Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik ben blij!

Gestart door Stev, november 17, 2006, 02:21:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stev

... want door dit topic te starten heb ik weer mijn positie in de statistieken veilig gesteld  ;D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Tempesta

Wat een geweldig onzinnige reden om een topic te starten zeg, je moet je schamen. Zoiets zou IK nooit doen. Ik plaats dan ook nooit posts om in een volgende categorie te komen ::).


:rollol:

Tempesta


Thiotric

Hup hup hup ! Gaan voor die titel !!!!
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

CiteerNog 3....

...en dan nog 100 .... ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Ik ben blij dat Stev er wel aan heeft gedacht dit onderwerp ook echt te beginnen! Was er even bij ingeschoten  :-[
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Ik ben blij, omdat mij nachtdienst erop zit!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra

Goed gedaan Sismo! ;) Ben je de hele tijd wakker kunnen blijven?

Sismo

Hihi, het was stiekum een slaapdienst!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra

...omdat het een mooie zachte herfstdag is vandaag!  ;)

Jovi_Hobbes

Hier ook al, met een erg mooie blauwe lucht. Het licht maakt alle bomen nu erg mooi van kleur
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

...en wat doen wij, we zitten binnen achter de computer... :-[
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik ben vandaag al veel buiten geweest, op mijn brommer. En genoten van het mooie weer. :)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)