Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Peter1963 Fanclub

Gestart door pinky, november 05, 2006, 11:24:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Maar er komt de laatste weken wel enorm veel woede in mij naar boven.. heel veel woede. Niet echt tegen iets of iemand persoonlijk gericht, maar ik voel het wel in mijzelf rondspoken..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Lama


Ereinion

Het lijkt me wel goed om dat er eens uit te gooien. Om eens lekker boos te zijn, ook al weet je niet precies waarom. Dat lucht waarschijnlijk enorm op.

:knuffel:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

Citaat van: peter1963 op november 28, 2011, 06:53:32 PM
Maar er komt de laatste weken wel enorm veel woede in mij naar boven.. heel veel woede. Niet echt tegen iets of iemand persoonlijk gericht, maar ik voel het wel in mijzelf rondspoken..

ik ken dat gevoel...soms kan ik voor een futiliteit zo kwaad worden. Komt voort uit opgekropte frustraties denk ik...

Zonnekind

Ik heb dat ook en voor mij lucht het op om dan te bijten :-[ (ik heb zelfs voor mijn verjaardag een bijtring gekregen ::) :-[ :-[ )
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Citaat van: Zonnekind op november 29, 2011, 12:41:03 PM
Ik heb dat ook en voor mij lucht het op om dan te bijten :-[ (ik heb zelfs voor mijn verjaardag een bijtring gekregen ::) :-[ :-[ )

:D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

petra1963

GRRR ! Mijn scootmobiel is weer kapot. ! Gisteravond reed ik door Nijmegen terug, toen begon mijn voorwiel rare geluiden te maken. Ik vertrouwde het niks.. :(  Gelukkig ben ik nog thuis gekomen, maar ik zat wel heel gespannen op mijn scootmobiel.. Ik durf er zo niet meer op te rijden.. Vanochtend heb ik gelijk de leverancier, maar die zijn natuurlijk dicht in het weekeinde  :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:

Ik kan op zijn vroegst komende maandag weer bellen, en dan moet ik nog zien wanneer de leverancier komt..  :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:

Als het glad is durf ik niet op mijn brommer of snorfiets te rijden, duus dan ben ik op mijn scootmobiel aangewezen. 
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Lama

Tsja, mijn auto is APK afgekeurd, dus ik mag er ook niet meer mee rijden. Anders had ik je nog wel ergens af willen leveren.... maar het sucks big time! Dat ding is echt vaak stuk of iets. Grmbl!  :knuffel:

petra1963

Ik ben zo boos ! Gewoon zo verschrikkelijk BOOS !  :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Dutchamoeba

Je op deze manier afreageren kan heel goed helpen!

myra

Heel frustrerend!  :banghead: sterkte Peter!

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Vanochtend heb ik naar de reparateur gebeld. De afspraak is dat er morgenochtend een mannetje komt om de scootmobiel te repareren..

Verder: ik voelde me vandaag niet goed: brak, doodmoe, heel zwaar in mijn lijf en vanmiddag een beetje misselijk van moeheid..Dus ik moet erg oppassen dat ik niet teveel van mezelf verg. Veel vergaderingen in Utrecht bij de Chronisch Zieken- en Gehandicaptenraad zeg ik daarom maar af.. Helaas, maar het lukt niet. :banghead:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Lama

 :( Dat alles maar snel weer beter mag gaan!

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.