Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik ben blij!

Gestart door Stev, november 17, 2006, 02:21:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Nou echt gezellig was het niet. Het was een 2-persoons kamer, maar ik was maar in m'n eentje  :D
Goedkoop was het ook niet, maar het was allemaal erg onduidelijk wat er geregeld ging worden en of er iets geregeld ging worden. Ik kon nog een plekje krijgen dus dat leek me uiteindelijk de beste oplossing.
Ik was vanochtend voor de verandering eens in 15 minuten op het werk! En ik heb net begrepen dat de NS extra kosten gaat vergoeden, dus dat is helemaal goed nieuws!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Ja, dat is goed nieuws!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Da's mooi! Rekening bewaard?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Citaat van: Jovi_Hobbes op januari 19, 2007, 06:36:34 PM
Nou echt gezellig was het niet. Het was een 2-persoons kamer, maar ik was maar in m'n eentjeĀ  :D
Goedkoop was het ook niet, maar het was allemaal erg onduidelijk wat er geregeld ging worden en of er iets geregeld ging worden. Ik kon nog een plekje krijgen dus dat leek me uiteindelijk de beste oplossing.
Ik was vanochtend voor de verandering eens in 15 minuten op het werk! En ik heb net begrepen dat de NS extra kosten gaat vergoeden, dus dat is helemaal goed nieuws!

Gelukkig maar  dat het gelukt is.. Ik moest een keer 's avonds op een vrije dag op stel en sprong naar Den Haag, voor overleg met de staatssecretaris om 8.00m uur de volgende morgen op het ministerie van Sociale Zaken. Ik heb toen vanuit hier ( Ubbergen) de VVV Den Haag gebeld, en een heel stel hotels. Maar die waren allemaal al vol. GRRR ! Uiteindelijk vond ik nog een kamer in het SOFITEL in DEn Haag, vlak bij het station. Een vreselijk ongezellige kamer in een vreselijk hotel..BRRR ! En de kamer kostte voor een nacht F 420,- !!!!! Maar goed, mijn werkgever zou het vergoeden, en er was geen alternatief, dus ik heb het maar gedaan. Mijn werkgever was niet blij met de rekening.. nee, dat was ik ook niet. Maar ik heb het wel terug gekregen. En ik heb daar slecht geslapen ! En vond het deprimerend... Vreselijk ! De hele nacht ook herrie van taxi's voor het station Den Haag centraal pal onder mijn raam..
De dag daarop ben ik na het overleg op het ministerie direct weer naar huis gegaan, en ik was blij dat ik weer thuis was en in mijn eigen bed lag. BRRR !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Dat was echt een ellendige dag voor je Peter.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

pff, dat dat nog bestaat. zo duur op een zo niet handige plek qua rust enzo...

petra1963

Citaat van: Jovi_Hobbes op januari 21, 2007, 04:07:12 PM
Dat was echt een ellendige dag voor je Peter.

Dat was heel beroerd, ja. Ik voelde me de hele dag misselijk van vermoeidheid en gespannen. De dag daarna heb ik ook maar vrij genomen.. Ik had er even genoeg van..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

petra1963

Citaat van: Pinky op januari 21, 2007, 05:57:00 PM
pff, dat dat nog bestaat. zo duur op een zo niet handige plek qua rust enzo...

Ja, bizar he ? Daar heb ik mij ook over verbaasd !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Want kreeg je er nog meer bij dan? Roomservice zoveel je wilde? massages, een kuuroord waar je gewoon in en uit kon lopen, was de kamer van goud? Kreeg je alleen kaviaar te eten? Er moet toch iets zijn? Toch?  :o

petra1963

Ja, er moet iets geweest zijn.. maar ik was er maar kort.. En was de volgende ochtend om 7.30 de deur al weer uit. Ontbijt kostte extra. Dus ik heb op het station een broodje gekocht. Volgens mij betaalde je vooral het 'gevoel' en de status (omdat het zo duur kostte). Maar ik vond het een vreselijke plek...
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Je kreeg geeneens een ontbijt! pfff, das echt RAAR. Nou ja, ik denk dan dat ze daar hebben uitgevonden hoe je slapend rijk kunt worden. Miischien zijn ze juist wel ontzettend slim! Haha, nou ja, in elk geval vergeet je ze nooit weer. Das natuurlijk ook een vorm van reclame... :-\

petra1963

Ja, en ik zal iedereen afraden om daar te gaan slapen ! Veel te duur voor wat ze te bieden hebben, en ik werd er reuze depressief van de locatie en het gebrek aan sfeer.. :'(
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky


petra1963

Dank je, Pinky ! Gelukkig heb ik jullie, en de Refter !  :)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)