Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vegetarische seks

Gestart door Atlantis, november 05, 2018, 07:28:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Atlantis

Iemand ooit gehoord van de term "vegetarische seks"? Deze hoorde ik vandaag voor het eerst op mijn werk. Dit is dus seks zonder worst ? ::).

Persoonlijk kon ik de lol er wel van inzien, vooral toen ik de gezichten om me heen zag, nadat ik aangaf dat ik hier wel een voorstander van was... :schater:
I solemnly swear that I am up to no good...

AceVentura

Ik heb er nog nooit van gehoord.
De eerste associatie die ik hiermee heb zijn de (in mijn ogen) rare dingen die mensen op dit gebied met bananen uithalen  ::) :dance:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Somebody someome

Ik dacht eerst aan lesbische seks, scharen en likken enso

Edewecht

(Edewecht is blij dat dit onderwerp op het board 'Onzin' staat)

:blue-no:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

calculatedpassion

Ik zag laatst iets over dat hypnose een soortgelijke ervaring kan opwekken, dus zonder enig lichamelijk contact. Ik heb geen idee of dit voor aseksuelen zou werken, misschien een interessante ervaring.

Atlantis

Citaat van: Edewecht op november 06, 2018, 06:24:34 PM
(Edewecht is blij dat dit onderwerp op het board 'Onzin' staat)

:blue-no:

Sorry Edewecht... ik moest het even kwijt. Zie het ook maar als een halfslachtige poging mijnerzijds om "een soort van" uit de kast te komen.... De gezichten die het opleverde waren goud waard  ;D
I solemnly swear that I am up to no good...

Atlantis

Citaat van: AceVentura op november 06, 2018, 10:30:09 AM
Ik heb er nog nooit van gehoord.
De eerste associatie die ik hiermee heb zijn de (in mijn ogen) rare dingen die mensen op dit gebied met bananen uithalen?  ::) :dance:
Haha. Dat was ook de reaktie van 1 van mijn collega's. Of ik dan soms naar de groenteboer ging....
I solemnly swear that I am up to no good...

Amandel

En veganistische seks is dan ook zonder uitscheidingen.

kim10

Gedver . Wat klinkt dat allemaal smerig . Al moest ik er ook wel om lachen. ??? ??? ???

sien1983

Citaat van: Amandel op april 02, 2019, 08:19:47 PM
En veganistische seks is dan ook zonder uitscheidingen.



schaterlachje; heerlijke humor :D
Dans