Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aardappel-filosofie

Gestart door Ann, oktober 21, 2006, 07:45:30 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

petra1963

Dat is vast nog een maagdelijke aardappel.. :D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

 :rollol:

Van Virgo weten we niet eens hoe hij de aardappels het lekkerst vindt (vragen stellen maar zelf geen antwoord geven, he?  ;)  )
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

 ??? Zijn niet alle aardappels nog maagd? ???

Jovi_Hobbes

De mijne begonnen te blozen toen ik het ze vroeg...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Leuke mascotte voor ons forum: een aardappel met een Aven-logo. Nu moeten we nog zo'n pak hebben voor tijdens onze activiteiten.  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Gaaf!
Doet me denken aan South Park, waar ze als mascotte "Sexual Harassment Panda" hadden voor seksuele voorlichting. Vond ik wel ironisch, want naar mijn idee zijn panda's (naast amoebes) de meest aseksuele dieren die ik ken. Helaas is de panda al voor een ander doel gereserveerd  ::)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Misschien kunnen we zeggen dat wij ook uitsterven, dan kunnen we samendoen met het panda-doel.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Goed plan, maar weet je dat ze panda's tegenwoordig "seksonderwijs" geven. Dat moeten ze met ons dan weer niet gaan doen  :o
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

 :o Echt waar? Nee, ik wil niet weten hoe.
*is toch stiekum nieuwsgierig*
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Gelukkig weet ik niet precies hoe, maar in China heb je zo'n groot centrum waar ze panda's opvangen en laten voortplanten om het aantal in het wild levende panda's hoger te krijgen. Het grootste probleem is dat panda's totaal niet geneigd zijn om daaraan mee te werken en ik heb gelezen dat ze dus van alles doen om die arme beestjes te stimuleren. Verder wil ik er niet op ingaan want dat gaat mijn fantasie met mij op de loop...  ;)

Overigens is het niet zo dat die mensen van dat centrum die beesten mishandelen ofzo. Ik heb er ooit een documentaire over gezien en ze doen echt goed werk (panda's zijn zo schattig!)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

 :D Toch grappig dat die panda's niet mee willen werken.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Zeer intelligente beesten.
Een ex-klasgenootje van mij zei ooit dat panda's het verdienen om uit te sterven omdat ze zelf geen moeite doen om zich voort te planten  :'(
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.