Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

efteling 2019

Gestart door Somebody someome, maart 07, 2019, 05:12:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Somebody someome


Citaat van: Deelnemers Efteling uitje 22 juni
AceVentura
Vic13
Jan H
Den7124
Sombody someone

AceVentura

Leuk dat je er nu wel bij kan zijn Somebody someone :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Somebody someome

Heb kaartje gekocht.

Stevie1992

Verlof gekregen voor de 22e  ;D had ik niet zomaar verwacht in juni maar ben natuurlijk wel heel blij

Citaat van: Somebody someone op juni 01, 2019, 01:41:05 PM

Citaat van: Deelnemers Efteling uitje 22 juni
AceVentura
Vic13
Jan H
Den7124
Sombody someone
Stevie (als er niet grandioos iets mis gaat :p )
I need no reasons, I simply.. am

AceVentura

Fijn dat je er ook bij kan zijn Stevie :cheerleader: zo zijn we alweer met z'n 6'en :cheerleader:

En dat voorbehoud geldt denk ik voor ons allemaal ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Somebody someome

Zijn er nog mensjes die langs Tilburg station komen ? Dan kan ik vanaf daar instappen.

Stevie1992

Citaat van: AceVentura op juni 04, 2019, 11:43:39 AM

En dat voorbehoud geldt denk ik voor ons allemaal ;D

True, maar mijn leven schijnt nog wel eens een tendency te hebben om op het laatste moment van de rails te gaan :p
I need no reasons, I simply.. am

AceVentura

Zoals John Lennon al eens zei: Life is what happens while you are busy making other plans ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Den712

#98
Citaat van: Somebody someone op juni 04, 2019, 02:44:51 PM
Zijn er nog mensjes die langs Tilburg station komen ? Dan kan ik vanaf daar instappen.

Ik woon er en je mag wel meerijden. PM me maar tegen die tijd.

Zijn er nog Efteling acties dat iemand weet? Die van de AH heb ik niet aan meegedaan natuurlijk :banghead:

AceVentura

Citaat van: Den712 op juni 05, 2019, 11:03:03 AM
Ik woon er en je mag wel meerijden. PM me maar tegen die tijd.

Zijn er nog Efteling acties dat iemand weet? Die van de AH heb ik niet aan meegedaan natuurlijk :banghead:
Als je airmiles spaart kan je volgens mij al vrij snel gratis of met korting naar de Efteling.
Ik heb hier genoeg AH kortingskaartjes dat ik eventueel een kaartje voor je kan halen, dan moet ik wel 100% zeker weten dat je komt want dat betekend dus ook dat ik nu al moet betalen voor je kaartje ;D PM me maar als je interesse hebt.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Somebody someome

Aait thanks den komt goed

Teal's Tracks

Ik sluit mij ook aan voor de meeting.  :)

Citaat van: Somebody someone op juni 01, 2019, 01:41:05 PM

Citaat van: Deelnemers Efteling uitje 22 juni
AceVentura
Vic13
Jan H
Den7124
Sombody someone
Stevie (als er niet grandioos iets mis gaat :p )
Teal's Tracks
Nederlandstalige Aseksuelen op Facebook ontmoeten? (150+ leden)
https://www.facebook.com/groups/DutchAces/

Somebody someome

Gezellig teals tracks

AceVentura

Wat een leuke groep :cheerleader:

De 22e is alweer volgende week, dus ik denk dat het handig is om concreet af te spreken waar we elkaar ontmoeten.

De openingstijden voor het park zijn 10:00-18:00 en ze verwachten dat het druk is, dus ik denk dat het goed is om te zorgen dat we zo veel mogelijk in het park zijn. Zullen we rond 10:00 bij de ingang van het park afspreken?
Voor het Huis van de vijf zIntuigen (het ingangsgebouw) heb je een plein met oa. een zelfschrijvende pen, dat lijkt me een mooie plek om af te spreken. Het zal wel druk zijn, dus het is denk ik handig om wat foto's ter herkenning te hebben. Van mij kan je die vinden op mijn websites https://pridecoach.nl en https://nlp42.nl.
Ik zal naar wie nu op de lijst staat m'n telefoonnummer PM'en zodat je kan bellen als er iets is of als je ons niet kan vinden.

En dan natuurlijk: Wat willen we allemaal doen? Gezien de drukte denk ik dat we moeten kiezen, dus wat willen jullie graag?
Voor mij is een dagje Efteling niet compleet zonder een van de wilde ritjes (Python, Baron, Joris en de draak), en de droomvlucht mag uiteraard ook niet ontbreken.

Mijn route naar de Efteling gaat vanuit Den Haag over de A4 of A13, A20 of A15, A16 en de A59 en ik kan eventueel 1 persoon onderweg oppikken. Laat maar weten als je interesse hebt.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Stevie1992

Hey,

Tijden is goed. Hopen dat de zon een beetje schijnt zodat iedereen naar het water trekt ;)
De Python wordt m voor mij alvast niet en de rest van de wilde ritjes ligt eraan hoe ik mij die dag voel.
Al denk ik dat het ook niet per se nodig is dat we de hele dag als een massa door het park trekken, dus eventueel als de waaghalzen dat doen dat anderen dan even ergens anders heen dwalen.

Moeten we voor het eten eigenlijk nog melden dat we komen? Vinden ze misschien wel leuk daar (als in die van Bosrijk of dat andere restaurant van een paar pagina's terug)
I need no reasons, I simply.. am