Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Artikel in de Volkskrant

Gestart door Jovi_Hobbes, november 18, 2006, 04:36:09 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Helemaal goed. Wie weet wat er nog uit komt.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Citaat van: Jovi_Hobbes op november 24, 2006, 08:13:16 PM
De reactie van de Volkskrant (vermomd als VK  :D )

Geachte lezer,
Hartelijk dank voor uw brief die wij met belangstelling hebben gelezen. Wij stellen uw mening zeer op prijs, maar door het overstelpende aanbod kunnen wij helaas uw reactie niet plaatsen. Wij hebben uw brief doorgestuurd naar Simone de Schipper.


Ze hebben de reactie dus doorgestuurd naar de schrijfster van het artikel. Misschien inspireert het haar tot het schrijven van een nieuw artikel. Voor informatie heeft ze nu in ieder geval ons adres...

Nou ja, dat is in ieder geval iets.. Maar de Volkskrant zal er toch wel een keer aan moeten geloven, vind ik..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

We blijven ze gewoon lastigvallen Peter!
Ach, ik vind het toch wel een klein succesje. Er zijn in ieder geval weer meer mensen die iets over aseksualiteit hebben gehoord.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

Vandaag staat er in de bijlage vrouw een artikel over sex.: Geen zin in sex, Nou én?
Met als thema: liever één keer per maand goed, dan elke week omdat het moet.
Er staan ook wat statistieken bij, van hoevaak men het doet, en dat een Nederlander áls hij het doet er 20 minuten mee bezig is.
Een intervieuw van een vrouw, die al 10 maanden geen sex meer heeft, en voor haar verjaardag uit medelijden een dildo kreeg.

Als jullie het willen lezen, het zit bij de zaterdagkrant van de Telegraaf.

Ereinion

Kunnen we daar geen reactie op schijven met een link naar dit forum. Een lezersbrief, zoiets?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Van mij mag je. Zou wel goed zijn, denk ik.  :klap:

petra1963

Ik vrees dat het mij erg veel zelfoverwinnning zou kosten om een Telegraaf te lezen ( sorry voor de lezers hier onder ons !) laat staan als lezer een brief naar de Telegraaf schrijven. Niet echt mijn krant, geloof ik..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Door de titel dacht ik dat het over de volkskrant ging.  :-[ Ik had het niet goed gelezen...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Ja, sorry, maar de Telegraaf stond er niet bij. \En een nieuwe topic starten is niet mijn ding. :D

Ereinion

Gewoon wel doen, hoor! Is bijna het zelfde knopje als 'reageer'.  :)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.