Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Haarlem meeting

Gestart door Atlantis, februari 23, 2019, 10:45:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ayla

Citaat van: Atlantis op maart 17, 2019, 01:49:56 PM
Hallo allemaal,

Weer terug van weggeweest. Het was wat druk de afgelopen week....

Maar wat leuk dat we al zo veel deelnemers hebben. Mocht je alsnog mee willen, zet vooral je naam op de lijst. Volgend weekend ga ik een PM naar allle deelnemers sturen met de nodige gegevens.
Waarschijnlijk verzamelen we tussen 12.30 en 13.00 bij het station in Haarlem. Daarna wandeling met terrasjes ( ;) en de Jopenkerk staat ook op het program. Voor het eten 's avonds heb ik later ook het aantal deelnemers nodig, zodat ik een restaurant kan reserveren.

De vorige meeting waren we tussen 19.00 en 19.30 hr klaar met eten, dus daar reken ik deze meeting ook een beetje op. Alles mag, niets moet?  ;).

Voor de volledigheid, de lijst met deelnemers:

Deelnemers Haarlem meeting 30 maart:

Atlantis
Bubble
Joel.
Samoth
Marsumarsu
Vera
Niezel
Iris
Ayla


Dat klinkt top! Terrasjes en uit eten. :) Wat ook leuk is, voor wandelliefhebbers en bomenknuffelaars zoals ik, is om een rondje om het park aan de noordkant van Haarlem te doen, om de vijver heen. Voor als onze konten zeer doen van het zitten. ;)

Oh, en als ik een restaurantsuggestie mag doen: Green Papaya - fantastisch authentiek Thais eten voor een heel schappelijke prijs. Is wel een klein tentje en heel populair, dus op tijd reserveren is een must. 

Tot snel, heb er zin in!  :cheerleader:

With Pen and Paint

Deelnemers Haarlem meeting 30 maart:

Atlantis
Bubble
Joel.
Samoth
Marsumarsu
Vera
Niezel
Iris
Ayla
Susanne
Merel
With Pen and Paint (onder voorbehoud)
"She had blue skin, and so did he. He kept it hid, and so did she. They searched for blue their whole way through, then passed right by - and never knew."
-Shel Silverstein

Amber

Deelnemers Haarlem meeting 30 maart:

Atlantis
Bubble
Joel.
Samoth
Marsumarsu
Vera
Niezel
Iris
Ayla
Susanne
Merel
With Pen and Paint (onder voorbehoud)
Amber

Samoth

Joel. en Samoth met hun harem door Haarlem. Nu al zin in!  :grouphug:

Bubble

Citaat van: Samoth op maart 21, 2019, 04:35:53 PM
Joel. en Samoth met hun harem door Haarlem. Nu al zin in!?  :grouphug:

O, wat gaan jullie het zwaar krijgen. Ik heb nu al meelij met jullie >:D :schater:
Anders goed is ook goed

Atlantis

Wow, je bent even niet online.... en zie daar, wat een geweldige lijst met deelnemers   :cheerleader:.
Van het weekend ga ik hard aan de slag met reserveren en pm's sturen....

Dus wil je nog mee??? Sluit je aan.

Samoth en Joel. krijgen t écht heeeeel zwaar  ;)....
I solemnly swear that I am up to no good...

Atlantis

Het is zover. Het weekend vóór hèt weekend  ;).
Wat gaaf dat er zoveel deelnemers zijn en wat een leuke suggestie van dat Thaise restaurant. Persoonlijk ben ik gek op Thais eten (sterker nog, mijn lievelingseten), maar misschien zijn er mensen die dat absoluut niet lusten. Op de menukaart heb ik al gezien dat er ook vegetarische gerechten bereid kunnen worden. Mocht dit door veel mensen niet lekker gevonden worden, moet ik wat anders verzinnen, maar anders ga ik daar reserveren (is wel nodig met zo'n grote groep  ;)).

De lijst die ik nu heb is:

Deelnemers Haarlem meeting 30 maart:

Atlantis
Bubble
Joel.
Samoth
Marsumarsu
Vera
Niezel
Iris
Ayla
Susanne
Merel
With Pen and Paint (onder voorbehoud)
Amber

Staat iemand er nog niet op, zet dan snel je naam erbij. Ik ga vandaag nog het restaurant reserveren en een PM naar iedereen sturen.

Ik heb er zin in  :cheerleader:
I solemnly swear that I am up to no good...

Atlantis

I solemnly swear that I am up to no good...

Ayla


Wizz

Ik ben er zeker bij, maar gezien mijn budget op dit moment weet ik nog niet of ik savonds mee eet...

Atlantis

De dag zelf kan ik ze nog bellen Wizz. Een maaltijd ligt rond de €15,-. Laat het zaterdag maar weten.... We maken er in ieder geval een leuke dag van. Heb je even nodig volgens mij...
I solemnly swear that I am up to no good...

Marsumarsu

Ik moet mezelf helaas toch maar van de lijst schrappen, 30 maart wordt 'm niet.
Hugs, cake, en veel plezier voor wie wel gaat!

Deelnemers Haarlem meeting 30 maart:
Atlantis
Bubble
Joel.
Samoth
Marsumarsu
Vera
Niezel
Iris
Ayla
Susanne
[/quote]

Ayla

Ah, wat jammer dat je er niet bij bent, Marsumarsu!  :o :o :o Als je onverhoops toch nog kunt komen ben je van harte welkom ^^

Ik heb de lijst even geupdate, want na Suzanne kwamen ook nog Merel, Amber en With Pen and Paint (maybe) die mee gaan! Bij dezen:

Atlantis
Bubble
Joel.
Samoth
Vera
Niezel
Iris
Ayla
Susanne
Merel
With Pen and Paint (onder voorbehoud)
Amber

Atlantis

Dank je wel Suus  :D. Jammer dat je er niet bij bent  :(.
I solemnly swear that I am up to no good...

Atlantis

Hallo allemaal,

De PM is (eindelijk) verstuurd. Mocht je deze niet hebben ontvangen, stuur mij dan even een PM. Dan krijg je deze alsnog. Volgens mij is het niet helemaal vlekkeloos gegaan.....

Voor zekerheid zet ik hier vast wat informatie:

Tussen 12.30 en 13.00  hr verzamelen voor het station in Haarlem, aan de bus zijde. Deze is het dichtst bij spoor 1.

Wandeling door Haarlem, inclusief de Jopenkerk.

Eten om 18.00 hr. Deze dag kan ik het aantal personen nog wijzigen, dus geen zorgen als je juist wel of niet mee kan.

Mijn telefoonnummer staat in de PM.

Bij vragen vooraf, stuur dan vooral even een PM.

Het weer wordt perfect, dus nu alleen nog een goed humeur mee  :cheerleader:.

Tot zaterdag, groetjes Atlantis.
I solemnly swear that I am up to no good...