Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

3FM zoekt personen die aseksueel zijn voor interview

Gestart door Jamie 3FM, juni 11, 2019, 10:23:59 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jamie 3FM

Beste mensen,

bij deze wil ik mij even voorstellen. Ik ben Jamie Reuter, radio DJ bij zender 3FM.

Mijn uitzendingen bij deze zender gaan over verschillende onderwerpen, vaak met de intentie om mensen aan het denken te zetten en elkaar allemaal wat beter te leren begrijpen en te accepteren.
Ik vind het mooi om over dingen te praten die misschien niet regelmatig besproken worden en daarom nog onbekend voor velen is.

Daarom wil ik 't graag in de uitzending over aseksualiteit hebben.
Ik merk in mijn omgeving, als je lange tijd geen seks hebt gehad dat je je eigenlijk moet verantwoorden. Dat dit snel raar gevonden wordt en mensen het maar moeilijk kunnen begrijpen, laat staan nooit meer seks hebben.
Een reden waarom ik dit juist in de uitzending wil benoemen, voor meer begrip, maar vooral ook om mensen die aan het luisteren zijn en hiermee strugglen hopelijk een beetje te helpen. ? 
Ik zou daarom graag een persoon of een koppel willen interviewen die aseksueel is. Om te laten horen hoe het werkt om aseksueel te zijn in een maatschappij waarin het veel om seks draait.

Zou jij het leuk vinden om een gesprek hierover aan te gaan, stuur mij dan een mail op jamie@3fm.nl.
Uiteraard kan dit gesprek anoniem, indien dit nodig is.

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes,
Jamie

AceVentura

Welkom op het forum Jamie, :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Leuk dat je aandacht aan aseksualiteit wilt besteden :klap:
Eerlijk gezegd kende ik je (nog) niet, dus ik ben even een uitzending aan het terugluisteren om een indruk te krijgen. Je draait in ieder geval lekkere muziek :headbang:

Ik heb wel wat vragen waarvan de antwoorden mogelijk ook voor anderen interessant zijn, dus vandaar dat ik ze hier stel:
Hoe gaat het interview? Moeten wij ergens heen komen, of gaat het telefonisch?
Rond de tijden van jouw uitzending lig ik meestal te slapen :schater: moet het live of kan het eerder opgenomen worden?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jamie 3FM

Dankjewel!!

Haha het kan telefonisch en het zou heel fijn zijn als het live kan, want dan kan er eventueel ingespeeld worden op dingen die tijdens de uitzending worden besproken. Maar anders kan het uiteraard opgenomen worden.

De opname zal dan morgen avond plaatsvinden.

Ik hoor het graag als er interesse is!

Stevie1992

Hey,

ik zag net pas weer je reactie op het persoonlijk bericht. Ik heb mijn telefoonnummer gemaild
I need no reasons, I simply.. am

Edewecht

Hallo Jamie, ik heb je een mail gestuurd en een PB.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Stevie1992

Hey iedereen, ik heb met Jamie gebeld en ben morgennacht om even over 3 op de radio. Misschien dat het later ergens terug te vinden is voor alle mensen die van hun nachtrust houden :p
I need no reasons, I simply.. am

AceVentura

Goed dat je dat doet Stevie :klap:
Dan kan ik stoppen met twijfelen of ik dit zou doen :schater:

Op https://www.npo3fm.nl/jamie kan je haar uitzendingen terugluisteren, dus ik vermoedt dat dat ook met die van morgennacht gaat gebeuren.

Succes! En ik ga het zeker later beluisteren :cake: :cake: :cake: :cake:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Citaat van: Stevie1992 op juni 11, 2019, 07:33:45 PM
Hey iedereen, ik heb met Jamie gebeld en ben morgennacht om even over 3 op de radio. Misschien dat het later ergens terug te vinden is voor alle mensen die van hun nachtrust houden :p

Sterkte met opblijven cq. vroeg op!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Stevie1992

Op tijd naar bed en dan de wekker op ergens voor 3en.. en dan na t gesprekje weer terug naar bed  :schater:
T wordt maar een heel kort stukje hoor, echt de basics (anders haken alle muziekluisteraars van die tijd af voor iets dat ze wel wakker houd
I need no reasons, I simply.. am

Tixie

Heb het even teruggeluisterd en dat heb je goed gedaan! Vlot gesprekje, begrijpbaar voor iedereen :) Knap ook dat je zo wakker kan overkomen op dat uur ;D
sick of the kissing cult

AceVentura

Goed gedaan Stevie :klap: :visibility: :visibility: :visibility: :visibility: :visibility:

Voor wie ook wil terugluisteren, dat kan hier: https://www.npo3fm.nl/jamie/uitzendingen/676789-2019-06-13-jamie
Het interview begint na ongeveer 1 uur en 9 minuten en duurt een minuut of 4.

Inhoudelijk vind ik het een goed gesprek :klap: Ik was even bang doordat het aangekondigd werd als "Je wil nooit seks" dat het de verkeerde kant op zou gaan, maar dat wist Stevie snel en goed te corrigeren.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Stevie1992

@Trixie, Ja goed he :schater: Ik was om even voor 3en wakker en zat echt op de bank met mn dekentje en de radio aan te wachten tot ik gebeld. En daarna weer naar bed gewandeld en weer bij de kat gevoegd die mij op lag te wachten met een blik van 'Wat was jij nou aan het doen?'

@AceVentura: Ja, nouje we hadden al gebeld dus ze wist de definitie al wel, maarja dit is wat mensen denken als je het noemt dus dan begint ze gewoon ook 'onwetend'.

Het was de bedoeling om even heel kort tussendoor te doen (net als alle gesprekken om die tijd want anders valt je doelgroep in slaap :p ) maar gelukkig is het wel gelukt om beetje duidelijk over te komen. Gezien ik er eerder een half uur en een heel uur over gepraat heb  :ange: kort en concise is niet altijd mijn sterkste punt als ik een verhaal vertel  :P
I need no reasons, I simply.. am

Koffie

Heel leuk interview! Het kwam heel duidelijk over.

Geef je kat een knuffel van me. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Jemig wat een tempo! (Oja, 3FM is een jongerenzender :D ) Maar goed gedaan, Stevie :klap:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)