Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Seks

Gestart door Sammy, november 13, 2006, 07:02:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

phate

geen seks gehad en ook zeer weinig (eigenlijke geen) behoefte aan. maar toch wel grappig om te zien dat van de reactie's tot nu er toch wel uitkomt dat de meeste sex hebben gehad

Stev

Bij de meeste mensen gebeurt het, denk ik voordat ze ontdekken dat zo iets als aseksualiteit bestaat. Je hoort en ziet overal dat seks iets heel gewoons is en wil je natuurlijk ook "gewoon" zijn.
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

myra


phate

precies, weer wat geleerd

Dreamer

Citaat van: Stev op januari 01, 2007, 02:36:07 PM
Bij de meeste mensen gebeurt het, denk ik voordat ze ontdekken dat zo iets als aseksualiteit bestaat. Je hoort en ziet overal dat seks iets heel gewoons is en wil je natuurlijk ook "gewoon" zijn.

Dat denk ik ook.

Little_Lady

Hmmm, ik ben tot second base gegaan (dus alles behalve echte seks), maar vond het eerlijk gezegd beschamend en pijnlijk. De daad ansich lukte niet, met zowel mijn eerste als mijn tweede vriendje niet ondanks een aantal pogingen. Ik schaamde me er zo erg voor en beide vriendjes gingen huilen, omdat ze dachten dat het aan hen lag. Ik WEET gewoon dat het aan mij lag (met bijkomstigheid dat we gewoon onervaren waren), maar wil mezelf en vriendlief die vernedering besparen. Ik word er gewoon getraumatiseerd van :'(

Stev

:knuffel:

Ik denk dat er maar een kleine groep mensen is bij wie het zonder problemen in 1 keer lukt en dus "van zelf" gaat. Maar dat het vaak niet lukt, dat hoor je natuurlijk nooit. En als je al die romantische films zou moeten geloven.....
Ik denk dat voor seks hetzelfde geldt als voor de relatie in het algemeen: je moet daar samen aan werken.
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Little_Lady

Citaat van: Stev op maart 24, 2007, 02:44:57 PM
:knuffel:

Ik denk dat er maar een kleine groep mensen is bij wie het zonder problemen in 1 keer lukt en dus "van zelf" gaat. Maar dat het vaak niet lukt, dat hoor je natuurlijk nooit. En als je al die romantische films zou moeten geloven.....
Ik denk dat voor seks hetzelfde geldt als voor de relatie in het algemeen: je moet daar samen aan werken.


Klopt, alleen voel ik me op het seksgebied totaal niet 'veilig'. Alsof het is iets dat onacceptabel is. Ik zou niet doodleuk kunnen oefenen met mijn vriend, dan voel ik me ontzettend opgelaten en kneuzig. Hij zegt dan: ''je moet er gewoon om kunnen lachen joh'', maar dat kan ik niet. Voor mij voelt het als het zoveelste dat mislukt.

Ereinion

En dan wordt de druk steeds groter, en lukt het helemaal niet.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

En mede daarom ben ik 'sex' maar zo'n beetje gaan vermijden in mijn leven. Want ik voelde de druk ook, en dan wil ik alleen maar weg, of voel me ongemakkelijk. :(
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Little_Lady

Ik kan idd echt NIET presteren onder druk, ook niet op andere gebieden hoor. Faalangst, faalangst, faalangst :78:
In het vermijden van dingen ben ik echt een meesteres geworden. Maar daarmee ben ik dus ook mijn vriend in zekere zin gaan vermijden, want zodra hij me alleen al ziet wil hij al, zeg maar :P

petra1963

Ja, faalagst is heel erg.. Ik heb het al vanaf mijn middelbare school.. iedere overhoring, ieder proefwerk, en later ieder tentamen op HBO en universiteit.. Oh, wat een ramp....En ik werd en word er ook psychisch helemaal uitgeput van..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Little_Lady

Same here! Ik zit nu aan mijn derde opleiding en heb al diverse keren me bijna uitgeschreven bij mijn huidige universitaire studie. Die druk, die prestatie-norm, ze geven me ontzettend veel stress en onzekerheid. Ik ben geen dom persoon, maar mijn concentratie is gewoon erg snel weg. Universiteit is natuurlijk erg theoretisch en al die feiten spreken niet echt tot je verbeelding :(

Mineko

Ik heb seks gehad en vond er geen zak aan. Mij allereerste keer was met iemadn die ik eigenlijk niet kende en ik ik dacht, is dit nou alles?? Ik wilde toen weten waar iedereen zo'n ophef over maakte en was toen 18 ;D. Daarna heb ik het eigenlijk gedaan uit verplichting, want ja het hoort erbij natuurlijk.. Faalangst had ik niet, maar ik heb seks nooit bijzonder gevonden, ook niet met mijn partner. Ik zie seks puur als een noodzakelijk kwaad ter voortplanting.
I'm usually not a praying man, bu if you're up there Superman, PLEASE SAVE ME!!!!

Brummetje


Ik dus wel, en ben niet na de 1e keer gestopt. :D Maar ik heb er totaal geen gevoelens bij, geen opwinding, geen lust enz. Ik doe het voornamelijk voor mijn vriend, seks hebben. Ik zou het bijv totaal geen probleem vinden om nooit meer seks te hebben.