Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Haarlem meeting

Gestart door Atlantis, februari 23, 2019, 10:45:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Atlantis

Citaat van: Ayla op maart 03, 2019, 10:59:56 PM
Jaaaa Haarlem! :D My home town! Ik ben in.?  :wave: Dus de 30e wordt het zo te horen? :)
De poll staat nog even open, maar het ziet er wel naar uit  :D. Wat leuk dat je erbij bent  :highfive1:
I solemnly swear that I am up to no good...

Artemyr

Mega MIA geweest van het forum, lmaar het lijkt me heel leuk nederlandse Aces te ontmoeten!
De 30e kan ik niet, maar dan probeer ik het forum beter in de gaten te houden en een andere keer aan te sluiten!
Voor een terrasje ben ik altijd wel te strikken ;-)

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Atlantis

Citaat van: Edewecht op maart 05, 2019, 06:37:44 AM
Wie is MIA? :-\
Gelukkig. Ik ben niet de enige. Dat vroeg ik me dus ook af......
I solemnly swear that I am up to no good...

Edewecht

Atlantis, dat je "niet de enige" bent is zo ongeveer het motto van dit forum :schater:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Somebody someome

haha edewecht, atlantis, MIA betekent missing in action.

Of te wel dat je er niet bent.

Atlantis

Citaat van: Edewecht op maart 05, 2019, 06:40:10 PM
Atlantis, dat je "niet de enige" bent is zo ongeveer het motto van dit forum :schater:
:rollol:
I solemnly swear that I am up to no good...

Atlantis

Citaat van: Somebody someone op maart 05, 2019, 07:41:22 PM
haha edewecht, atlantis, MIA betekent missing in action.

Of te wel dat je er niet bent.
Tja.... en die had ik dus écht niet geweten..... Ach, nooit te oud om te leren, hè Edewecht  :schater:
I solemnly swear that I am up to no good...

Bubble

Wahahaha Edewecht! Geniaal! Hadden we al een lijfspreuk?? Anders bij dezen. Maken we gelijk Haarlem tot de Ace hoofdstad van Nederland en dan zijn we rond. O wacht! Een mascotte met de naam Mia er nog bij.
Anders goed is ook goed

Artemyr

Hahaha Sorry allemaal, Missing in Action inderdaad.
texttaal, voel ik me toch weer een beetje jong...
Maar dan vind ik Mia wel een geschikte ace mascotte inderdaad  :schater:

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Atlantis

En ja hoor. De poll is gesloten en we komen, zoals verwacht, uit op 30 maart  ;D.

Inmiddels heb ik me verdiept in verschillende wandelingen en de meest geschikte lijkt mij de volgende:
https://www.routeyou.com/nl-nl/route/view/67064/wandelroute/haarlem-wandeling-door-het-centrum-van-haarlem

Als alle deelnemers hieronder zijn/haar naam invult, dan kan ik een PM sturen met de definitieve afspraken. Ik denk aan verzamelen bij het station te Haarlem tussen 12.30 en 13.00 hr.
Afwijken van de route kan altijd en suggesties blijven welkom  :D.
I solemnly swear that I am up to no good...

Atlantis

Deelnemers Haarlem meeting 30 maart:

Atlantis  :cheerleader:
I solemnly swear that I am up to no good...

Bubble

Deelnemers Haarlem meeting 30 maart:

Atlantis  :cheerleader:
Bubble
Anders goed is ook goed

joel.

Deelnemers Haarlem meeting 30 maart:

Atlantis
Bubble
Joel.