Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Haarlem meeting

Gestart door Atlantis, februari 23, 2019, 10:45:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Atlantis

En jawel hoor. Nog nauwelijks thuis van de laatste meeting en daar is alweer een nieuw voorstel!
Wat is het plan? We gaan naar Haarlem en daar eens goed de stad verkennen. Een 11 kroegen/terrasjes tocht is zéker een optie. Wie heeft er zin en tijd? Schrijf je snel in  :D
I solemnly swear that I am up to no good...

Edewecht

Zin wel, tijd niet. :-\ Dus een andere keer! :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Atlantis

Citaat van: Edewecht op februari 24, 2019, 08:22:19 AM
Zin wel, tijd niet. :-\ Dus een andere keer! :)
Nou heb ik wel eens gelezen:" Wie nooit tijd heeft, kan er niet mee omgaan".  :schater:
Grapje hoor, Edewecht. Jammer dat je er niet bij kan zijn... :78:
I solemnly swear that I am up to no good...

Wizz

Zeker! Maar dat zal geen verrassing zijn  ;D

joel.

Ik kan beide dagen, dus ik zal er zeker bij zijn.

Samoth

Ik sluit ook erg graag aan. 30 maart heeft mijn voorkeur, maar ook 16 gaat wel lukken. Wel dikke kans dat ik die avond een hostel in Haarlem doe dan, zéker als ik alcohol aan de trip koppel. Want na een dagje jolijt in Haarlem nog de trein terug naar Groningen nemen is niet bepaald een pre. :ange:

Atlantis

Citaat van: Samoth op februari 24, 2019, 09:15:45 PM
Ik sluit ook erg graag aan. 30 maart heeft mijn voorkeur, maar ook 16 gaat wel lukken. Wel dikke kans dat ik die avond een hostel in Haarlem doe dan, zéker als ik alcohol aan de trip koppel. Want na een dagje jolijt in Haarlem nog de trein terug naar Groningen nemen is niet bepaald een pre. :ange:

Leuk Samoth. Één voordeel van met de trein naar Groningen, als je in slaap valt.... de trein gaat niet verder  :schater:
I solemnly swear that I am up to no good...

Atlantis

Citaat van: Wizz op februari 24, 2019, 07:56:31 PM
Zeker! Maar dat zal geen verrassing zijn?  ;D
Speciaal voor jou  :knuffel:
I solemnly swear that I am up to no good...

Atlantis

Citaat van: joel. op februari 24, 2019, 08:08:51 PM
Ik kan beide dagen, dus ik zal er zeker bij zijn.
Fijn Joel. Dat wordt al een leuk clubje zo  :cheerleader:
I solemnly swear that I am up to no good...

Samoth

Citaat van: Atlantis op februari 24, 2019, 09:19:24 PMLeuk Samoth. Één voordeel van met de trein naar Groningen, als je in slaap valt.... de trein gaat niet verder?  :schater:

Het nadeel is dat ik wel minimaal één keer over moet stappen om van Haarlem in Groningen te geraken, een enkele reis minimaal twee uur en drie kwartier duurt en bovendien kan ik je meerdere anekdotes vertellen over treinreizen na een dagje alcohol van de sowieso al wat verstrooide en chaotische Samoth die niet helemaal verliepen zoals de bedoeling was. Ik ken mijn pappenheimers ondertussen. :ange:

AceVentura

Het is nog even onder voorbehoud, maar áls ik kan dan is het de 30e.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Bubble

Citaat van: Wizz op februari 24, 2019, 07:56:31 PM
Zeker! Maar dat zal geen verrassing zijn?  ;D

Hoe raad je dat zo?

Citaat van: Samoth op februari 24, 2019, 09:36:23 PM
Het nadeel is dat ik wel minimaal één keer over moet stappen om van Haarlem in Groningen te geraken, een enkele reis minimaal twee uur en drie kwartier duurt en bovendien kan ik je meerdere anekdotes vertellen over treinreizen na een dagje alcohol van de sowieso al wat verstrooide en chaotische Samoth die niet helemaal verliepen zoals de bedoeling was. Ik ken mijn pappenheimers ondertussen. :ange:

Vertel...
Anders goed is ook goed

OnsenTamago

Citaat van: Edewecht op februari 24, 2019, 08:22:19 AM
Zin wel, tijd niet. :-\ Dus een andere keer! :)
Ik ken dat probleem.

Stevie1992

Voor mij word het m helaas ook niet. Elke maand worden een beetje hoge kosten, maar ook qua tijd (ik werk eigenlijk elke zaterdag, plus dat ik de 16e jarig ben en dus bezoek krijg van verderop)
Andere keer weer hopelijk
I need no reasons, I simply.. am

Ace89

Helaas kan ik beide data niet. Het is wel een heel leuk initiatief en ik wens iedereen die gaat heel veel plezier!  :cheerleader:
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D