Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Kerst ideetje

Gestart door AceVentura, oktober 29, 2018, 08:15:23 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

With Pen and Paint

Citaat van: Edewecht op december 03, 2018, 06:43:44 PM
Citaat van: Withpenandpaint op november 22, 2018, 08:44:30 PM

Oh ik heb op zich niet echt tijd voor mezelf nodig terwijl ik weg ben denk ik. Het is meer dat ik als ik heel lang samen ben met nieuwe mensen ik soms ineens wat stiller kan zijn en meer zit te luisteren. Daar voel ik mezelf dan niet onprettig bij, maar ik krijg daar soms wel reacties op. En dat ik zei dat ik ook even rust wil in die periode heeft denk ik ook wel een beetje te maken met dat ik nu gewoon heel druk ben. Ik studeer voor een jaar in het buitenland, geef hier Nederlandse les en ik zit in de commissie van een studievereniging. Allemaal super leuk, maar als introvert merk ik nu dus wel erg dat ik echt behoefte heb aan af en toe gewoon even m'n eigen ding doen. Maar het helpt ook wel om dit soort dingen te benoemen merk ik vaak, zodra ik het er over heb dan valt die druk van het gevoel sociaal te 'moeten' zijn ook wel weg.


do you need some time
on your own
do you need some time
all alone

sometimes i need some time
on my own
sometimes i need some time
all alone

everybody needs some time
on their own
don't you know you need some time
all alone


november rain - guns'n'roses

:knuffel:

;D
"She had blue skin, and so did he. He kept it hid, and so did she. They searched for blue their whole way through, then passed right by - and never knew."
-Shel Silverstein

AceVentura

Edewecht die Guns'n'roses quote, het moet niet gekker worden hoor  ::)

En wat een mooie groep  :klap:
Misschien is het wel handig om een reservering te maken voor het eten. Het dierenpark zal 13 personen wel aan kunnen, maar voor een restaurant is het toch een flinke groep.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Amber

Citaat van: Nikkinda op november 30, 2018, 08:32:00 PM
:cheerleader:

Namen die komen

ace ventura
bubble
Sombody someone. ( ook wel Tijl Trienen genaamd ) ovb dat ik die dag niet hoef te werken.
Samoth
Nikkinda (Mensen die in de buurt van Elst (GLD) komen kunnen met mij meerijden
Atlantis
Briggy
MarkA
joel.
Stevie (Stephanie)
Jan H
Withpenandpaint
Marsumarsu (Martine)
Amber

Heb er zin in!

Edewecht

Citaat van: AceVentura op december 05, 2018, 12:25:29 PM

Edewecht die Guns'n'roses quote, het moet niet gekker worden hoor? ? ::)


Jij weet niet half hoe gek :cheerleader: ik ben.

En ik zal het nog gekker maken:
Ik overweeg om toch mee te doen.
Je krijgt ten slotte niet iedere de dag de kans om zoveel forumleden tegelijk te ontmoeten.

Het hangt voor mij nog wel van een paar andere dingen af of ik echt kan. Maar dat laat ik wel weten.

Citaat van: Amber op december 05, 2018, 02:51:06 PM

:cheerleader:

Namen die komen

ace ventura
bubble
Sombody someone. ( ook wel Tijl Trienen genaamd ) ovb dat ik die dag niet hoef te werken.
Samoth
Nikkinda (Mensen die in de buurt van Elst (GLD) komen kunnen met mij meerijden
Atlantis
Briggy
MarkA
joel.
Stevie (Stephanie)
Jan H
Withpenandpaint
Marsumarsu (Martine)
Amber
(Edewecht?)

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Atlantis

Wow!!! Wat gaaf zo'n grote groep  :cheerleader:. Laten we maar heel Ouwehand afhuren  :schater:

Ik kijk er nu al naar uit!!!
I solemnly swear that I am up to no good...

Melissa

Ik ben er ook graag bij!

Citaat van: Edewecht op december 05, 2018, 06:07:48 PM

:cheerleader:

Namen die komen

ace ventura
bubble
Sombody someone. ( ook wel Tijl Trienen genaamd ) ovb dat ik die dag niet hoef te werken.
Samoth
Nikkinda (Mensen die in de buurt van Elst (GLD) komen kunnen met mij meerijden
Atlantis
Briggy
MarkA
joel.
Stevie (Stephanie)
Jan H
Withpenandpaint
Marsumarsu (Martine)
Amber
(Edewecht?)
Melissa



AceVentura

Wat leuk! We hebben nu al meer deelnemers als dat er stemmen waren voor deze dag  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Acey

Hee, wat een leuk idee en wat leuk dat het ook daadwerkelijk gaat gebeuren.
Nu ik dit zie, zit ik ook ineens lichtelijk te overwegen om te komen. Al ben ik hier echt nog maar net. Het lijkt me tof om jullie te spreken, maarrrrr het voelt ook een beetje....gek/eng/weird om zo maar ineens 15 volslagen onbekenden van een forum te ontmoeten :D , hebben jullie dat ook? Of hebben jullie elkaar al eens ontmoet?

Edewecht

Citaat van: Acey op december 07, 2018, 12:04:37 AM

, maarrrrr het voelt ook een beetje....gek/eng/weird om zo maar ineens 15 volslagen onbekenden van een forum te ontmoeten :D , hebben jullie dat ook? Of hebben jullie elkaar al eens ontmoet?


Het is altijd spannend om een groep onbekende mensen te ontmoeten, dus zo gek/weird is het niet, Acey. De meeste mensen van deze groep hebben elkaar nog nooit gezien, dus je zou niet de enige zijn. Het kan eng zijn, tot op het moment dat we 'hallo' tegen elkaar zeggen en elkaar een :handschudden: gegeven hebben. En dan wordt 't gezellig.

En voor zover ik weet behoren aseksuelen tot een soort die niet bijt, geen mensen eet, en niemand uitlacht. Dus dit kan je beslissing misschien wat makkelijker maken :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Citaat van: Acey op december 07, 2018, 12:04:37 AM
Nu ik dit zie, zit ik ook ineens lichtelijk te overwegen om te komen. Al ben ik hier echt nog maar net. Het lijkt me tof om jullie te spreken, maarrrrr het voelt ook een beetje....gek/eng/weird om zo maar ineens 15 volslagen onbekenden van een forum te ontmoeten :D , hebben jullie dat ook? Of hebben jullie elkaar al eens ontmoet?
Dat herken ik ook wel van de allereerste keer dat ik naar een bijeenkomst ging, toen was ik net nieuw hadden we een meeting met ongeveer een even grote groep in blijdorp. Dat was toen best spannend. Sowieso om nieuwe mensen te ontmoeten, en ook rondom "het" onderwerp. Vaak kunnen we alleen maar tot de conclusie komen dat we eigenlijk heen normale mensen zijn, en dat helpt wel ;D Uiteraard mag je praten over wat je wilt en waar je behoefte aan hebt. Wat mij betreft was het het meer dan waard om die drempel over te gaan, en ik wil je aanmoedigen om dat zelfde te doen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Stevie1992


En voor zover ik weet behoren aseksuelen tot een soort die niet bijt, geen mensen eet, en niemand uitlacht. Dus dit kan je beslissing misschien wat makkelijker maken :)
[/quote]


Ik bijt, maar ik beloof het niet te doen  :schater: ;D

Gelukkig is het zo met een grote groep dat er altijd wel iemand is waar je het mee kunt vinden. We hadden hier in het noorden eens een high tea met bijna 20 mensen en ook dat was erg gezellig.. en als je heel erg een hekel aan ons hebt heb je altijd nog een leuk dagje dierentuin :pinguin:
I need no reasons, I simply.. am

Edewecht

We kunnen altijd nog aan een oppasser vragen: waar is het aseksuelenverblijf?




En dan zegt-ie: daar, bij de ace-beren.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Atlantis

Citaat van: Acey op december 07, 2018, 12:04:37 AM
Hee, wat een leuk idee en wat leuk dat het ook daadwerkelijk gaat gebeuren.
Nu ik dit zie, zit ik ook ineens lichtelijk te overwegen om te komen. Al ben ik hier echt nog maar net. Het lijkt me tof om jullie te spreken, maarrrrr het voelt ook een beetje....gek/eng/weird om zo maar ineens 15 volslagen onbekenden van een forum te ontmoeten :D , hebben jullie dat ook? Of hebben jullie elkaar al eens ontmoet?

Hi Acey. Ik ben ook voor het eerst bij zo'n bijeenkomst en ik ben ook nog niet zo lang op dit forum.
Spannend, maar óók leuk. Gewoon doen!!!
I solemnly swear that I am up to no good...

Koffie

Citaat van: Edewecht op december 07, 2018, 12:51:54 PM
We kunnen altijd nog aan een oppasser vragen: waar is het aseksuelenverblijf?




En dan zegt-ie: daar, bij de ace-beren.

:schater:
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Atlantis

Citaat van: Edewecht op december 07, 2018, 12:51:54 PM
We kunnen altijd nog aan een oppasser vragen: waar is het aseksuelenverblijf?




En dan zegt-ie: daar, bij de ace-beren.

:rollol: En die ace-beren vieren nu al feest  :)
I solemnly swear that I am up to no good...