Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Informatie over de flyers.

Gestart door Ereinion, november 01, 2006, 07:22:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

* Jovi_Hobbes stuurt wel even een PM naar Chibi en Ereinion, misschien dat zij het nog ergens hebben.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Jovi_Hobbes

Ik heb de digitale versies van de voor- en achterkant van de flyer van Ereinion gekregen. Ondanks schandalig misbruik van mijn adminpowers lukt het helaas nog niet om ze hier neer te zetten. We gaan dit even verder uitzoeken. In de tussentijd kunnen mensen die de bestanden willen hebben mij een PM sturen met daarin hun mailadres, dan stuur ik ze volgende week per mail door.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Edewecht

Hallo JoviHobbes,
Ook ik heb wel belangstelling voor de flyers (of de digitale bestanden ervan).
Niet dat ik ga lopen 'folderen', maar ik overweeg serieus een bezoekje aan mijn huisarts om 'm te vertellen dat ik aseksueel ben. En wat dat betekent. En wat dat voor mij betekent.
Mogelijk krijgt hij wel eens mensen op zijn spreekuur die met hun seksualiteit in de knoop zitten - wat misschien wel aseksualiteit blijkt te zijn. En laat zo'n dokter, na mijn bezoek, nou toevallig weten dat er een club  van die mensen is...

(ik stuur je mijn emailadres per PM)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Fricai

Citaat van: Edewecht op januari 06, 2013, 05:06:37 PM
Niet dat ik ga lopen 'folderen', maar ik overweeg serieus een bezoekje aan mijn huisarts om 'm te vertellen dat ik aseksueel ben. En wat dat betekent. En wat dat voor mij betekent.

Nice. :) De informatie verspreiden onder huisartsen/psychologen leek me ook een goede. Kan eventueel ook per post, dan kunnen we veel meer dan enkel met een paar bezoekjes.

Maar echt geen idee hoeveel post die krijgen, of ze er op zitten te wachten (en het uberhaupt geloven xD).

Edewecht

Per post lijkt me geen goed idee.
Immers: het gaat niet om de info-op-papier, het gaat om een (daar gaan we weer:)  mens van vlees & bloed die voor 's mans neus staat.
Stel je voor: er zijn zelfs aseksuelen die college geven aan seksuologiestudenten, als aanvulling op hun theorieboeken. Raar hè?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

MarkA

Then, if you don't believe it all the magic is dead

Jovi_Hobbes

Hé, we zij gehackt  ;)

Ik wilde net hetzelfde gaan doen. Het probleem is opgelost, maar nu hebben we er een mysterie bij... Jij hebt een bestand geplaatst dat groter is dan dat je eigenlijk zou mogen plaatsen  :o  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

MarkA

Ik heb niks geplaatst, ik heb de plaatjes op m'n eigen website gehost en daarnaar gelinkt met [img] tags. Tenzij daar weer checks op zitten :P
Then, if you don't believe it all the magic is dead

AceVentura

 :o Gehackt ?!?  :o
* AceVentura neemt dit serieus en schakelt direct het forum uit  :schater:

Zoals MarkA inmiddels heeft gezegd staan de plaatjes extern, dus er is niets illegaals of vreemds gebeurd. Ik ben op zich niet zo'n fan van zo'n constructie maar als het een eigen website is zal het wel goed komen :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jovi_Hobbes

Oeps, ik heb niet goed opgelet  ;D
Ik zal de plaatjes alsnog echt op het forum zetten, dan moeten ze tot in de eeuwigheid benaderbaar blijven  ;D

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

SoulDragon

Oohh, dat is handig.
Al zou ik niet weten waar ik ze zou kunnen neerleggen, ik kan ze wel mooi printen.
Dat van bij de huisarts vind ik een hele goeie Edewecht!
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

myra

nostalgisch om deze flyers nog eens terug te zien!  ;D

Zonnekind

ook leuk om jou hier nog eens te zien :D :wave:

kvind het nog altijd mooie flyers, echt knap gemaakt, het spreekt aan, het leest vlot... super
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Dutchamoeba


suzanina

En ondertussen zijn we 2 jaar verder en deze dame loopt met plannen rond om brochures te laten maken en deze te verdelen. Budget kan ik hiervoor krijgen via het Roze Huis Antwerpen. Ik zou er dan wel de bijeenkomsten van Nijmegen en Antwerpen ook op vermelden.

Dus praktisch: mag ik deze folders gewoon gebruiken, of moet ik daar iemand zijn toestemming voor vragen?

Wat betreft verdeling denk ik in eerste instantie aan seksuologen, dan aan psychologen en de opleidingsinstituten die seksuologie geven.
Of denk ik verkeerd?