Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Met of zonder partner/vriend(in)

Gestart door Stev, november 17, 2006, 03:03:32 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Ik heb geen flauw idee maar dat kwam ik dus tegen toen ik naar de betekenis van het woord Damsel aan het zoeken was  :-\

Die visgoden hebben er niets mee te maken trouwens  :D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Vreemd.. een getikte dichter ? Of een soort creools- Nederlands ? Met engelse invloeden ? Van de Antillen of uit Suriname misschien ? ( Want daar bestaan zulke mengvormen)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Erg grappig om te zien, maar niet erg behulpzaam bij het vinden van de betekenis van damsel  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Mineko

Ik heb geen relatie en heb daar nu ook bewust voor gekozen. Ik deel mijn huis op dit moment samen met mijn moeder (ik haat alleen zijn) en dat bevalt mij prima, we hebben de grootste lol samen. Of ik ooit een relatie wil? natuurlijk, maar ik blijf lekker thuiswonen, hij waar hij woont en ik ga nooit meer samenwonen. Kinderen wil ik wel, maar ik wil gewoon geen druk meer geen gezeik aan mijn hoofd, dat heb ik genoeg gehad.. Dus eigenlijk wil ik het liefst een LAT relatie, zonder al het gezeik. Als ik een kind wil, voed ik hem zelf op. Dat betekent natuurlijk niet dat de vader geen contact mag, maar meer in de context dat we niet samenwonen.. Klinkt allemaal erg chaotisch ik weet het..
I'm usually not a praying man, bu if you're up there Superman, PLEASE SAVE ME!!!!

Zonnekind

Nee hoor, je bent duidelijk. In een ander topic werd er gesproken over een groot huis waar de ene partner de bovenste verdieping "bezit" en de andere partner de onderste en daartussen is een gemeenschappelijk verdiep. Op die manier kan iedereen bij de kinderen en heeft toch elke partner zijn eigen vrijheid. Misschien is het wel iets voor jou?
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Ik snap ook goed wat je bedoelt Mineko. Ik zal niet zeggen dat ik nooit met iemand samen zou willen wonen, maar ik heb zeker niets tegen een LAT-relatie.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik ben al blij als bij mij een LAT- relatie lukt.. Niet uit pessimisme..maar omdat ik merk dat ik heel kriebelig word als ik iemand te lang te dicht om me heen heb. Hoe aardig ik die persoon ook vind. En omdat ik hier op de Refter niet weg zou willen.. En me vreselijk opgesloten zou voelen met z'n 2'en in een huisje.. Oh nee, HELP !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Mineko

Ik ken het fenomeen, Peter, daarom wil ik ook nooit meer samenwonen, na de ellende die ik heb gehad. Ik werd ook kriegel als ik altijd iemand om mij heen heb. Als het mijn poezekindjes zijn heb ik daar weer geen last van.
I'm usually not a praying man, bu if you're up there Superman, PLEASE SAVE ME!!!!

Jovi_Hobbes

Ik denk dat het ook erg lastig is om als je al jaren alleen woont er weer aan te wennen dat je rekening moet houden met iemand waarmee je dan opeens samenwoont. Uiteindelijk zul je daar wel weer aan wennen, maar in het begin kost dat heel wat aanpassing en gewenning.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

En misschien zijn sommige mensen ( in dit geval bijv mijzelf) meer geschikt om in een woon gemeenschap te wonen, dan als stel in een huisje..denk ik wel eens..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Dat is natuurlijk ook al een manier van samenwonen. Als je nou een partner kunt vinden die dan op de Refter komt wonen... Dat zou wel ideaal zijn, toch?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Dat zou zeker ideaal zijn.. ;D

En inderdaad: het is een manier van samenwonen hier. Waar je ook dingen van leert.. Ik kan, zo merk ik, op een bepaalde manier ervaringen van stellen wel delen..ook eenzelfde soort ervaringen opdoen. Dat maakt het leven voor mij wel emotioneel evenwichtiger dan wanneer ik in een  huisje of flatje op mijzelf zou wonen..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Mineko

Ik deel een huis met mijn mams, vind dat erg gezellig!!
I'm usually not a praying man, bu if you're up there Superman, PLEASE SAVE ME!!!!

Ienepien

Ik geloof, dat ik vals gespeeld heb. Ik heb ingevuld met partner, vriendin, geloof ik. en het moet zijn: met partner/vriend. Is nou alles in de war?