Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Peter1963 Fanclub

Gestart door pinky, november 05, 2006, 11:24:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

petra1963

Wauw ! De Fanclub leeft nog !  :klap: ;D

Peter deelt taart uit aan iedereen..
:cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
:cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
:cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Oeh mjam mjam! Lekker hoor, zo'n taartje als ontbijt!
Maareh, tuurlijk leeft de fanclub nog. Sterker nog, er schijnen zelfs meer fans te zijn dan gedacht! Er schijnt een heel Peter verhaal in ontwikkeling te zijn! Neej, de fans zijn nog lang niet uitgestorven, het werkterrein verplaatst alleen lichtelijk. That's all!  :D

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Fijn, anders staat íe maar te bederven.. zo gebeurt er nog iets goeds mee.. ( Burps..)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Wordt het trouwens niet eens tijd voor een fanclubdag?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Goed idee !

* Peter denkt na, wat niet meevalt met vacantie, tussen de Kerstboom en appelflappen door zeilend.*
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

en? Is de fanclub dag al in de planning?  :)

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

Misschien kun je daar meteen een Pinky&Peter fanclubdag van maken?
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Citaat van: Stev op januari 15, 2007, 09:48:35 AM
Misschien kun je daar meteen een Pinky&Peter fanclubdag van maken?

Goed idee !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Haha, nou ja, ook goed natuurlijk!

Ienepien

Mag ik ook nog lid worden? :-\
Ik wist helemaal niet, dat jij ook een fanclub had. :o
Ik duik meteen bij de rest in de knuffelhoek. :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel:

petra1963

Ja hoor ! Je mag lid worden.. graag zelfs.. En duik maar gelijk in de knuffelhoek !

Mijn fanclub heeft een wat slapend bestaan..maar hij is er wel ! Leuk dat je 'm gevonden hebt !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)