Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vertel het Algemeen Dagblad over aseksualiteit

Gestart door Samuel AD Magazine, juni 24, 2019, 07:38:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Samuel AD Magazine

Beste posters van het AVEN forum,

Mijn naam is Samuel Bom, en als freelance journalist ben ik bezig met een artikel in het AD Magazine dat uitkomt tijdens de Canal Pride. Het wordt een seksualiteit/gender ABC, waarin alle verschillende identiteiten, orientaties en geaardheden belicht worden met de hulp van korte interviews/profieltjes.

Omdat de 'A' natuurlijk voor 'aseksueel' staat, ben ik opzoek naar iemand die mij hier meer over kan vertellen. Of, om specifiek te zijn: iemand die aseksueel is, mij hierover wil vertellen zodat ik het in een korte tekst van 150/200 woorden kan verwerken en het niet erg vindt dat er een fotograaf langskomt om een portretje te fotograferen. Het is dus niet anoniem, maar je mag wel van te voren de tekst na lezen om te kijken of ik je niet verkeerd citeer. Zo weten we zeker dat je woorden goed overkomen.

Ik kan niet wachten op iemand die mij hiermee kan helpen!
Gr.
Samuel

AceWoman

Hoi Samuel,

Klinkt leuk!
Ik heb je even een prive bericht gestuurd voor meer informatie.

Groetjes, Marissa

Stevie1992

Hey,
ik ben altijd wel bereid. Sta toch al herkenbaar op fb en instagram met een eerder interview.
Is het interview dan gewoon telefonisch? En dat langskomen van de fotograaf, is dat overal in Nederland?
I need no reasons, I simply.. am

AceVentura

Bedankt voor je interesse in aseksualiteit Samuel, :cake: :cake: :cake: :cake:

Zo te zien is er al voldoende interesse, veel succes met het artikel!
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Samuel AD Magazine

Inderdaad AceVentura, daat gaat lekker! AceWoman en Stevie1992, ik neem graag contact met jullie op. @Stevie, zou jij mij een bericht kunnen sturen met gegevens waarop wij jou kunnen bereiken?
Heel erg bedankt allemaal!

Edewecht

Hoi Samuel, leuk dat je aan de "A" gedacht hebt :cheerleader:
Ik sluit me bij de vorige sprekers aan en neem plaats op de reservebank. Je kunt me PM-en of mailen (zie mijn profiel).
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)