Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Het jaar is jarig

Gestart door AceVentura, december 29, 2018, 10:11:09 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

We hebben volgens mij geen specifieke plek voor nieuwjaarswensen, maar toen bedacht ik me dat het jaar of de wereld eigenlijk jarig is met oud&nieuw, dus dan moet het verjaardag forum een goede plek zijn  ;D

Als ik even terugblik op 2018 dan is het voor mij persoonlijk een bewogen jaar geweest. Ik ben voor het eerst als zelfstandige aan het werk en heb ik belangrijke stappen in mijn eigen persoonlijke ontwikkeling gezet. Ook op het forum zijn er de nodige nieuwe leden bij gekomen, waarvan we er een aantal bij de laatste meeting hebben mogen ontmoeten. Heel leuk allemaal  :cheerleader:

Vooruitblikken is dan toch nog wat minder makkelijk. M'n glazen bol is stuk, en op bol.com heb ik nog geen nieuwe kunnen vinden die het ook daadwerkelijk doet. Wat ik wel kan doen is wensen, en dan wens ik jullie allemaal veel plezier, wijsheid en nieuwe inzichten. Maak er een mooi jaar van, en zoals John Lennon ooit al zei "Het leven is wat je overkomt terwijl jij druk was met andere plannen".

* AceVentura zet ABBA op met "Happy new year"

Groetjes,
Ace
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Samoth

Prachtig, AceVentura. 2017 was voor mij een loodzwaar jaar, een bijna volledig afbreekjaar. Bij het begin van 2018 zei ik dat dit mijn herpakjaar moest gaan worden. Dat is het geworden, door allerlei recente inzichten zelfs een heel bemoedigend jaar. Voor jullie (en ook voor mezelf) wens ik dat 2019 een heel inspirerend jaar gaat worden. Met fijne momenten, inzichten en bevindingen, vol liefde op wat voor manier dan ook. Naar ieders eigen wens bied ik hierbij een knuffel, handkusje of handdruk als liefdevolle groet aan jullie en tevens ook het nieuwe jaar. Veul hail en zeeg'n, laiverds!

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Bubble

Ook mijn wereld was dit jaar nogal bewogen, ondersteboven af en toe. Maar ja, dat is wat de wereld doet, die draait gewoon door en zo kwam ik vanzelf weer rechtop te staan. Op naar de volgende buitelingen.
Ik wens iedereen een mooi jaar, waarin ruimte is voor rust, tevredenheid en het uitkomen van dromen.
Voorzichtig met vuurwerk!!
Anders goed is ook goed

Atlantis

Mijn 2018 wordt gekenmerkt door hoogte- en dieptepunten. Of de ontdekking van mijn aseksualiteit nou een hoogte- of dieptepunt is weet ik nog niet. Wél heeft het me veel duidelijk gemaakt, wat op zich weer een hoogtepunt is.
Met kerst wenst iedereen elkaar vrede op aarde toe, met nieuwjaar wil ik dat graag wat specificeren.
Ik wens voor 2019 iedereen vrede met jezelf toe, want de acceptatie begint bij jezelf en de zoektocht gaat daarna gewoon verder.
Fijne jaarwisseling allemaal!!!!

:wave5:
I solemnly swear that I am up to no good...