Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

onzeker

Gestart door comcast, november 09, 2006, 12:00:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Neem de tijd om uit te zoeken wat je voelt ! Het is goed er genoeg tijd voor te nemen. Je hoeft niets.. hooguit van jezelf..

En er zijn verder allerlei soorten combinaties mogelijk: homo en asexueel, hetero en asexueel, lesbisch en asexueel, transgender en asexueel ( ikzelf, in dit geval) enzovoort. Dus het kan heerlijk ingewikkeld zijn.  :D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

En zie het niet als een definitieve keuze. Mocht het later toch anders blijken te zijn, dan merk je dat dan wel.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

X-U

Citaat van: Tempesta op november 09, 2006, 12:45:18 PM

En dan heb ik het nog niet over dat kleine stemmetje wat zegt dat ik me niet zo moet aanstellen, dat seks iets heel normaals is, dat iedereen het doet en dat mijn afkeer ervan alleen met gebrek aan ervaring te maken heeft. Meestal is dat stemmetje prima te negeren, maar het wordt luider als ik me onzeker voel, bijvoorbeeld als ik iemand leuk begin te vinden.

Al met al heb ik lang geleden besloten om te doen wat goed voelt. Ik heb nooit tegen mijn gevoel in dingen kunnen doen, en mijn gevoel zegt dat seks niets voor mij is. Dus daar vertrouw ik op, omdat dat het enige is wat ik kan doen. Daar ben ik inmiddels wel achter.


Ik heb echt precies hetzelfde gevoel. Ik pieker er heel veel over. Ik vind seks ook niks, maar ik kan dat gevoel (nog) niet accepteren. Ik zou ook graag willen dat ik seks leuk zou vinden.
Ik focus mezelf er zoveel op dat ik altijd zeg dat mijn relatie niet gewerkt heeft, omdat ik seks niet leuk vind. Maar ik denk dat ik degene was in mijn relaties die er het meest gefrustreerd over was. Ik heb twee relaties gehad, waarvan ik dacht "dit is de ware, ik wil voor altijd samen blijven" en die twee jongens waren ook heel lief voor mij en wilden me helpen met het probleem dat ik seks niet leuk vond en ze hadden ook geduld. Alleen kwam er geen verbetering, waar ik erg gefrustreerd van raakte. Mijn partners ook, maar veel minder erg. Zij waren meer op de oplossingen gericht, terwijl ik alleen maar aan het probleem dacht  :(...
En omdat ik zo gefrustreerd was, had dat ook invloed op de rest van de relatie.

Ik weet nog steeds niet wat ik wil.  het liefst zou ik geen seks hebben. Maar ik heb het idee dat het onmogelijk is iemand te vinden die geen behoefte heeft aan seks in een relatie. En daardoor wil ik juist dat ik wel van seks zou genieten...maar ik heb ook het idee dat het voor mij onmogelijk is om ooit van seks te gaan genieten. Ik zit echt een enorme vicieuze cirkel vast...
好きなものは好き、だからしょうがない。