Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Laat je huisdier zien!

Gestart door Erik7494, februari 01, 2019, 05:36:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Erik7494

Dit is Ollie, hij maakt mijn leven alleen iets minder alleen:

IMG_3908 by E. Orandajin, on Flickr
"Having no destination, I am never lost."-Ikkyu Sojun

Atlantis

Leuk Erik7494. Ik wilde dat ik je een foto van een hond zou kunnen laten zien. Maar helaas heb ik geen honden meer. En ik ben te lang van huis weg door mijn werk om er weer 1 te nemen.... :78:
I solemnly swear that I am up to no good...

Bubble

Ben eigenlijk een (grote) hondenmens. Mijn grote liefde was mijn Ierse wolfshond, Haggis. Ook omdat ik veel weg ben, nu geen hond meer. Maar bij mijn huidige huis zat een extraatje in de vorm van dit luie mormeltje :hart1:. Luistert (niet!) naar haar namen Buurpoes, Kutkat, Poezebeest of Poppy. Maar ze is toch wel heel leuk. Meestal dan. Niet om 4 uur in de ochtend als ze naar buiten wil en me daarvoor wakker maakt.
Anders goed is ook goed

Erik7494

Citaat van: Bubble op februari 01, 2019, 06:21:18 PM
Ben eigenlijk een (grote) hondenmens. Mijn grote liefde was mijn Ierse wolfshond, Haggis. Ook omdat ik veel weg ben, nu geen hond meer. Maar bij mijn huidige huis zat een extraatje in de vorm van dit luie mormeltje :hart1:. Luistert (niet!) naar haar namen Buurpoes, Kutkat, Poezebeest of Poppy. Maar ze is toch wel heel leuk. Meestal dan. Niet om 4 uur in de ochtend als ze naar buiten wil en me daarvoor wakker maakt.


Interessant is dat he. Mijn kat heeft ook meerder namen; Ollie, Ollemans, Poezemans,Mister Kitty, Chef, of inderdaad het universele Kutkat, maar luisteren ho maar. Maar hij is wel sociaal, slaapt elke nacht aan mijn voeteinde tot hij honger heeft en op mijn hoofd gaat proberen te zitten.
"Having no destination, I am never lost."-Ikkyu Sojun

Edewecht

Ja hoor! Net wat ik dacht: allemaal katten! ;D

Ik doe er nog eentje bij:



Hij heet Muis (die naam hatti al toen ik 'm adopteerde), ik noem hem alleen maar Poes. Of soms Boef.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Samoth

Wat een tof topic. Gek op (huis)dierenforo's. Ik ben absoluut een hondenmens. Hier mijn hond Harry. Ook wel Harremans, Har, Bro, Dude. Oorspronkelijk uit Spanje, via een opvangcentrum daar in een dierenopvang in Balkbrug terecht gekomen. En daar heb ik 'm vandaan. Toen 3, nu bijna 10, dus al bijna 7 jaar samen. Gekregen toen ik nog een relatie had, toen die uit ging zei ik meteen dat mijn ex alles van me mocht hebben, als de hond maar bij mij zou blijven. Hij is echt mijn gevachtte metgezel. Mijn levensmaatje. Trouw, lief, soms een tikkeltje eigenzinnig. Mijn absolute steun en toeverlaat. Zonder te overdrijven durf ik hem wel mijn levensredder te noemen. Veel hebben we samen doorstaan. Ik kon niet zo goed kiezen, dus meteen maar drie foto's toegevoegd. :cheerleader:

Erik7494

Citaat van: Samoth op februari 01, 2019, 07:09:13 PM
Wat een tof topic. Gek op (huis)dierenforo's. Ik ben absoluut een hondenmens. Hier mijn hond Harry. Ook wel Harremans, Har, Bro, Dude. Oorspronkelijk uit Spanje, via een opvangcentrum daar in een dierenopvang in Balkbrug terecht gekomen. En daar heb ik 'm vandaan. Toen 3, nu bijna 10, dus al bijna 7 jaar samen. Gekregen toen ik nog een relatie had, toen die uit ging zei ik meteen dat mijn ex alles van me mocht hebben, als de hond maar bij mij zou blijven. Hij is echt mijn gevachtte metgezel. Mijn levensmaatje. Trouw, lief, soms een tikkeltje eigenzinnig. Mijn absolute steun en toeverlaat. Zonder te overdrijven durf ik hem wel mijn levensredder te noemen. Veel hebben we samen doorstaan. Ik kon niet zo goed kiezen, dus meteen maar drie foto's toegevoegd. :cheerleader:

Mooi, is het een soort hazewind?
"Having no destination, I am never lost."-Ikkyu Sojun

Wizz

#7
Milo :smile-hart:

Bubble

Citaat van: Erik7494 op februari 01, 2019, 06:27:25 PM
Mijn kat heeft ook meerder namen; Ollie, Ollemans, Poezemans,Mister Kitty, Chef, of inderdaad het universele Kutkat, maar luisteren ho maar. Maar hij is wel sociaal, slaapt elke nacht aan mijn voeteinde tot hij honger heeft en op mijn hoofd gaat proberen te zitten.
Geweldig dit! Dank je voor dit leuke topic. Bijgevoegde foto is trouwens Haggis, Haggeman, Haggie, Haggiebaby, Grote vriendelijke reus, Hond en Scoobydoo. Dat laatste omdat als ik een keer iets in het bos hoorde en daar zenuwachtig van werd, hij direct achter mij ging lopen.

Maar ook dit gedicht geschreven
Haggie- Haggis

Grote, grijze, ruige reus
Zachte ogen, lieve neus
Warme oren, lange staart
Lompe poten, druppelbaard

Bokkensprongen, maffe blik
Bang voor haaien (net als ik)
Lekker leunen, harde haal
Heel zachtaardig, zó loyaal

Je mand is weg, de vloer blijft droog
Geen wandelingen meer
Geen knip-, en kap- en knuffelsessies
Ik mis je almaar weer

~ 06-‘11 – 03-’18 ~
Anders goed is ook goed

Wizz


Somebody someome

maak kennis met Annabel mijn lieve viszla in portugal maar niet minder ook beetje mijn schatje  woonachtig bij m'n ouders

Atlantis

En dan toch een foto van mijn dierbare Bono (Afro Bono), Bonibonito, wipkonijn, zwart monster....

21-5-1997 - 8-4-2011 ik mis hem nog elke dag.....
I solemnly swear that I am up to no good...

Atlantis

Wat een geweldig topic. Ik ben net al mijn oude fotoboeken doorgegaan, op zoek naar mijn dierbare honden. Naast Bono had ik ook nog Pasha. Mijn Duitse herder en grootste vriend van Bono....

1-7-1993 - 30-9-2005. Ook deze lieverd mis ik nog elke dag...
I solemnly swear that I am up to no good...

Erik7494

Citaat van: Edewecht op februari 01, 2019, 06:41:06 PM
Ja hoor! Net wat ik dacht: allemaal katten! ;D


Ik ben altijd al een kattenpersoon geweest. Dit was mijn eerste echte vriend, Robbie de kat.
"Having no destination, I am never lost."-Ikkyu Sojun

Atlantis

Citaat van: Edewecht op februari 01, 2019, 06:41:06 PM
Ja hoor! Net wat ik dacht: allemaal katten! ;D
Sorry Edewecht, maar ik zie toch ook heel veel honden te voorschijn komen.... :klap:
I solemnly swear that I am up to no good...