook wel ergens willen droppen en dan snel ergens anders gaan staan, om te laten zien dat IK ze daar vooral niet gelegd heb.  :rollol:

pinky

@ Jovi
Nou daar doe ik het voor. Altijd  :cake: en een  :visibility: . Kijk, dat levert nog eens wat op! Zeg maar hoe ik aan die folders kom. Ik ga hoogstpersoonlijk naar de bieb toe! Ben wel benieuwd naar de reactie dan... :)

Jovi_Hobbes

Als je dat echt wilt doen kan ik of iemand anders je wel een stapeltje opsturen. Stuur maar even een pm.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?