Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Interesse peiling: AVEN weekend

Gestart door Ace89, januari 30, 2019, 01:08:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ace89

Dag lieve AVENers! ? :cake:

Op het forum merken we veel enthousiasme om elkaar 'in het echt' te ontmoeten. Bij gewone meetings zien we elkaar een paar uurtjes en moeten helaas dan weer naar huis. Zou het niet gezellig zijn om een keer tot 's avonds laat door te kunnen keuvelen, een spelletje te spelen of samen te koken zonder dat je je zorgen hoeft te maken over tijd of vervoer? Daarom hebben AceVentura en ik het volgende voorstel:

:cheerleader: Het AVEN Weekend! :cheerleader:

We denken aan een weekend in september. We huren dan een huisje met meerdere slaapkamers ergens op een mooie plek. Vrijdag aan het eind van de middag/in de avond komt iedereen aan en zondagmiddag gaan we weer weg. Deze tijden zijn natuurlijk flexibel, als je later wil komen of eerder weg wil kan dat ook. Dit zou een weekend zijn voor en door AVENers, op een lekker ongedwongen manier. Er kunnen wat geplande activiteiten plaatsvinden, die iedereen kan aandragen/organiseren als ze dat willen. Deze activiteiten mogen met aseksualiteit te maken hebben, maar kunnen ook iets compleet anders zijn. Zolang er maar zoveel mogelijk mensen mee kunnen doen. Er zal natuurlijk ook genoeg ruimte zijn om te doen wat je zelf wilt. Kletsen, wandelen, rustig een boek lezen, karaoke... Het budget proberen we zo laag mogelijk te houden, onder andere door de keuze qua huisje, samen alles in een keer in te kopen en te koken.

Onze vraag aan jullie is dan ook: Zouden jullie interesse hebben in zo'n weekendje?

Wij hebben er in ieder geval zin in!
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Samoth

Zéker heb ik daar interesse voor. Het liefst op 20-21-22 september. Via bijvoorbeeld Belvilla of AirBNB is vást en zeker een leuk en passend huis te vinden. Mijn voorkeur gaat uit naar een Vlieland, Terschelling, Ameland of Schiermonnikoog, maar ik snap best dat het met het oog op vervoer niet de meest geschikte (en goedkope) locatie is. Als ik kan helpen bij de organisatie, laat het me dan gerust weten.

Ace89

Leuk dat je interesse hebt! Mocht het doorgaan dan zullen we zeker mensen vragen te helpen. Helaas zijn die eilanden inderdaad niet makkelijk bereikbaar, ik denk dat richting het midden van het land wat praktischer (en betaalbaarder) is voor de meesten.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Atlantis

Wat een super leuk idee, Nikkinda en AceVentura. Als het mogelijk is, ga ik mee. En meehelpen met organiseren vind ik ook geen probleem. Je moet me alleen niet willen laten koken  :schater:, daar ben ik niet zo ontzettend goed en creatief in  :schater:
I solemnly swear that I am up to no good...

Atlantis

Citaat van: Samoth op januari 30, 2019, 02:03:52 PM
Zéker heb ik daar interesse voor. Het liefst op 20-21-22 september. Via bijvoorbeeld Belvilla of AirBNB is vást en zeker een leuk en passend huis te vinden. Mijn voorkeur gaat uit naar een Vlieland, Terschelling, Ameland of Schiermonnikoog, maar ik snap best dat het met het oog op vervoer niet de meest geschikte (en goedkope) locatie is. Als ik kan helpen bij de organisatie, laat het me dan gerust weten.
Whahaha, hoezo ENTHOUSIAST  :schater:.  Maar uh, zullen we voor de datum dan eerst ff een poll starten, bij voldoende belangstelling? Jouw aangegeven weekend kan ik helaas niet. Om het weekend zijn mijn jongens bij mij en die zijn zó aan het puberen..... Die wil je er écht niet bij hebben  :schater:
I solemnly swear that I am up to no good...

Bubble

Leuk idee!
Zou de Eilanden leuk vinden omdat ik daar nog nooit geweest ben maar eigenlijk maakt het me niet uit.
Ik wil wel helpen met koken. We eten dan broodjes :schater:
Nee hoor. Ik kan best heel behoorlijk koken.
Mijn favo gerecht is zalm met rijst en  zeekraal. Simpel. Lekker. Ik krijg zelfs complimenten van overlevers! ;D :P
Anders goed is ook goed

Atlantis

I solemnly swear that I am up to no good...

Ace89

Een idee is om een avond een potluck te doen. Iedereen neemt een voor- hoofd- of nagerecht voor hun rekening en brengt daarvoor de benodigde dingen mee. In de namiddag beginnen we met koken en voorbereiden, heel gezellig. Dan kunnen jullie zowel de broodjes als de zeerijst aan ons voorzetten  ;D Of we koken beide avonden een groot maal.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Bubble

Anders goed is ook goed

Marsumarsu


Edewecht

Letterlijk een buiten-gewoon idee! :klap:

Alleen - ik weet nog niet of ik meedoe. Uit logeren doe ik zelden, en dan is 1 nacht al echt het maximum. Ik weet van mezelf dat ik me onbewust aan van alles ga aanpassen, en mezelf ga kwijtraken.
Ik hoor daar al iemand zeggen: 'maar je kunt gewoon jezelf zijn Edewecht, niks aanpassen', maar onbewust en ongewild doe ik dat toch. Ik ken mezelf... :-\

Maar heel misschien ga ik wel mee, als project buiten de comfort zone. :schater:
Dus op dit moment zeg ik als een echte drent: ik kiek nog wel eem'm.

Maar het idee zelf vind ik prachtig, en ik hoop oprecht dat het iets moois wordt!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

OnsenTamago

Leuk :D

Klinkt als een goed plan. Bij voorkeur een plek met een prima keuken.  ;)

Atlantis

Citaat van: Edewecht op februari 01, 2019, 03:26:13 PM
Uit logeren doe ik zelden, en dan is 1 nacht al echt het maximum. Ik weet van mezelf dat ik me onbewust aan van alles ga aanpassen, en mezelf ga kwijtraken.
Herkenbaar, Edewecht. En vooral ook dat je daarna bekaf bent en eigenlijk een week vakantie nodig hebt  :schater:.
Toch ga ik het ook proberen. Zo'n uitgelezen kans met allemaal gelijkgestemden komt niet vaak voor  :grouphug:
I solemnly swear that I am up to no good...

Wizz

Wat een mooi idee!
Zelf weet ik niet of ik dit zo aan durf te gaan, of daar echt klaar voor ben. Dus ik kan nu niet zeggen wat het word, maar ik sta open voor het idee!

Samoth

Citaat van: Edewecht op februari 01, 2019, 03:26:13 PMIk hoor daar al iemand zeggen: 'maar je kunt gewoon jezelf zijn Edewecht, niks aanpassen', maar onbewust en ongewild doe ik dat toch. Ik ken mezelf... :-\

Edewecht, je bént niet iets, je dóét iets. En iets doen (hoe onhandig, pijnlijk of wat dan ook) en zelfs iets laten (uit angst, vastgeroeste gedachtes die jij voor waar houdt) is een handeling en handelingen kun je aanpassen. Je kent (uitstekend zelfs) een déél van jezelf, maar dit is juist een uitgelezen mogelijkheid om je nog onbekende en onontdekte kant te gaan ontdekken. En dat is doodeng en tyfus lastig, maar met allemaal niet (ver)oordelende eensgezinden -met ook allemaal hun issues en (zelf)twijfels- rond je een hele geschikte setting om eens 'out of your comfort zone' te (durven) gaan. Voor Wizz geldt hetzelfde.

Als jullie uiteindelijk niet gaan, echt dikke prima. Als je uiteindelijk tóch gaat, ontzettend tof, fijn en altijd welkom. Óók welkom om tussentijds weer weg te gaan als je om wat voor reden dan ook voelt dat dat is wat je op dat moment nodig hebt. Wees jezelf maar, zelfs al is dat op dat moment niet de versie van jezelf die je wenst/hoopte te zijn, met al je onhebbelijkheden. In ieder geval al ontzettend tof dat jullie open staan voor het idee. Dat is al een enorme stap. Het duurt nog ruim een half jaar voordat het geplande (hopelijk) werkelijkheid gaat worden, dus jullie kunnen nog een periode wat wennen aan het idee en je intrinsieke lef wat afstoffen.

Voor allebei (en eigenlijk iedereen) geldt; :knuffel: