Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Groningen het nieuwe Haarlem

Gestart door Samoth, maart 31, 2019, 11:56:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Erik7494

In principe ben ik erbij en blijf ik een nachtje, kan ik gelijk wat familie bezoeken.
"Having no destination, I am never lost."-Ikkyu Sojun

Samoth

Tof. Stevie1992, Erik7494 en Samoth dus al.

Een rondvaart is zeker ook een mogelijkheid. Maar mensen die zich helemaal richting het hoge noorden wagen zullen onderweg minimaal één sneeuwlawine te verduren krijgen, een antarctische storm moeten overleven, huiveringwekkende aceberen op de weg en/of het spoor tegenkomen en een stuk of negen hordes bloeddorstige pinguïns treffen, dus ik weet niet of men na zo'n slepende reis ook nog op een enerverende rondvaart door de kolkende diepen van Cruoninga zit te wachten. Al zal een helse voettocht door de ijzige straten des noordelijkste provinciehoofdstad van Nederland ook een hachelijke onderneming worden, zeker als een macabere beklimming van d'Olle Grieze (Martinitoren, voor niet locals) ook nog tot het dagprogramma behoort. :pinguin:

Edewecht

Citaat van: Samoth op juni 25, 2019, 05:03:44 PM

(...) Maar mensen die zich helemaal richting het hoge noorden wagen zullen onderweg minimaal één sneeuwlawine te verduren krijgen, een antarctische storm moeten overleven, huiveringwekkende aceberen op de weg en/of het spoor tegenkomen en een stuk of negen hordes bloeddorstige pinguïns treffen, dus ik weet niet of men na zo'n slepende reis ook nog op een enerverende rondvaart door de kolkende diepen van Cruoninga zit te wachten. Al zal een helse voettocht door de ijzige straten des noordelijkste provinciehoofdstad van Nederland ook een hachelijke onderneming worden (...)


De langetermijnverwachting is bovendien dat de winter dit jaar vroeg invalt. Grote kans dat de terugreis naar zuidelijker streken pas in juni 2020 kan plaatsvinden.

Edewecht voegt zich (onder voorbehoud) bij het rijtje.

Stevie1992
Erik7494
Samoth
Edewecht (ovb)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Citaat van: Samoth op juni 25, 2019, 05:03:44 PM
Een rondvaart is zeker ook een mogelijkheid. Maar mensen die zich helemaal richting het hoge noorden wagen zullen onderweg minimaal één sneeuwlawine te verduren krijgen, een antarctische storm moeten overleven, huiveringwekkende aceberen op de weg en/of het spoor tegenkomen en een stuk of negen hordes bloeddorstige pinguïns treffen, dus ik weet niet of men na zo'n slepende reis ook nog op een enerverende rondvaart door de kolkende diepen van Cruoninga zit te wachten. Al zal een helse voettocht door de ijzige straten des noordelijkste provinciehoofdstad van Nederland ook een hachelijke onderneming worden, zeker als een macabere beklimming van d'Olle Grieze (Martinitoren, voor niet locals) ook nog tot het dagprogramma behoort. :pinguin:
Na zo'n omschrijving durf in niet meer ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Stevie1992

Citaat van: AceVentura op juni 26, 2019, 08:07:32 AM
Citaat van: Samoth op juni 25, 2019, 05:03:44 PM
Een rondvaart is zeker ook een mogelijkheid. Maar mensen die zich helemaal richting het hoge noorden wagen zullen onderweg minimaal één sneeuwlawine te verduren krijgen, een antarctische storm moeten overleven, huiveringwekkende aceberen op de weg en/of het spoor tegenkomen en een stuk of negen hordes bloeddorstige pinguïns treffen, dus ik weet niet of men na zo'n slepende reis ook nog op een enerverende rondvaart door de kolkende diepen van Cruoninga zit te wachten. Al zal een helse voettocht door de ijzige straten des noordelijkste provinciehoofdstad van Nederland ook een hachelijke onderneming worden, zeker als een macabere beklimming van d'Olle Grieze (Martinitoren, voor niet locals) ook nog tot het dagprogramma behoort. :pinguin:
Na zo'n omschrijving durf in niet meer ::)

Geen zorgen, de heenweg moet je zelf regelen maar voor de terugweg geven we je alle supplies die nodig zijn en adressen voor onderweg als het even te zwaar wordt ;)
I need no reasons, I simply.. am

Samoth

Citaat van: AceVentura op juni 26, 2019, 08:07:32 AM
Na zo'n omschrijving durf in niet meer ::)

Citaat van: Stevie1992 op juni 26, 2019, 10:06:16 AMGeen zorgen, de heenweg moet je zelf regelen maar voor de terugweg geven we je alle supplies die nodig zijn en adressen voor onderweg als het even te zwaar wordt ;)

Plus de onwaarschijnlijke trots die je voelt als je Groningen na zoveel ontberingen toch heelhuids hebt gehaald, zal euforisch voelen. :cheerleader:

J Mosmas

Hey,

Is deze meeting nou 20 of 27 Juli?

Als het 27 Juli is schuif ik misschien wel aan :)

Groeten.

Jann

Ik heb een zomerbaantje waar ik volgende week meer over hoor, als ik niet hoef te werken de 20ste sluit ik misschien ook wel aan!
Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

Stevie1992

Ik heb een deel verlof gevraagd en misschien kan ik door de zomerpost iets regelen met een collega, anders kom ik gewoon zo snel mogelijk
I need no reasons, I simply.. am

Majikan

Ik ben hier eigenlijk heel erg nieuw op t forum maar de meet up trok toch wel mijn aandacht! Ik denk dat ik een meeting net wat te intens vind omdat ik hier "nieuw" ben en nog nooit met anderen mensen die zijn zoals ik heb gepraat. Mocht ik toch durven dan zou ik ook wel langs willen komen (ook al werk ik de meeste weekenden).

Stevie1992

Citaat van: Majikan op juni 28, 2019, 09:15:41 PM
Ik ben hier eigenlijk heel erg nieuw op t forum maar de meet up trok toch wel mijn aandacht! Ik denk dat ik een meeting net wat te intens vind omdat ik hier "nieuw" ben en nog nooit met anderen mensen die zijn zoals ik heb gepraat. Mocht ik toch durven dan zou ik ook wel langs willen komen (ook al werk ik de meeste weekenden).

Hey Majikan, kom je zelf ook uit het noorden of zou je dan van verderop deze kant op trekken? Als je beetje local bent kunnen wij (of anderen, Samoth staat er ook altijd wel voor open) altijd een keertje voor de meet up afspreken om het minder intens te maken..iig een bekend gezicht.. of anders kan het natuurlijk altijd een andere keer en dan kun je bij een latere meet up aansluiten zo gauw je er aan toe bent. Ik zit zelf ook vaak met het probleem dat ik nu de zaterdagen nog werk en waarschijnlijk in de toekomst ook niet altijd weekenden vrij heb. Als je bijvoorbeeld vroeger of juist later werkt kun je anders ook een deel van de meet aansluiten, we zijn niet zo clique-y dat je er meteen buitenvalt ;)
I need no reasons, I simply.. am

Majikan

Citaat van: Stevie1992 op juni 28, 2019, 09:20:27 PM
Citaat van: Majikan op juni 28, 2019, 09:15:41 PM
Ik ben hier eigenlijk heel erg nieuw op t forum maar de meet up trok toch wel mijn aandacht! Ik denk dat ik een meeting net wat te intens vind omdat ik hier "nieuw" ben en nog nooit met anderen mensen die zijn zoals ik heb gepraat. Mocht ik toch durven dan zou ik ook wel langs willen komen (ook al werk ik de meeste weekenden).

Hey Majikan, kom je zelf ook uit het noorden of zou je dan van verderop deze kant op trekken? Als je beetje local bent kunnen wij (of anderen, Samoth staat er ook altijd wel voor open) altijd een keertje voor de meet up afspreken om het minder intens te maken..iig een bekend gezicht.. of anders kan het natuurlijk altijd een andere keer en dan kun je bij een latere meet up aansluiten zo gauw je er aan toe bent. Ik zit zelf ook vaak met het probleem dat ik nu de zaterdagen nog werk en waarschijnlijk in de toekomst ook niet altijd weekenden vrij heb. Als je bijvoorbeeld vroeger of juist later werkt kun je anders ook een deel van de meet aansluiten, we zijn niet zo clique-y dat je er meteen buitenvalt ;)

Ik kom zelf uit t noorden, geboren en getogen in de stad maar nu een tijdje net wat buiten de stad. Ik werk ook bijna elke zaterdag en vaak ook hele weekenden. Het lijkt me sowieso een keer prettig om af te spreken, anders voelt het alsof ik gelijk in het diepe wordt gegooid! Haha. Dank je voor je reactie!

Erik7494

Citaat van: suus op juni 30, 2019, 10:32:53 PM
Het lijkt mij wel leuk om een paar dagen te kamperen. Weet iemand een leuke camping in de buurt van Groningen? Waarbij ik gemakkelijk met het OV nr de stad kan voor de meeting. Of een goede parkeerplaats in de buurt van de stad?
Je kan zelfs in de stad zelf kamperen: http://campingstadspark.nl/
"Having no destination, I am never lost."-Ikkyu Sojun

Stevie1992

Stadspark is idd lekker dichtbij, je kunt er vandaan naar de stad lopen of voor het gemak voor het park op de bus stappen. Daar kun je dan ook bij parkeren (iig in het park kun je gratis parkeren bij de renbaan of bij het restaurant, van de camping zelf weet ik niet hoe het zit maar ga er vanuit dat ze wel iets geregeld hebben)
I need no reasons, I simply.. am

Stevie1992

I need no reasons, I simply.. am