Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Groningen het nieuwe Haarlem

Gestart door Samoth, maart 31, 2019, 11:56:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Samoth

Citaat van: Stevie1992 op juni 28, 2019, 09:20:27 PMHey Majikan, kom je zelf ook uit het noorden of zou je dan van verderop deze kant op trekken? Als je beetje local bent kunnen wij (of anderen, Samoth staat er ook altijd wel voor open) altijd een keertje voor de meet up afspreken om het minder intens te maken..iig een bekend gezicht.. of anders kan het natuurlijk altijd een andere keer en dan kun je bij een latere meet up aansluiten zo gauw je er aan toe bent.

Hier sluit ik me volmondig bij aan, Majikan. Voor ergens een keer voor of na een meet afspreken, whatever, whereever sta ik altijd open.

Citaat van: suus op juni 30, 2019, 10:32:53 PM
Het lijkt mij wel leuk om een paar dagen te kamperen. Weet iemand een leuke camping in de buurt van Groningen? Waarbij ik gemakkelijk met het OV nr de stad kan voor de meeting. Of een goede parkeerplaats in de buurt van de stad?

Wat tof dat je wilt komen en er zoveel moeite voor over hebt, Suus. Heel leuk. Ik ben zelf totaal niet bekend met camperen in/rond de stad, maar heb al wat vragen uit gezet in mijn sociale omgeving van westerlingen die volgens mij wel eens van deze mogelijkheid gebruik hebben gemaakt. Volgens mij is de stadscamping inderdaad wel een prima (centrale) mogelijkheid, met op en de camping ook vele mogelijkheden als ik de site zo eens lees. https://campingstadspark.nl/

Citaat van: Stevie1992 op juli 01, 2019, 09:05:37 AM
Dinner suggestie: http://pannekoekschip.nl/menu_kaart_groningen.html

Dit is wel een hele leuke suggestie. Ben ik zelf wel voor in. Dank je sowieso Stevie, dat je -als mede local- meedenkt. Ben ik heel blij mee, waardeer ik zeer. Ik doe ontzettend graag iets voor anderen, maar vind iets organiseren best wel lastig. Dus dit is allemaal wel een beetje out of my comfort zone. Ik vind zelf wat beslissen vrij eenvoudig, maar erg moeilijk om voor anderen te beslissen. Contradictio in terminis. Ik geloof vooral in vrijheid, eigenheid en voel me nogal snel 'onderdrukkend' en 'overheersend' als ik voor anderen 'aan het bepalen ben'.

Maar ik zou het heel tof vinden als we met een leuk groepje een toffe dag in het prachtige Groningen kunnen hebben. 
:bloos: :cheerleader: :grouphug:

suus

Bedankt voor de tip en het meedenken! Die camping klinkt goed

Louise86

Is het al bekend hoe laat we willen verzamelen?
Wil graag komen, maar door drukte (wie niet tegenwoordig) wil ik op zaterdag op en neer vanuit den haag. Moet dan wel even kijken wat haalbaar is.


Samoth

Citaat van: Louise86 op juli 02, 2019, 08:28:18 PM
Is het al bekend hoe laat we willen verzamelen?
Wil graag komen, maar door drukte (wie niet tegenwoordig) wil ik op zaterdag op en neer vanuit den haag. Moet dan wel even kijken wat haalbaar is.

Ik wil 12u voorstellen. Een 'stadswandeling' met mij als gids, gaandeweg ergens de Martinitoren beklimmen (€3) en dan rond 18u pannenkoeken op het pannenkoekenschip (http://pannekoekschip.nl/menu_kaart_groningen.html). Daarna voor wie dat wil nog een drankje ergens op één van de vele terrasjes. Maar voor andere suggesties, mogelijkheden en tijden sta ik zeker open.

Stevie1992

Het leek mij handig om voor het stationsgebouw bij 't peerd van ome Loeks af te spreken, dat is voor iedereen goed te vinden.. handig voor mensen met openbaar vervoer (weet niet of er mensen met de auto komen die echt in de stad willen parkeren of dat iedereen dan denkt 'lekker makkelijk op een transferium en dan met de bus heen en weer, auto weer oppikken en door naar huis') en een mooie start voor de wandeling gezien zowel ons peerd als t hoofdstation wel echt bij Groningen horen en je het kanaal dan eventueel kunt oversteken over de museumbrug en het regenboogzebrapad

Maar dit is natuurlijk een complete suggestie en als jouw wandeling/meeting point ergens anders begint dan heb ik niks gezegd :p

Ik probeer nog steeds om er vanaf het begin te zijn, maar weet pas een week van tevoren of dit ook echt mogelijk is (komende zaterdag heb ik natuurlijk maar 2 uur dus dan was het een makkie geweest om iemand te vinden die iig een deel erbij kon doen en kon ik binnen een uur bij jullie zijn)


Oh gelukkig, hij was gepost  :schater: mijn laptop besloot ineens dat mn accu vervelend moest gaan doen
I need no reasons, I simply.. am

Teal's Tracks

Op aandringen van Stevie sluit ik me ook aan bij de meet, en zal ik vanuit het verre, Bourgondische Zuiden afreizen naar het barre Noorden. Tenzij er iets grandioos misgaat waardoor ik verhinderd zal zijn.

Stevie1992
Erik7494
Samoth
Edewecht (ovb)
Suus (ovb)
Teal's Tracks
Nederlandstalige Aseksuelen op Facebook ontmoeten? (150+ leden)
https://www.facebook.com/groups/DutchAces/

Samoth

Tof, Teal's Tracks.

Van Wizz weet ik dat ze die zaterdag helaas niet kan. AceVentura, jij overwoog wel te komen toch? Bij mij logeren staat nog steeds vrij. Dat geldt ook voor anderen trouwens, ook al woon ik vrij klein en een km of 16 buiten de stad Groningen. En sowieso anderen; Bubble, Atlantis en de Haarlemmers bijvoorbeeld? Groningen groet en verwelkomt u gaarne!

De Martinitoren komen we vast wel op, zelfs met een groepje. En met hoeveel mensen we door de stad sjouwen is niet zo heel erg van belang, maar om te reserveren bij het Pannenkoekenschip, zou ik wel graag weten hoeveel mensen er (ongeveer) komen. Dus kom je, ik hoor het graag, geef het hier door. Ik zal dan op de zaterdag voor zaterdag 20 juli even reserveren voor het Pannenkoekenschip en navraag doen of we zo bij de VVV aan kunnen wandelen voor entreekaartjes d'Olle Grieze. 
:klap:

Jann

Ik heb 's avonds nog een verjaardag in Friesland maar ik denk haast dat ik 's middags wel kan komen!
Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

Edewecht

Stevie1992
Erik7494
Samoth
Edewecht (ovb) - inmiddels Zonder voorbehoud :cheerleader:
Suus (ovb)
Teal's Tracks
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Citaat van: Samoth op juli 03, 2019, 01:17:53 PM
AceVentura, jij overwoog wel te komen toch? Bij mij logeren staat nog steeds vrij.
Dat klopt. Het lijkt me leuk, ik heb de datum in m'n agenda gezet ... en iets houd me tegen om definitief aan te geven dat ik erbij ben.

@Louise86: Ik kom ook uit Den Haag, is het misschien een idee om samen te reizen?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Stevie1992

Nog 2 weken te gaan!

Zet alle twijfel opzij en komen  :cheerleader:
I need no reasons, I simply.. am

Samoth

Citaat van: AceVentura op juli 03, 2019, 07:11:14 PMHet lijkt me leuk, ik heb de datum in m'n agenda gezet ... en iets houd me tegen om definitief aan te geven dat ik erbij ben.

Is er iets wat ik kan doen waarmee je twijfels weggenomen of in ieder geval tot zwijgen kunnen worden gebracht? Ik las op Facebook overigens ook nog twee waarschijnlijke aanmeldingen van volgens mij geen mensen op dit forum geregistreerd.


Empo

Hallo, na een hele tijd afwezig te zijn geweest op het forum breng ik weer een bezoekje aan deze warme ace-community. Voor mij is de tijd nu rijp om aan ontmoetingen mee te doen. Hoewel Groningen erg ver weg is voor mij (ik woon in Noord-Brabant), zou 20 juli in Groningen voor mij het startpunt kunnen zijn van een fietsvakantie. Er is één ding dat mijn voornemen in de weg kan staan. Ik ben gastgezin van twee kittens, en als die tegen die tijd niet geadopteerd zijn, ben ik nog aan huis gebonden. Ijs en weder dienende dus! En mocht ik inderdaad niet kunnen, dan hou ik de bijeenkomsten in de gaten en kom ik alsnog een andere keer meedoen!  :)

AceVentura

Citaat van: Samoth op juli 06, 2019, 11:33:53 AM
Is er iets wat ik kan doen waarmee je twijfels weggenomen of in ieder geval tot zwijgen kunnen worden gebracht? Ik las op Facebook overigens ook nog twee waarschijnlijke aanmeldingen van volgens mij geen mensen op dit forum geregistreerd.
Ik ben bang dat jij weinig kan doen om ze weg te nemen. Aan de ene kant wil ik er graag bij zijn, ik ken Groningen wat oppervlakkig en zou het graag beter willen leren kennen, aan de andere kant houd de afstand (en daarmee reistijd en kosten) me tegen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Samoth

Citaat van: AceVentura op juli 06, 2019, 03:49:33 PM
Ik ben bang dat jij weinig kan doen om ze weg te nemen. Aan de ene kant wil ik er graag bij zijn, ik ken Groningen wat oppervlakkig en zou het graag beter willen leren kennen, aan de andere kant houd de afstand (en daarmee reistijd en kosten) me tegen.

Helder. Mede om de kosten te beperken ga ik dus zelf een soort wandeling samenstellen en niet met een (betaalde) stadsgids of een rondvaart. Gewoon een beetje door de stad wandelen. Bij mij logeren of de camping die Suus overweegt is ook een optie als je niet op één dag driekwart van het land wilt doorkruisen. Als je toch niet komt voor de één of tweedaagse stedentrip Groningen, is dat overigens ook prima begrijpelijk.