Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik ben blij!

Gestart door Stev, november 17, 2006, 02:21:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Gewoon meteen een paaltje opzoeken en er tegenaan rijden  :schater:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Dát zou ik toch wel moeilijk vinden!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Ik ook hoor, maar daarna maakt het allemaal niets meer uit.
Leuk je nog even gesproken te hebben, maar het begint nu echt bedtijd voor mij te worden  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Citaat van: Sismo op februari 06, 2007, 10:03:34 PM
Dát zou ik toch wel moeilijk vinden!  :D

Soms helpen paaltjes daarbij..  ;D door op de gekste plekken te staan.. Mijn vader was er op een bepaald moment berucht om in de familie. Zat je in de auto, hoor je 'boem' (vooral in de achteruit), en dan zat hij weer eens tegen een paaltje.  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Ach het wordt pas erg als het van die paaltjes zijn die uit de grond omhoog komen, als dat fout gaat heb je een paaltje in je auto. Da's pas vervelend  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Dit verhaal past wel bij deze uitwijding, geloof ik..wat ik een keer meemaakte.. misschien heb ik dat al eens verteld..

Ik reed op mijn  brommertje van Beuningen via Nijmegen naar Ubbergen, mijn normale route. Voor mij als brommerrijder was er niets veranderd.. maar voor automobilisten wel. In een woonwijk in Nijmegen-west was er zoveel overlast van doorgaand verkeer, dat de gemeente besloot om al het doorgaande auto- en vrachtautoverkeer om te leiden via het naast de woonwijk gelegen industrieterrein. Prima, tot zover.
In de weg die het auto- en vrachtautoverkeer tot dus ver had genomen, werd een 'bussluis' ingebouwd: een stuk beton in de weg met twee goten, en en verhoging tussen die goten. De wielen van een bus zijn hoog genoeg om daar doorheen te kunnen, maar een personenauto rijdt zich daar geheid muurvast in: de wielen gaan de goten in, de goten zijn te diep, de wielen raken hun grip kwijt, en de onderkant van de auto komt muurvast te zitten op de verhoging tussen de goten.

Het wachten was natuurlijk op de automobilisten die dachten dat ze er toch doorheen konden rijden, bij voorkeur door heel veel gas te geven. ( En dan raken ze zeker heel erg muurvast !).

En jawel hoor, het weekeinde daarop, op een mooie zaterdagavond, scheurde mij een opgedirkte oude auto voorbij, type Opel Manta met 'boenk-boenk-boek- boxen', en de bestuurder daarvan zou in zijn auto de bussluis wel even nemen...hi...hi... Zijn vriendin naast hem waarschuwde hem nog , hoorde ik terwijl ze langs mij raceten, maar hij wist het zeker.. hij kon er overheen en er doorheen.

Vervolgens hoorde ik een enorm gekraak, en een geluid alsof je met je vingernagels over een schoolbord gaat ( ieks !), alleen veel harder.. En de Opel Manta zat muurvast..in de bussluis. De bestuurder stapt uit  (matje in de nek, onder de tatoeages, heel klassiek allemaal) en begint te kankeren. Zijn vriendin ( type 'stuk') stapt ook uit, en begint haar vriend in heel sappig plat Nijmeegs de mantel uit te vegen..
En ik tufte daar op mij brommertje heel rustig en langzaam langs.. En kreeg een hoop mee. Het was echt amusement. Alleen: stilstaan en op een afstandje meegenieten was niet aan te raden, dus ik ben maar heel zachtjes doorgereden, tot ze al ruzieënd buiten gehoorsafstand waren geraakt. Oh, wat heb ik toen gelachen... ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Wie stoer wilt zijn...  :schater:

ChibiFirli

kleine wieltjes (zoals van een winkelkarretje), onderaan de auto, dan rolt die gewoon lekker verder :P.

niet dat het mij veel uitmaakt, ik rij sowieso liever met de fiets :D
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Jovi_Hobbes

En dat is voor iedereen veel gezonder!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

En je hebt geen last van bussluizen..

Nog zo'n verhaal.. ;D

Aan de Waalkade in Nijmegen is een gedeelte eenrichtingsverkeer voor auto's. Een ander deel is twee richtingsverkeer, gewoon dus. Daar tussenin ligt een kleine rotonde, met een verhoogd bloembed in het midden.
Ik kwam een keer op een winteravond uit Beuningen, op mijn brommertje, bij duisternis, over de Waalkade. En terwijl ik de rotonde naderde, dacht ik: 'hee, wat een rare lichten ? Wat doen die daar ?' Maar ik kon niet goed zien wat er aan de hand was. Toen ik dichterbij kwam, werd de situatie duidelijker. Een bestuurder in een SUV (niet voor niets: ASO- bak) had komend vanuit het eenrichtingsverkeer de rotonde niet gezien. En was dus met volle snelheid bovenop de betonnen verhoging met de bloembedden gevlogen.. ;D De auto stond er precies op, heel wiebelig, net een eendje dat leert lopen..En toen ik dichterbij kwam probeerde de bestuurder ( ik kon 'm niet zien, het was donker en de auto had getinte ruiten) heeeeeeeel voorzichtig rijdend weer van het verhoginkje af te komen.. Ik reed over de rotonde langs de auto, die heel voorzichtig naar beneden reed. Het was werkelijk een heel bizar gezicht..stel je het voor... En ik was eerder geschokt dan iets anders. Pas later zag ik de amusementswaarde... ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Leuk he? Autorijden... :rollol: Vooral als anderen het doen! Dit zijn gouden acties! Eerlijk waar...

Jovi_Hobbes

 ::) ::) ::) ::)
(meer kan ik er niet over zeggen  :D)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?