Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Erenion Gefeliciteerd!

Gestart door pinky, november 03, 2006, 08:23:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Citaat van: solo op november 07, 2007, 10:35:38 AM
Dit topic is van 2006 en Ereinion is zeker een nieuw topic waard vandaar de andere :wave:

*bloosbloos*

Ik vind een nieuw topic stiekum veel leuker, inderdaad.  :knuffel:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

MAar het is ook wel leuk om te zien dat dit al je derde verjaardag is hier  :klap:

*Laat vast een stukje  :cake: achter en gaat vervolgens naar het nieuwe onderwerp*
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky


loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Ereinion

Citaat van: Jovi_Hobbes op november 07, 2007, 09:36:48 PM
MAar het is ook wel leuk om te zien dat dit al je derde verjaardag is hier  :klap:

Dat klopt, er is ook nog een topic van twee jaar geleden waarin ik echt paarse cake uitdeel.  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Ienepien


loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

petra1963

Daar ga je rare dingen van doen ! Trippen bij voorbeeld. De AVEN-cake is erger dan paddo's !  :rollol:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

TomAAAt

#58
I like my cake better  ;D. It must be really special because we've always had an audience when we've made it (I'm sure that has nothing to do with the fact that we were decorating it in a restaurant.)





Actually Daniel and I will probably be baking our own purple cake for my birthday in December. Right now I'm thinking that both the cake and the frosting will be purple. For some odd reason, I suspect his dad will be okay with us doing that in his kitchen though he was definately against us decorating a cake similarly when we went out to eat with him.



HAPPY BIRTHDAY Ereinion
Ik heet Adrianne. Het spijt me, ik spreek geen Engels. Spreek alsjeblieft Nederlands met me.

Ereinion

Dank je!

Maar die van jou ziet er ook gewoon leuker uit!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.