Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Met of zonder partner/vriend(in)

Gestart door Stev, november 17, 2006, 03:03:32 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Volgens mij is dat geen grote ramp hoor. Nu weten we het dus trekken we er in gedachte gewoon 1 persoon met partner/vriendin vanaf.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

albie

ik had tot gisteren een seksuele partner maar sinds vandaag weer heerlijk vrijgezel.

zoek nu een Aseksuele partner... m/v maakt me niet uit want ik ben bi... val op beide geslachten...


Ciara

Ik heb geen relatie. Over het algemeen ben ik ook een happy single, maar soms is alleen toch wel alleen

leentje

singles zijn inderdaad in de meerderheid....

hoe komt dat willen jullie dan niemand hebben waar je lief en leed mee wil delen...

ik wil dolgraag ... met een asexuele vriend! iemand die me bégrijpt :-\


Jovi_Hobbes

Ik wil op termijn inderdaad wel iemand om lief en leed mee te delen, maar ik heb jaren geleden besloten om nooit meer een relatie aan te gaan waarin het om lust en fysieke intimiteit gaat. Dat kost mij veel meer dan dat het me oplevert. Toen wist ik nog niet van het bestaan van aseksualiteit en dacht ik dat dat dus betekende dat ik altijd alleen zou blijven. Nu weet ik dat er meer mensen zijn als ik en heb ik stille hoop dat het er toch ooit van zal komen, maar daarvoor moet ik zelf eerst nog wat drempels over.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Mannetje

Ik heb hier wel eens contact gehad met iemand die een Nederlandstalige datingsite wilde opzetten.
Ik heb toen wel aangeboden om mee te helpen, niet voor me eigen, maar om iedereen het geluk te gunnen.
Alleen diegene is niet meer online geweest.

Je hebt hier wel "agora". maar dat is nauwelijks vindbaar voor iemand die hier niet vaak komt.

pinky

En je kunt het niet alleen? Of zijn hier andere aseksuele wizzkids die zouden kunnen helpen?

Mannetje

Nee, ik heb daar onvoldoende tot geen kennis van. http://www.asexualitic.com is volgens mij een onderdeel van AVEN.
Dus wie een talenknobbel heeft, zou contact kunnen opnemen en kijken of dit om te bouwen is naar een Nederlandse versie.

Pinky, jij kan toch heel goed Engels. Is dat voor jouw wat, om eens te onderzoeken?

pinky

Dank je. Ik heb een berichtje gestuurd naar de administrator van de website met de vraag of ze de website in het Nederlands kunnen vertalen (ik zal al dat je het in verschillende talen kon bekijken) of dat ze er een Nederlands gedeelte konden maken voor de leden van dit forum. Daarnaast heb ik ze gevraagd (mocht het eerste niet mogelijk zijn) of het dan mogelijk was om een soortgelijke site voor nederland te krijgen.

Ik ben benieuwd naar de reactie.

Mannetje


Le Roi de la vie

Hey het is nog wel gratis ook, maar zijn er mensen die geen Engels kunnen?

pinky

Jawel, maar kijk... ik denk dat je toch liever een partner hier in Nederland hebt zitten, nietwaar? Geen sex hebben betekent niet dat er meteen een hele oceaan tussen moet zitten zodat de fysieke mogelijkheid om seks te hebben ook maar meteen afwezig is. ;)

Maaer serieus, ik denk dat een Nederlandse versie wel zo handig is. Volgens mij zijn er vrij veel Nederlanders op zoek naar zo'n relatie en durven dat hier op het forum niet te uiten. Hier kan iedereen meelezen, terwijl je je op een datingsite vrij anoniem kunt houden en dan in prive berichtjes datgene kunt vertellen wat je kwijt wilt aan de persoon aan wie je het kwijt wilt... En dat kan hier dus niet.

Le Roi de la vie

Klopt dat zou inderdaad heel handig zijn, maar het onderhouden en beginnen van een website vereist veel computerkennis, en ik vraag mij af of hier iemand zit die die kennis bezit?

pinky

Vandaar dat we de engelse versie om hulp hebben gevraagd. Dan valt het misschien weer reuze mee!

Mannetje

#74
Dan is het net als hier op de site, waar men het ook lukt.
Gewoon een content management systeem waar iedereen eenvoudig een website mee kan bijhouden.