Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Peter1963 Fanclub

Gestart door pinky, november 05, 2006, 11:24:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Thiotric

Subiet  :knuffel: - kramp !  :D
Hier is daar niet echt een naam voor denk ik, toch nooit gehoord...
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

Jovi_Hobbes

  :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel:
Kunnen we er niet beter een ronde tafel van maken dan een corner? Is gezelliger en dan zit er niemand in het hoekje...

@ Thiotric, ik denk dat Peter het woord heeft geleend van onze term voor steeds weer het verkeerde pad opgaande criminelen: draaideur criminelen.
Ik denk dat het woord is ontstaan omdat Nederlanders te dom zijn om de uitgang van een draaideur te vinden  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Maar een ronde tafel in het middel knuffelt zo moeilijk  :(
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Ja dan krijg je weer dat je over of onder de tafel door moet kruipen en daar komen vaak vreemde reacties op. Ik blijf bij de corner. Trouwens, als we met z'n allen in het hoekje staan...is toch ook heel gezellig?  ;)

Jovi_Hobbes

Oké, dan maken we er een heel groot hoekje van!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ja, kom er gezellig allemaal maar bij !  ;D
:knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel:
:knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

ik zie een gelukszalige lach op Peters gezicht verschijnen.  :knuffel:

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

Word je niet kapot geknuffeld? Zal ik alvast een ambulance bellen?
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Nou, dat hoeft nog niet, hoor.. Ik leef nog, en ben nog niet half dood..En ik ben heeeeeel taai ! ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

MMMMMMMMMMMMMMM taai-taai.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

ja en pepernoten erbij als toetje!  ;)