Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

niemand meer

Gestart door comcast, november 10, 2006, 02:19:09 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

comcast

Iedereen slaapt hier precies al rond dit uur ,dan praat ik maar tegen mezelf  :banghead:

;D :wave:


Stev

Even uitrekenen  ???  De AVEN-klok stond op kwart over twee 's nachts (wintertijd  :) )
Nee, dan kun je meestal niemand vinden hier op het forum  :wave:
Vroeger was je misschien Tempesta tegengekomen en tegenwoordig spookt alleen Chibi nog af en toe zo laat 's nachts  :P
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

comcast

Citaat van: Stev op november 10, 2006, 10:01:59 AM
:
Vroeger was je misschien Tempesta tegengekomen

oeps weer tegenslag  :78:


;)

Tempesta

 :knuffel:

Vroeger zat ik nog in een andere tijdzone, nu ben ik net als de meeste andere forumleden diep in slaap op fatsoenlijke uren ;).

Stev

Krijgen we straks te maken met nog een Fanclub?   :wave:
Ik bedoel, zo zijn Pinky en Peter ook begonnen  ;D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)


Sismo

 :klap: ik ben alleen bang dat jij voorlopig het enige lid bent... ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Misschien dat Comcast in de nacht van 31 december op 1 januari nog wat gezelschap kan verwachten  :D Alle andere nachten van het jaar slaap ik (zo saai!)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

comcast

Citaat van: Jovi_Hobbes op november 11, 2006, 02:52:27 PM
Misschien dat Comcast in de nacht van 31 december op 1 januari nog wat gezelschap kan verwachten  :D Alle andere nachten van het jaar slaap ik (zo saai!)

nee dan ga ik zelf een stapje in de wereld zetten hoor  ;)

Ben altijd een nachtraaf geweest fungeer beter s' nachts ,voor 2 u ga ik haast  nooit slapen. Op tijd gaan slapen rond 23 u bv en s' morgens  opstaan om 8 u  is een regelrechte ramp.ik kan het echt niet. Het heeft niks met lui zijn te maken,het is nu eenmaal zo een ingesteldheid. Met werk valt dit goed mee vermits ik nooit voor 14 u moet werken,ben het zo al jaren gewoon.

;)

pinky

Of je verhuisd naar een andere tijdzone...

Zonnekind

Viper heeft ook een periode gehad waar hij nooit op tijd kon gaan slapen maar dan wel altijd tot 's middags in zijn bed lag. Ik heb hem dan gedwongen om een paar keer 's morgens vroeg op te staan en hij was zo moe dat hij plots wel op tijd kon gaan slapen 's avonds. Het hangt dus gewoon van je gewoonte af. In de grote vakantie zit ik gegarandeerd ook in een compleet verkeerd ritme! 8)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Zo heb ik mijn ritme ook weer in een goed kader gedwongen. Het werd steeds later, en de volgende dag had ik de problemen.. Het ging langzaam, sluipend.. en plotseling had ik een probleem ! Gelukkig is het nu wel weer ongeveer opgelost..Al zit ik nog wel vaak 's nachts achter mijn e-mail wanneer ik vanwege rugpijn of benauwdheid niet kan slapen. Maar dat is dan na een half uur meestal wel weer beter geworden..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Thiotric

geen gewoonte... :( vroeger gn slapen .... wakkerliggen.... ik sta op om 6.00 of 6.30 ( iets vaker keuze "B") uiteindelijk ben je meestal moe en heel vaak doodmoe... tv kijken= slapen binnen de tien minuten.
Mijn Vader heeft heel zijn leven gevochten voor wat slaap, en is gecrashed aan 52 jaar. Nu slaapt hij op doktersvoorschrift een "natuurlijk" slaappatroon: van 5 uur smorgens tot 13.00 uur. Sommige mensen zijn nu eenmaal "anders" ( klinkt zoooo idioot om dit op dit forum te zeggen !  :schater:). Maar het slapen op z'n students, zoals Viper toen kan je natuurlijk wel "rechtzetten" ( I've been there !  :D)
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen