Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

toch een REDEN om aseksueel te worden/zijn XD : letterlijk ontoegankelijk!

Gestart door Hanneke, september 03, 2019, 10:32:53 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hanneke

 :schater:

Was bij de gynaecoloog een tijd geleden en we hadden een klein probleempje: ze wilde  - uiteraard - ook intern eens kijken of alles nog goed zat, maar ze raakte er simpelweg niet in! Ze zei net nog 'heel goed. heel ontspannen, perfect..." en het was prijs! Alles spande zich op en je zou er nog geen speld tussen gekregen hebben.  :D
Nu, dat verbaasde me niet - het verbaasde me meer toen ze begon te zeggen hoe ontspannen alles blijkbaar was.  ???
Ik heb immers heel in het begin van mijn maandstonden in het zwembad ooit eens een tampon geprobeerd; dat ding geraakte er voor geen centimeter in! Net als bij de gynaecoloog (nu enkele maanden terug) 'durfde' ik het er niet dieper in duwen.

Op het einde zei de gynaecologe nog, toen ik zei dat het maar goed was dat ik geen seksuele verlangens heb, dat ik - als ik ooit toch nog eens seks wou hebben, 'een man er ook moet in geraken'   
Ze had gelijk; als zij er met een vinger al niet in 'mag', (een vrouw, die haar beroep uitoefent, om te helpen), en ik er zelf nog geen tampon diep durf in duwen, hoe kan ik dan verwachten dat ik ooit een man zou kunnen toelaten!  :rollol:

Tixie

Ik heb ook al m'n hele leven last van vaginisme. Toevallig ga ik hier binnenkort voor naar de gynaecoloog! Ik weet ook niet in hoeverre het überhaupt nuttig is om hier iets aan te doen, maar dat zal ik dan wel te weten komen :)
sick of the kissing cult

Koffie

Ik had het in mijn eerste relatie. Nu heb ik er totaal geen last meer van.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Vic13

Hm ik ben dus niet de enige op de wereld voor wie een tampon écht niet "werkt". Ik dacht altijd dat vrouwen wel heel veel geweld zouden gebruiken om dat ding erin te krijgen maar waarschijnlijk ligt het dus toch aan mij?

Tixie

Citaat van: Vic13 op september 03, 2019, 04:36:59 PM
Ik dacht altijd dat vrouwen wel heel veel geweld zouden gebruiken om dat ding erin te krijgen maar waarschijnlijk ligt het dus toch aan mij?

Nee joh, dat lijkt me niet te bedoeling. Auw :')
Best veel vrouwen hebben last van vaginisme of dyspareunie (pijn bij het vrijen/iets inbrengen) in meer of minder mate.
sick of the kissing cult