Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

efteling 2019

Gestart door Somebody someome, maart 07, 2019, 05:12:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

AceVentura

@Somebody Someone:
Jammer dat je er niet bij kan zijn, succes op het tournooi.

@Stevie:
Ik zou eigenlijk liever voor 10 uur voor de ingang afspreken, is dat haalbaar voor jou? Tegenwoordig ben je zo binnen, vroegah moest je nog wel eens lang wachten ivm. kaartverkoop. Het zal wel druk zijn, dus hoe langer we binnen zijn hoe meer we kunnen doen. Ik weet niet zeker of de restaurants in het park langer open zijn, ik dacht wel eens zoiets gehoord te hebben maar kan het op de website van de Efteling niet terug vinden. Iets buiten het park is natuurlijk ook prima. De prijzen in het park vallen overigens wel mee vind ik, het ligt redelijk in lijn met een normaal restaurant.

Volgens mij hebben we nu deze groep:
Zeker:
AceVentura
Jan H

(nog) niet zeker:
Stevie
Suus
Sintara
Den712
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Stevie1992

voor 10 is eigenlijk alleen haalbaar als ik dan sowieso met de auto ga. De allereerste trein/busoptie zegt dat ik echt (zonder enige vertraging) om 10 uur daar uit de bus stap.
De rest van de dingen als restaurant enzo heb ik geen weet van, gezien de laatste keer dat ik er was zo 2011 was.


(En ze zullen misschien wel gestemd hebben, dat kan je helaas niet zien, maar misschien dat er nog mensen van vorige keer zijn die het niet gezien hebben die ook wel mee willen/kunnen nog)

*Edit: zag trouwens dit ook in mijn scroll door het vorige topic.
Avondeten, aanraders voor NA Efteling sluitingstijd :
(zonde om Eftelingtijd op te offeren door IN het park te gaan eten)
- Efteling: Restaurant in Bosrijk, op korte wandelafstand van ingang Efteling (of buitenrijden en dan volledig rechtsom rondrijden) , schotels tussen +- 14-19 € volledig in bediening.
- Indochinees buffetrestaurant in Kaatsheuvel, vlakbij Efteling,  buffet ?  14,90 € .  Jit Sing V.O.F. , van Heeswijstraat 96, Kaatsheuvel.
I need no reasons, I simply.. am

AceVentura

Beide opties lijken me prima, die bij de Efteling is misschien wel leuk om een beetje in het sfeertje van de dag te blijven.

Als je er 2011 voor het laatst was dan ga je een hoop nieuwe dingen zien :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Over ongeveer anderhalve week is het alweer zo ver :cheerleader:

Is er al wat meer zekerheid over wie wel of niet mee gaat?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Stevie1992

Ik hoop nog steeds op een ja, ik krijg morgenavond mijn rooster dus dan weet ik zeker of mijn plan zal werken en ze mij niet weer iets onmogelijks in de maag hebben gesplitst. Dan zal ik ook mn kaartje kopen
I need no reasons, I simply.. am

Jan H

Citaat van: AceVentura op mei 21, 2019, 01:25:58 PM
Over ongeveer anderhalve week is het alweer zo ver :cheerleader:

Is er al wat meer zekerheid over wie wel of niet mee gaat?

ik ga mee dus gezellig word het zeker ;) :cake:

AceVentura

Citaat van: Jan H op mei 22, 2019, 06:35:32 PM
ik ga mee dus gezellig word het zeker ;) :cake:
Gezellig word het zeker, en ik hoop ook op een groep groter dan 2 ;D

Overigens kan ik ook iemand die langs de route van Den Haag naar Kaatsheuvel woont een lift geven, PM maar als je interesse hebt.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Somebody someome

https://www.gelderlander.nl/home/carnaval-festival-2-0-zo-ziet-de-vernieuwde-attractie-van-de-efteling-eruit~aafec47d/

Zag net dit bericht in de Gelderlander carnaval festival is vernieuwd nouja politiek gecorrigeerd haha kostte blijkbaar de nodige miljoenen. Als je benieuwd bent klik vooral op de link.

AceVentura

Er is best veel veranderd. Hier staat nog meer over de veranderingen: https://www.looopings.nl/weblog/12219/Video-dit-zijn-de-aanpassingen-in-Efteling-attractie-Carnaval-Festival.html
Ik ben benieuwd hoe het er in het echt uit ziet.
* AceVentura zet alvast het Carnaval Festival muziekje op >:D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Stevie1992

De weersvoorspelling ziet er op dit moment trouwens niet zo glorieus uit voor volgende week...
I need no reasons, I simply.. am

AceVentura

Regen en temperaturen beneden normaal ... da's inderdaad niet al te best.

Even aankijken maar, de verwachtingen zo ver vooruit zijn soms nog wat onbetrouwbaar. Als het zo blijft, vinden jullie het ok om eventueel een nieuwe datum te kiezen?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Stevie1992

In de poll stond de 22e ook nog wel hoog (morgen stond iets hoger maarja dat wordt helemaal chaos :p )
Maar als de mensen op de 22e nu allemaal een helemaal andere planning hebben misschien gewoon helemaal opnieuw. Wel een beetje in de gaten houden want de korting is natuurlijk maar te gebruiken tot volgende week voor t kopen van kaartjes
I need no reasons, I simply.. am

Stevie1992

Mijn mogelijkheid voor volgende week wordt trouwens ook steeds minder en ik zit er al een beetje doorheen met stress. Dus als idd de voorspelling voor het weer niet geweldig is, het groepje zo klein is en er meer mensen zijn die er mee eens zijn zou ik het alvast heeeeel erg op prijs stellen als er toch misschien gekeken wordt om het te verplaatsen naar de 22e. Misschien dat dan zelfs mensen die nu niet (meer) kunnen dan ook (weer) kunnen. Want ik weet ook van anderen die waarschijnlijk helemaal nog niet op de radar zijn voor volgende week (die ik bijvoorbeeld via fb gesproken heb) die misschien dan wel zouden kunnen
I need no reasons, I simply.. am

AceVentura

Voor mij zou de 22e ook prima zijn.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Vic13

22 Juni dan, neem ik aan? Hier zou iemand heel blij zijn als het de 22e kan  ;D Dan kan ik namelijk ook mee!  :ange: Ik had zelf niet gestemd op deze poll aangezien ik toen nog niet actief was op dit forum