Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Informatie over de flyers.

Gestart door Ereinion, november 01, 2006, 07:22:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Nee! (ik vind die homoparade ook niks! Zo maak je jezelf alleen maar meer een uitzondering)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

The Gayparade! Das toch geweldig. Dat vind ik nou leuk!  :klap:

Ereinion

Sismo, ik ben het wel met je eens. Ze willen laten zien dat ze net zo zijn als anderen, en vervolgens gedragen ze zich erg vreemd...  :-\
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Het geeft inderdaad geen goed beeld van homoseksuelen in het algemeen en versterkt vooroordelen helaas.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Citaat van: Ereinion op februari 01, 2007, 10:31:25 PM
Sismo, ik ben het wel met je eens. Ze willen laten zien dat ze net zo zijn als anderen, en vervolgens gedragen ze zich erg vreemd...  :-\

Inderdaad.. En ik word daar ook niet vrolijk van, of positiever gestemd... en voel ook niet dat hun gedrag mij zou helpen opener over bijv mijn gender-ding te zijn.. Dronken mannen in rokjes op een boot die vervolgens breed grijnzend hun rokjes staan op te wapperen zodat je alles ziet wat daaronder ziet ( op het NOS-journaal afgelopen jaar) lijken mij niet echt goede reclame voor de 'zaak'. En vervolgens klagen ze in de media dat iedereen ze raar vindt, en dat ze een stigma krijgen. Goh, denk ik dan.. hoe zou dat nou komen ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Ik denk dat degenen die meedoen met de parade niet de klagers zijn....
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Dat weet ik wel zeker van niet! Haha!

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Triple a

*I realize you have your own but these are the pamphlets that we're printing in the US (warning: these images are huge.)

http://animaldetective.com/adriannesgawork/pamphlets13.PNG
http://animaldetective.com/adriannesgawork/flipsidecorrected1.PNG

Ereinion

Ze zien er erg mooi uit, Drievoudig A. Heel anders dan wat je ons eerder hebt laten zien.  :klap:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Triple a

Citaat van: Ereinion op februari 03, 2007, 03:07:35 PM
Ze zien er erg mooi uit, Drievoudig A. Heel anders dan wat je ons eerder hebt laten zien. :klap:

Ja (I know a word in Dutch without having to look it up  ;D - now watch, Ja probably doesn't mean yes)

Cacille approached me last week and asked for the version I had shown you all because there is some big event she wants AVEN flyers at. But I didn't want to give her that version, and I had spent $70 on a  program just to make the flyers, so I spent two days earlier this weeks, putting these together.

I'm not all that happy with the front, but its the best front I came up with. My mom saw it and said it looked professional - though I don't think I would have shown it to her, if I had known she would be showing it to people AND pointing out who I was on the front cover. I was definately not prepared for that.

myra

'ja' does mean 'yes' indeed, you are right.

mm, I can imagine that it's quite embarrassing when your mom shows your picture on the cover to anyone. That's why I don't tell my parents what I do. :D