Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Haarlem meeting

Gestart door Atlantis, februari 23, 2019, 10:45:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

With Pen and Paint

Er is een kleine kans dat ik toch moet afhaken vanwege een familie afspraak, maar in principe ben ik van plan te komen!
"She had blue skin, and so did he. He kept it hid, and so did she. They searched for blue their whole way through, then passed right by - and never knew."
-Shel Silverstein

Wizz

Dankje, Joel, Bubble en Atlantis   :knuffel:

Iris94

Ik sluit ook nog steeds graag aan!

Deelnemers Haarlem meeting 30 maart:
Atlantis
Bubble
Joel.
Samoth
Marsumarsu
Vera
Niezel
Iris

Samoth

Treinkaartjes besteld, geactiveerd en geprint voor zaterdag naar Haarlem en zondag weer terug (note to myself; niet vergeten mee te nemen, ze hangen op het magneetbord), hotel geboekt voor zaterdag (dank je voor de tips, Atlantis), afspraak gemaakt voor zondag in Haarlem. Allemaal toffe, fijne en leuke dingen en lieve, niet (ver)oordelende en bemoedigende mensen om naar uit te kijken. Nog genoeg twijfels en als het écht niet gaat die zaterdag de 30ste, dan gaat het niet en ook dát is (zelf)accepteren en verder komen. Maar met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid; Haarlem, here I come (again)! 
:cheerleader:

Susanne

 Hoe laat treffen jullie je in Haarlem? Ik kan alleen 's avonds. Susanne.
Only what is really oneself has the power to heal /// Carl Jung.
My favourite - Susanne

Bubble

Citaat van: Samoth op maart 14, 2019, 11:09:58 AM
Treinkaartjes besteld, geactiveerd en geprint voor zaterdag naar Haarlem en zondag weer terug (note to myself; niet vergeten mee te nemen, ze hangen op het magneetbord), hotel geboekt voor zaterdag (dank je voor de tips, Atlantis), afspraak gemaakt voor zondag in Haarlem. Allemaal toffe, fijne en leuke dingen en lieve, niet (ver)oordelende en bemoedigende mensen om naar uit te kijken. Nog genoeg twijfels en als het écht niet gaat die zaterdag de 30ste, dan gaat het niet en ook dát is (zelf)accepteren en verder komen. Maar met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid; Haarlem, here I come (again)!? 
:cheerleader:

:cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: Jeeeej Samothje, leuk dat je erbij bent
Anders goed is ook goed

Artemyr

30e gaat mij helaas niet lukken, hopelijk een andere keer!

Ayla

I'm in!  :grouphug:

Deelnemers Haarlem meeting 30 maart:
Atlantis
Bubble
Joel.
Samoth
Marsumarsu
Vera
Niezel
Iris
Ayla

Susanne

Als het in de avond is of nog is, wil ik er ook wel bij zijn. Maar ik weet niet hoe laat jullie willen treffen. Groet, Susanne.
Only what is really oneself has the power to heal /// Carl Jung.
My favourite - Susanne

joel.

Wat ik begrepen heb zijn er mensen die een hotel in de buurt hebben gezocht om te overnachten, dus ik ga er van uit dat er savonds nog genoeg mensen zijn.
Ik weet ook niet hoe laat het begind maar er is gespeculeerd over een kroegentocht dus het zal vast niet al te vroeg beginnen.
Je zou je in ieder geval op de lijst kunnen zetten (onder voorbehoud of zo) en anders moet je Atlantis even een berichtje sturen.

Susanne

Dank je, Joel. Ik zal Atlantis een berichtje sturen. Susanne.
Only what is really oneself has the power to heal /// Carl Jung.
My favourite - Susanne

Atlantis

Hallo allemaal,

Weer terug van weggeweest. Het was wat druk de afgelopen week....

Maar wat leuk dat we al zo veel deelnemers hebben. Mocht je alsnog mee willen, zet vooral je naam op de lijst. Volgend weekend ga ik een PM naar allle deelnemers sturen met de nodige gegevens.
Waarschijnlijk verzamelen we tussen 12.30 en 13.00 bij het station in Haarlem. Daarna wandeling met terrasjes ( ;) en de Jopenkerk staat ook op het program. Voor het eten 's avonds heb ik later ook het aantal deelnemers nodig, zodat ik een restaurant kan reserveren.

De vorige meeting waren we tussen 19.00 en 19.30 hr klaar met eten, dus daar reken ik deze meeting ook een beetje op. Alles mag, niets moet  ;).

Voor de volledigheid, de lijst met deelnemers:

Deelnemers Haarlem meeting 30 maart:

Atlantis
Bubble
Joel.
Samoth
Marsumarsu
Vera
Niezel
Iris
Ayla
I solemnly swear that I am up to no good...

Susanne

En ik vanaf 19.00 uur:

Deelnemers Haarlem meeting 30 maart:

Atlantis
Bubble
Joel.
Samoth
Marsumarsu
Vera
Niezel
Iris
Ayla
Susanne
Only what is really oneself has the power to heal /// Carl Jung.
My favourite - Susanne

MvD

Lijkt me ook leuk om mee te gaan. Ik kom uit Haarlem dus dat is lekker makkelijk ;D

MvD

Citaat van: Susanne op maart 17, 2019, 02:14:39 PM
En ik vanaf 19.00 uur:

Deelnemers Haarlem meeting 30 maart:

Atlantis
Bubble
Joel.
Samoth
Marsumarsu
Vera
Niezel
Iris
Ayla
Susanne
Merel