Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

International AVEN meet 2019 in Utrecht?

Gestart door Koloios, juni 28, 2018, 09:46:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koloios

Alweer een update? Yep, alweer een update.

De keuze is gisteren gevalllen op augustus 2019! Nog onzeker welke data precies, maar als het een week duurt hebben we allemaal wel de kans om een keertje aan te sluiten denk ik. :)

_wt

Nog even een toevoeging: er is een idee dat we met een ace-boot meevaren in de Utrecht Pride! Deze Pride is een stuk kleiner dan die van Amsterdam, maar is zeker niet minder leuk. :D
Als iemand interesse heeft, laat maar weten: op het internationale forum is al animo, maar voor diegenen die daar geen account hebben: bij deze!  ;D

Briggy

12-1-2015 <3 MarkA

AceVentura

Kleiner dan de Pride in Amsterdam zie ik eerder als voordeel dan als nadeel  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Citaat van: AceVentura op september 14, 2018, 10:25:56 AM
Kleiner dan de Pride in Amsterdam zie ik eerder als voordeel dan als nadeel?  ;D

Ik ook!

Toch zegt het meelopen in een "walk" (optocht in het nederlands) mij meer dan varen in een bootje.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Wayfarer

Ik ken een deel van de mensen die dit aan het opzetten zijn, dus ga er zelf ook zeker bij zijn.
Het is wel veel meer een 'laten we met zijn allen ergens heen gaan en samen dingen doen', dan een 'we organiseren een conferentie en doen ace-achtige dingen samen'-plan. Maar als mensen leuke dingen weten om te doen met een groep internationals in Utrecht en omstreken in augustus, zullen ze dat zeker waarderen  :)

Het plan ontstond omdat ze afgelopen jaar met een groep een lang weekend of een week naar IJsland zijn geweest, gewoon gezellig, en zoiets wilde doen op een plek die wat centraler bereikbaarder is, en niet zo duur als IJsland  :P Toen is op de een of andere manier daar Utrecht uitgekomen.

De data staan nu op 4-10 augustus 2019, hoewel ik geloof dat mensen al vanaf de 3e aan het aankomen zijn.
Ik zal zeker in de aanloop ernaartoe wel meer hier ook aanwezig zijn voor het communiceren, voor de mensen die geen dubbel account hebben.

joel.

Ik zal zelf zeker bij de internationale meeting zijn, in ieder geval bij de activiteiten die mij aanspreken.
zelf zie ik het niet zitten om aan de pride mee te doen, vanwegen de grote hoeveelheid schaars gekleden mensen voel ik mij daar persoonlijk niet echt thuis.

kim10

Ik ga zeker niet een pride meelopen. Heb veen binding met de lhtb of hoe het ook heten mag gemeenschap. Wil ik ook niet. Wat moet ik met een stel leernichten. Zo opgeschreven klinkt het wel heel chagrijnig . Maar ik meen het wel.
Kim.

AceVentura

Wat jammer dat je er zo negatief naar kijkt, over het algemeen zijn het juist events waar gezelligheid en acceptatie voor elkaar (en elkaars verschillen) centraal staat.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

joel.

de lhbt community zijn zeer zeker voor het grootste deel erg aardige mensen (ik ken er maar een paar, maar zij zijn erg aardig en verwelkomend) Ik steun hen als organizatie en als perzoonen ook heel erg, ik denk dat het ook heel goed is voor de publicitiet om ook een groep asexulen mee te laten doen.

iIk denk dat er ook zeker een grote groep asexuelen is die zich er wel fijn bij voelt om mee te doen aan de pride.

Ik vind het erg respectloos om ze "leernichten" te noemen, het zijn gewoon mensen die op een "schokkende" manier aandacht voor hunzelf en hun groep proberen te krijgen.

calculatedpassion

Citaat van: joel. op november 01, 2018, 07:40:18 PM
het zijn gewoon mensen die op een "schokkende" manier aandacht voor hunzelf en hun groep proberen te krijgen.

Yupyupyup. Taboe > Rebellie > Verontwaardiging > Acceptatie. Het zou je verbazen dat veel mensen nog niet bij Acceptatie zijn aangekomen.

Dat zet me aan tot denken. Hoe ziet de rebellie van aseksuelen eruit?  ;D

Eh.. volgens mij dwaal ik af. Wou even blijk geven van mijn enthousiasme over dit internationale gebeuren.

AceVentura

Citaat van: joel. op november 01, 2018, 07:40:18 PM
Ik vind het erg respectloos om ze "leernichten" te noemen, het zijn gewoon mensen die op een "schokkende" manier aandacht voor hunzelf en hun groep proberen te krijgen.
Ik vind het "schokkende" ook wel meevallen. Als je "leernichten" opzoekt op wikipedia dan kom je hier uit: https://nl.wikipedia.org/wiki/Leerfetisjisme
Het zijn gewoon (homo)mensen met een sterke voorkeur voor leer, en dat laten ze zien in een pride event, net zoals wij daar laten zien dat we aseksueel zijn.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

kim10


calculatedpassion

Kuisheidsgordels, uiteraard. Ik wou een plaatje posten, maar bedacht me.

Koloios

Obscene hoeveelheden taart, natuurlijk. :D

Wat serieuzer, er is niet voor niets ooit een mooie vlag bedacht. Dus ik denkt vooral grote hoeveelheden zwart en grijs, en wit en paars.