Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Forumbanner

Gestart door ChibiFirli, oktober 30, 2005, 02:04:02 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

ChibiFirli

Vrijwilligers om een banner te ontwerpen?

zoals:


nu doen we het tijdelijk zonder ^_^
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Ereinion

Ja Ikke,ikke!!!

Wat moet er veranderen? Ik bedoel lijkt me het beste om ongeveer hetzelfde aan te houden. Maar dan met Nederlandse tekst?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

Dit bijvoorbeeld?



Ik ben er wel voor om het dicht bij het originele aven-banner te houden. We zijn er toch een onderdeel van, vind ik.
Ik heb er nog aan gedacht om andere kleuren te gebruiken, maar wat zijn Nederlandstalige kleuren? Ik heb er een gemaakt met de Nederlandse vlag en die is wel gaaf maar niet bruikbaar natuurlijk.

Moet er trouwens staan; Nederlandstalig forum voor Vlaanderen en Nederland?
Of moet er duidelijk in staan dat het over aseksualiteit gaat?

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

Is misschien wel beter:



Nu ga ik eerst wachten op jullie reacties.  :schater:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

TBW

We kunnen ook gewoon AVEN in het Nederlands zetten:

iets van: Aseksueel Voorlichtings -en Educatie Netwerk (letterlijk wel)

Knap veranderd, Ereinion!  8)

myra

ziet er heel mooi uit, Eirenion!

Vraagje van een onwetende medemens : hoe doe je dat, banners maken?

TBW

Antwoord van een nog meer onwetende medemens: paint, photo-editor...?

ChibiFirli

Wauw, wat een reacties snelheid ;D
Fantastisch ;D

Ik zal em er straks opzetten (of iemand anders :P), als ik op men kot ben aangekomen. Natuurlijk kunnen we er later een andere zetten als jullie willen. Maar dan hebben we er nu toch al eentje ;D (en een professioneel uitziende ook :D).
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Ereinion

Dit was een beetje spelen met photoshop.

Ik ben blij dat jullie hem gaaf vinden. Het was niet veel werk en als er toch nog een andere tekst op moet kan ik het zo veranderen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

TBW

Ik ga even mijn punt vertalen, dat zo mooi genegeerd wordt  :-X:

AVEN vertalen naar het Nederlands, met respect voor de letters?  ???

Ereinion

Ja ik heb je reactie wel gelezen, maar ik wacht nog even de reacties van anderen af.
Zelf vind ik het op dit ogenblik belangrijker om aan te geven dat we een forum zijn. Maar als we de voorlichtingswebsite hebben is het misschien wel een nuttige toevoeging.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

TBW

Dammerdee, ik ben echt zo'n moeilijke mens, ik wist dat zelf niet (wat een zelfkennis ik hier niet opdoe).

Even toevoegen aan mijn punt: de url van het forum staat er al onder. Of we nu een voorpagina hebben of niet, iemand zal moeten zeggen wat AVEN betekent...

*gaat zitten en wacht democratisch antwoord af van de Massa*

;D

ChibiFirli

Citaat van: TheBlackWatch op oktober 30, 2005, 08:26:51 PM
Dammerdee, ik ben echt zo'n moeilijke mens, ik wist dat zelf niet (wat een zelfkennis ik hier niet opdoe).

Even toevoegen aan mijn punt: de url van het forum staat er al onder. Of we nu een voorpagina hebben of niet, iemand zal moeten zeggen wat AVEN betekent...

*gaat zitten en wacht democratisch antwoord af van de Massa*

;D
Ik had het ook al gelezen en ik vond het best wel een goed idee ;D, maar ik dacht te wachten tot er iemand langskwam die minder moeite had met het te veranderen dan mij :D (je wil niet weten hoe lang ik aan dat klein idioot stukje infoblaadje heb gezeten :P).
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Ereinion

Als je verder nog hulp nodig hebt met de lay-out van het info-blaadje....
Dat soort dingen vind ik leuk om te doen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

Zo beter trouwens???  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.