Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Informatie over de flyers.

Gestart door Ereinion, november 01, 2006, 07:22:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Paul2

Ik houd me ook aanbevolen voor overtollige flyers  :)

Mannetje

Even contact opnemen met Sismo!

Roosje

Hai Sismo zijn er nog flyers?
Kan ik neerleggen bij PsyQ Tilburg. :wave:

Sismo

Ik heb er nog ja, zal ik je er toesturen? PM je adres dan maar even!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

NEWxRELIGION

Zijn die flyers er nog of was dit eenmalig ?
Anders zou ik er graag heel veel hebben voor rond te delen in m'n school ..
Groetjes Rani
Het mooiste schuilt in de poging .
~Rani

myra

Goeie vraag van Rani...

Mss loont het wel de moeite om opnieuw zo'n initiatief op te starten...

Zonnekind

Ja misschien wel. Er is de laatste tijd steeds meer aandacht voor aseksualiteit. Er lag laatst een Flair bij ons op het werk waar een aseksueel meisje ook alles vertelde en de reacties van mijn collega's waren best goed. Ze vonden het allemaal raar maar er werd niet mee gelachen ofzo. Ik denk dat de boze buitenwereld er stilaan klaar voor is ;)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Dutchamoeba

Welke Flair was dat? Ik zou dat artikel ook graag willen lezen...

Jovi_Hobbes

Citaat van: NEWxRELIGION op december 11, 2011, 07:31:30 PM
Zijn die flyers er nog of was dit eenmalig ?
Anders zou ik er graag heel veel hebben voor rond te delen in m'n school ..
Groetjes Rani
Aan het begin van dit onderwerp staat er wel een plaatje van de flyer. Dat zou je eventueel kunnen uitprinten, maar het is de vraag of dat mooi en leesbaar wordt.
Ereinion is toen volgens mij met de creatieve kant van de folder bezig geweest, dus misschien dat zij nog ergens een bruikbaar bestandje heeft om de flyers zelf te kunnen printen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Citaat van: Dutchamoeba op januari 27, 2012, 11:13:45 AM
Welke Flair was dat? Ik zou dat artikel ook graag willen lezen...

Geen idee, ik geef zelf nooit geld aan boekjes dus ik lees ze als op het werk blijven liggen nadat anderen deze gelezen hebben. Het zal waarschijnlijk een flair van november of december ofzo geweest zijn.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

JustKidding

Als jullie willen kan ik wat foldertjes verspreiden tussen mijn kinkers vrienden groep, dan kan ik wel 50 man bereiken. En over een ruimte tijd (1 jaar +/-) zo'n 200-300 man, maar dan is het slimmer als ik eerst wat minder folders krijg dan gelijk zoveel XD. (Ik organiseer regelmatig meetings).
Verder kan ik ook in het centrum Eindhoven wat folders uitdelen, daar kom ik regelmatig en vaak moet ik toch wachten op het station wanneer ik verder kan reizen.


Plus heb ik de folder in digitale vorm op een website gezet (zoiets als facebook) maar dan voor kinkers/bdsmers. Als ik genoeg 'Likes' bereik en reacties, dan bereiken we nog veel meer mensen. Er zitten namelijk veel meer kinkers zoals mij (geen seks willen).
Ik hoop uiteindelijk 1k+ Mensen hiermee te kunnen bereiken, we'll see.
(mocht dit niet gewenst zijn, meld het ff dan verwijder ik hem)
I'm an asexual that is not afraid of intimacy and/or a relationship with someone sexual active. I enjoy sexually intimacy with others, while not being sexually attracted to anyone; still I can become sexually triggered which can result in a lascivious state. I dislike penetrating.

I am a kinkster

Jovi_Hobbes

Het lijkt mij geen probleem dat de flyer verspreid wordt.
Ik weet niet of er nog mensen zijn die nog gedrukte versies ervan hebben. Die van mij zijn eigenlijk zo goed als op.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

JustKidding

#87
Ik heb al 7 loves en 5 reacties na 1 uur. Ik ga ervoor om zoveel mogelijk publiciteit te krijgen!
*Writes down; new project - Promoting asexuality.org *



Update:
11 Loves
11 Reacties.





(Elke love of reactie zorgt ervoor dat de vrienden van hen het ook zien. Dit houdt dus in dat er nu al zo'n 700 - 1000 mensen het plaatje kunnen zien als ze erop klikken en ingelogd zijn!)
Ik heb ook al een aantal vragen gekregen, deze zo goed mogelijk beantwoord uiteraard.
Twee mensen zijn al naar me toe gekomen misschien aseksueel te zijn, hopelijk melden ze zich aan op het forum! :D


Reacties van mensen:
CiteerBegrijp en daarna Begrepen worden" heb ik altijd al een mooi motto gevonden. Dit betekend wel dat er genoeg info moet zijn. Dank je dat je dit wil delen, zo worden onduidelijkheden de wereld uit geholpen en heb ik weer iets nieuws geleerd.

Feedkick


CiteerAls iemand die zich lange tijd asexueel heeft gevoeld kan ik dit alleen maar toejuigen! Nornale vanilla sex doet nog steeds niet zo veel voor mij, maar zoals JK zegt kan je wel degelijk opgewonden raken. Ik heb genoeg triggers in BDSM waar ik Wél ongelovelijk opgewonden van raak :-)

I'm an asexual that is not afraid of intimacy and/or a relationship with someone sexual active. I enjoy sexually intimacy with others, while not being sexually attracted to anyone; still I can become sexually triggered which can result in a lascivious state. I dislike penetrating.

I am a kinkster

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Paul2

Ik heb nog wel een aantal flyers liggen, maar die hou ik achter de hand voor als ze van pas komen.

Het zou mooi zijn als iemand nog de originele digitale bestanden ervan heeft, als die dan online gezet kunnen worden, dan kan iedereen die zelf uitprinten  :)