Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Informatie over de flyers.

Gestart door Ereinion, november 01, 2006, 07:22:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Citaat van: Pinky op januari 07, 2007, 01:31:31 PM
Kijk, dat levert nog eens wat op! Zeg maar hoe ik aan die folders kom. Ik ga hoogstpersoonlijk naar de bieb toe! Ben wel benieuwd naar de reactie dan... :)

Maar dan liggen de folders in Arnhem en niet in Eindhoven  ;D

Ik ben ook voor de schijtluizentactiek overigens  :-[
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Citaat van: Sismo op januari 07, 2007, 02:50:39 PM
Lafaard!   ;)

Nee hoor, zo werk ik mee aan nog meer verspreide zichtbaarheid van aseksualiteit, eigenlijk verdien ik zelfs wel een halve  :visibility:  :rollol:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Nou jongens, ik heb ze vandaag bij de bieb langsgebracht. Ze worden er neergezet. Ik heb ze daar aan de vrouw achter de balie afgegeven. Ze keek me nog even schaapachtig raar aan, maar ze zou ze erbij leggen. Dus... dat betekent weer meer publiciteit. Ik hoop dat het wat oplevert...

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

 :klap:

Ik ga pas volgende week langs de bieb  :-[
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Geweldig Pinky. Dat verdient een  :knuffel: , een  :cake: en natuurlijk een  :visibility:
Waar zouden we toch zijn zonder Pinky?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Citaat van: Pinky op januari 24, 2007, 08:38:07 PM
Nou jongens, ik heb ze vandaag bij de bieb langsgebracht. Ze worden er neergezet. Ik heb ze daar aan de vrouw achter de balie afgegeven. Ze keek me nog even schaapachtig raar aan, maar ze zou ze erbij leggen. Dus... dat betekent weer meer publiciteit. Ik hoop dat het wat oplevert...

Geweldig, Pinky !  :knuffel:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Haha, nou ja, ik was toch in de buurt... (dat is mijn valse bescheidenheid. Stiekum vind ik het gewoon stoer om rare blikken te krijgen. Zo ben ik ook al een keer uitgehuwelijkt geweest  ??? etc. En dan die blikken. Lachen man. Als ik ooit beroemd zou worden zou ik alle roddelbladen opbellen met onzinverhalen over mezelf. Gnagna. Das leuk!)

littlefanny

Tof, ze hebben dus al een keer in de bieb in arnhem gelegen, maar die waren schijnbaar op. Ik ga ze vandaag weer langs de artsenpraktijk brengen en bij het ziekenhuis. Als er ook een poster komt mag die ook in het ziekenhuis, bij mijnhuisarts, een andere arts en de tandarts, dussem, wie zet hem ff op a3 formaat? dan laat ikhem wel een paar keertjes drukken
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

 :visibility: voor Pinky en  :visibility: voor Fanny!
Arnhem wordt zo wel de hoofdstad van de aseksuelen  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Zullen we ook een aseksuele parade houden?  ;D