Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Haarlem meeting

Gestart door Atlantis, februari 23, 2019, 10:45:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

AceVentura

Ik ben er helaas niet bij. voor wie gaan: Heel veel plezier! :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Veel plezier allemaal! :duim-omhoog:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Atlantis

Dank jullie wel, Edewecht en AceVentura   :D. Zo jammer dat jullie er niet bij zijn, maar ondanks dat gaat het vast leuk worden  ;D
I solemnly swear that I am up to no good...

AceVentura

Citeer
Zo jammer dat jullie er niet bij zijn, maar ondanks dat gaat het vast leuk worden ;D
Dat is ook helemaal aan jullie toevertrouwd ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

joel.

Rijd er morgen toevallig iemand via Veenendaal waarbij ik mee zou kunnen rijden??

With Pen and Paint

Ik kan morgen helaas toch niet komen, maar veel plezier allemaal! Hopelijk kan ik er de volgende keer weer bij zijn ;D
"She had blue skin, and so did he. He kept it hid, and so did she. They searched for blue their whole way through, then passed right by - and never knew."
-Shel Silverstein

Atlantis

Citaat van: With Pen and Paint op maart 29, 2019, 11:18:52 PM
Ik kan morgen helaas toch niet komen, maar veel plezier allemaal! Hopelijk kan ik er de volgende keer weer bij zijn ;D
Ach, wat jammer..... Hopelijk lukt het inderdaad de volgende keer.... :78:
I solemnly swear that I am up to no good...

Wizz

Citaat van: joel. op maart 29, 2019, 06:52:36 PM
Rijd er morgen toevallig iemand via Veenendaal waarbij ik mee zou kunnen rijden??

Heb geen auto meer Joel. Dus ik neem de trein.

joel.

Ik denk dat ik dan ook maar moet gaan uitzoeken hoe dat ook al weer werkt. het is al even geleden dat ik met de trein gerijsd heb.

Atlantis

Reisadvies van Veenendaal Centrum naar Haarlem.
zaterdag 30 maart: vertrek 10:48 van spoor 1, aankomst 12:20 op spoor 6b.

Plan deze reis: https://ns.nl/rpx?s=rRcIUTyP

Download de Reisplanner Xtra voor Android of iOS: https://www.ns.nl/reisinformatie/ns-op-uw-mobiel/reisplanner-xtra.html

Gewoon zo, Joel.  ;)
I solemnly swear that I am up to no good...

joel.

Bedankt, ik zat meet met de vraag "hoe zit dat opwaarderen van die chipkaart ook Al weer??" Maar het was gelukt. Ik zit nu in de Intercity naar alkmaar en stap zo in Amsterdam over naar Haarlem.

Atlantis

Citaat van: joel. op maart 30, 2019, 11:45:18 AM
Bedankt, ik zat meet met de vraag "hoe zit dat opwaarderen van die chipkaart ook Al weer??" Maar het was gelukt. Ik zit nu in de Intercity naar alkmaar en stap zo in Amsterdam over naar Haarlem.

Toppie!!! Tot zo  :cheerleader:
I solemnly swear that I am up to no good...

Iris94

Ik ben er helaas toch niet bij (dubbele dingen ingepland vandaag) maar veel plezier iedereen!

Atlantis

Citaat van: Iris94 op maart 30, 2019, 12:12:46 PM
Ik ben er helaas toch niet bij (dubbele dingen ingepland vandaag) maar veel plezier iedereen!
Ach wat jammer, Iris....  :78:

Voor diegenen die wel komen:
Bubble en ik zotten voor het station (rechts, als je het station uitloopt) op een stenen bankje. Groen vest en donkerblauwe jas  ;)
I solemnly swear that I am up to no good...

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)