Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

niemand meer

Gestart door comcast, november 10, 2006, 02:19:09 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

comcast

Citaat van: Sismo op november 11, 2006, 09:45:40 AM
:klap: ik ben alleen bang dat jij voorlopig het enige lid bent... ;)


:'(   ;)

elke

De volgende twee dagen zal je mij ook niet zien want ik ben op weekend met ons schoolteam. Kwestie van eens op een niet-proffesionele manier met elkaar omgaan, joehoe, ik kijk er naar uit  :-[ (toch een beetje)

Sismo

Veel plezier (toch een beetje!)  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

Slapen van 5u tot 13u?? Dat is toch vreemd???

Liever jij dan ik Elke, maar toch, heel veel plezier :D :wave:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Slapen van 5 tot 13.00 is misschien niet zo handig in onze maatschappij en het is nogal tegennatuurlijk omdat mensen normaal gesproken juist slaperig worden als het donker wordt en weer wakker worden als het licht wordt. Maar er zijn inderdaad genoeg mensen die echt een compleet ander slaappatroon hebben en daar kun je dan maar beter aan toegeven. Dat lijkt mij een stuk beter voor je gezondheid.
Zelf slaap ik veel, maar kan ik met geen mogelijkheid overdag slapen. De paar keren dat het me wel is gelukt werd ik altijd doodmisselijk wakker en voelde ik me 10 keer beroerder dan voordat ik ging slapen  :-\
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Comcast, waar ben je!  :wave:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sammy

Ik rouleer m'n waaktijden wel eens. Zojuist een uur geleden opgestaan, en zal rond 20.00 wel weer moe worden. En volgende week kan het zijn dat ik om 16.00 wakker wordt en om 8.00 moe wordt.  ;D

Is entertainend. 'k Hou ervan om geen enkel besef van datum te hebben, of van biologische klok. En dit helpt daarbij.  8)

comcast

Citaat van: Sismo op november 27, 2006, 01:29:23 AM
Comcast, waar ben je!  :wave:


Hier ben ik :wave:

maar niet voor lang meer,het werk wacht  ;)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-