Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Met of zonder partner/vriend(in)

Gestart door Stev, november 17, 2006, 03:03:32 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Le Roi de la vie

Ok mijn kennis van computers is niet zo toereikend dus als het kan waarom niet?

Jovi_Hobbes

Goeie actie Pinky! Ik hoop dat je een reactie krijgt.

Wat het vertalen betreft: ik ben een bijna afgestudeerde vertaler Engels  ::)  ... zonder tijd...  :-\
Nou ja, wat ik bedoel is dat ik wat vertalen betreft misschien nog wel wat kan doen, maar laten we eerst eens afwachten hoe er op je mail gereageerd wordt.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Mannetje

Kijk das nou teamwerk  :handschudden:.

Ik neem het sitebeheer voor me rekening. Dat lukt me wel, met zo'n management systeem.
En handiger net als hier op de site, met meerdere beheerders. dan is er altijd wel iemand met tijd.

Desnoods een kleine vergoeding vragen voor inhuren deskundigen.
Als 1% van de asexuelen actief wordt op zo'n site en een euro betaald, heb je zo € 1650,- bij elkaar.

Maar vooralsnog moet zoiets gewoon voor nul euro kunnen lijkt mij.

Ienepien


Mannetje

Even vluchtig op 2 "normale"  dating sites gekeken: relatieplanet vraagt ca. € 25,- per maand.
Lexa is gratis, maar nodigt van harte adverteerders uit.

Relatiesites zijn big business zie ik.
Lexa is de grootste in Europa.

En Relatieplanet staat hoog in de notering van best bezochte sites.
1. Google
2. Marktplaats
3. Hyves
4. Relatieplanet

Mischien is het wel mogelijk om op één van die sites aansluiting te zoeken. Ze hoeven bij "op zoek naar" alleen maar het kopje asexueel te plaatsen.
Dat is voor hen vast 10 minuten werk.
Laat hen (uitgaande van € 25,-  kosten per maand) die ruim € 40.000,- dan maar verdienen!

pinky

Ik denk dat je dan beter bij de gratis sites kunt aansluiten. Wie weet willen ze dat wel doen. Scheelt ook een berg werk!

Sismo

Lexa lijkt gratis, maar om echt iets te kunnen lezen van anderen e.d. moet je helaas toch betalen (ehm...ik heb me gisteren aangemeld  :o ).
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Aargh! Dat is irritant zeg! Tsja, mijn vriend zit in het computerwezen. Die kan waarschijnlijk vrij goedkoop een website voor ons vastleggen (dus alleen de naam). Maar goed, dan zit je alsnog met hoe je dan de rest gaan doen. Doe je dat via mail, advertenties etc. Dat betekent dan dat er een bedrijf/ stichting opgericht moet worden enz. Dat is een heel gedoe, tenzij iemand zin heeft om dat te gaan beheren? En als het dan toch een bedrijfje wordt, dan moet je toch gaan denken aan inkomsten en dus adverteerders zoeken. En om dat te doen heb je meer mensen nodig en om meer mensen op de site te krijgen, heb je meerdere doelgroepen nodig.

Dat doet me bedenken. Misschien dan een idee om een dating site te maken voor anders seksuelen. Dus ook home seksueel etc. Ik zag er al wat vorbijkomen via google, maar dat is vaak alleen voor mannen en toch wat ranzig. Ik bedoelde meer dan serieus, niet op seks gericht, maar echt op relaties. Maar goed, ik draaf door! Haha!

pinky

Heb even gechecked. www.andersdan.org is nog vrij. Net als www.andersdan.net. Beiden voor 28 euro per jaar. Dat is dus 2,50 per maand (gemiddeld). Nou dat moet er in advertentiekosten toch wel uit te halen zijn. En als we zelf een datingsite willen opzetten omdat we andermans systemen niet kunnen gebruiken, dan kunnen we wellicht contact opnemen met een hogeschool voor ICT etc. om de studenten daar aan deze site te laten werken. Zodat er ruimte is voor advertenties, voor profielen aanmaken etc. En dat dan makkelijk aanpasbaar. Wie weet is dat dan ook vrij goedkoop of zelfs gratis, omdat het ook een schoolopdracht is. En dan zijn er vast wel één of twee studenten die dat willen beheren tijdens hun studietijd als zij de advertentiekosten mogen houden. Ooooh, ik draaf zoooo door.

Bij de weg, niets meer van die site gehoord die ik een berichtje had gestuurd. Nog niet in elk geval.

myra

In het kader van de schoonmaakactie is het topic tot hier opgeschoond