Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

International AVEN meet 2019 in Utrecht?

Gestart door Koloios, juni 28, 2018, 09:46:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koloios

Hallo allemaal. (Ik kon nergens vinden dat hier al een draadje over was, maar anders: mijn oprechte excuses aan de mods)

Ik hang sinds een tijdje ook rond op het Engelstalige forum en kwam daar dit draadje tegen: https://www.asexuality.org/en/topic/171286-international-aven-meet-2019/.

Blijkbaar is het plan dus om een internationale AVEN bijeenkomst te houden in Utrecht ergens in de zomer van 2019.  :cheerleader: Duurt nog even en de data staan niet vast, maar misschien wel interessant om in de gaten te houden. Blijkbaar zijn ze heel enthousiast als er ook werkelijk Nederlanders komen opdagen. Het lijkt mij in ieder geval wel leuk om erbij te zijn, maar ik weet nog niet helemaal hoe alles rond die tijd voor mij gaat lopen.

Ik dacht ik laat het in ieder geval even weten, want het zou jammer zijn als we dit helemaal zouden missen.


AceVentura

Hee, wat goed  :klap:

Dat zou natuurlijk heel erg leuk zijn. Wel jammer dat er tegenwoordig heel veel afgeschermd is op het Engelstalige forum, ik kan het bericht waar je naar linkt niet lezen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fricai

Oh, wauw, wat bijzonder dat ze ook echt Utrecht uitkiezen! :)

Als dat door gaat, ga ik er zeker heen, en ik raad iedereen aan het een kans te geven! De WorldPride 2012 in Londen was fantastisch. :)

Ace89

Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

AceVentura

@Koloios
Zou je kunnen vragen of je de details hier mag delen? Ik gok dat ik niet de enige ben zonder account op het Engelse forum.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koloios

Ik houd het Engelse forum in de gaten, maar er zijn niet echt meer details dan wat in de eerste post staat. :P

"the location is Utrecht, Netherlands. The time is TBD, but most likely in June or Augus?t." is alle concrete info die er nu staat :D

Edewecht

Hmmm... misschien is het de moeite waard om me aan te melden/registreren op het engelstalige forum? Al was het alleen maar om toegang te hebben tot een en ander...
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Daar heb ik ook wel eens aan gedacht. Ze hebben echter een google recaptcha op de aanmelding/login staan waardoor ik er niet in kom.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fricai

Citaat van: Koloios op juni 29, 2018, 06:53:55 PM
Ik houd het Engelse forum in de gaten, maar er zijn niet echt meer details dan wat in de eerste post staat. :P

Je account daar is, ondanks andere username, vrij goed herkenbaar! ;D

Koloios

Citaat van: Fricai op juni 29, 2018, 07:11:43 PM
Je account daar is, ondanks andere username, vrij goed herkenbaar! ;D

Haha. Ja,ik vond het wel handig om op beide fora een beetje herkenbaar te zijn. :)

Ik kom zelf niet heel erg vaak op het Engelse forum, want ik vind het een beetje te druk met hoeveel nieuwe posts er elke dag worden geplaatst enzo, maar ik zet er in ieder geval notificaties voor aan en ik zal proberen het in de gaten te houden. Er zullen vast wel meer mensen zijn die af en toe op het Engelse forum komen, dus dan is er wel een grote kans dat iemand het ziet nu.

Citaat van: AceVentura op juni 29, 2018, 07:10:21 PM
Daar heb ik ook wel eens aan gedacht. Ze hebben echter een google recaptcha op de aanmelding/login staan waardoor ik er niet in kom.

Werken die recaptcha's dan niet voor jou?



AceVentura

Citaat van: Koloios op juni 29, 2018, 07:28:53 PM
Werken die recaptcha's dan niet voor jou?
Nee. Doordat het een dienst van google is (met alle bijbehorende privacy bezwaren) werkt dat voor mij niet. Zeker op een forum over een prive onderwerp als aseksualiteit zou ik hopen dat ze daar voorzichtiger mee zijn eigenlijk.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Hmm... Utrecht. Ik vraag me alleen wel af wie dat dan wil gaan organiseren en hoe...




Heb me overigens net geregistreerd op het engelstalige forum. Pff, effe wennen aan de vormgeving en de drukte daar. Niet echt iets voor mij. Wat is het hier dan lekker simpel, hollands en gezellig :cake: :ange:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Goede vraag Edewecht, geen idee wie en hoe ze dat regelen.

Voor wat betreft het Engelstalige forum:
Ik lees er af en toe wat mee (nu wat minder dan vroeger), en het is er inderdaad super druk en de gezelligheid is soms ook ver te zoeken. "Vroeger" was het daar overzichtelijker qua vormgeving, dat is een van de dingen die er naar mijn mening niet op vooruit zijn gegaan.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fricai

Ik heb er laatst een waarschuwing gekregen omdat ik in de Hot Box meldde dat ik geen groot fan was van islam, specifiek in een 'Controversial Opinions' topic, erg bijzonder. ::) Dus, de leiding daar is nogal streng tegenwoordig.

Krijg ook het idee dat het naar af en toe niet zo gezellig is, met discussies of 'trans' mensen thuishoren op AVEN, of demiseksuelen en seksuelen welkom zijn, welke terminologie wel of niet zinnig is, etc... Discussie is op zich prima, maar volgens mij wordt men daar overdreven fel. :-X

AceVentura

Dat is inderdaad precies wat ik bedoel. We krijgen hier wel eens reacties dat we zo streng zijn met modereren (wat volgens mij wel meevalt), en als je het vergelijkt met het Engelse forum dan zijn we echt poeslief  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler