Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Boek over queer jongeren

Gestart door Jann, juni 27, 2019, 11:09:32 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jann

Ik post dit maar even hier zodat meer mensen het weten en ik niet terug kan krabbelen  :schater: (anxiety is a bitch), maar ik word dus eind juli hoogst waarschijnlijk geïnterviewd voor een boek over queer jongeren waarin ik over mijn aseksualiteit zal praten :)  :cheerleader:

Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

Koffie

Goed dat je dat doet! Zo heb ik twee keer meegewerkt aan een boek omtrent autisme.
Het is vast spannend, maar ook wel leuk denk ik. Succes. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Stevie1992

Oeh, spannend en leuk. Ook vertellen wanneer het uitkomt, dan kunnen we het allemaal gaan lezen  ;)
I need no reasons, I simply.. am

Edewecht

Hup Jann, zet'm op! :cheerleader:

Citaat van: Jann op juni 27, 2019, 11:09:32 AM

Ik post dit maar even hier zodat meer mensen het weten en ik niet terug kan krabbelen  :schater:


Dan heb je hierbij een mooie manier gevonden om stappen te zetten en je grensje een beetje te verleggen. Succes!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jann

hey hey!

Ik heb het interview inmiddels gedaan en ook toegestuurd gekregen en zelf al doorgelezen/kleine dingetjes aangegeven. Maar zou iemand hier met aseksualiteit in hun achterhoofd misschien het stuk willen doorlezen? Ik wil namelijk erg graag dat alle informatie (die niet mijn persoonlijke belevenissen zijn) accuraat is!

(Het boek komt trouwens pas ergens tegen de zomer volgend jaar uit waarschijnlijk!)

Liefs,
Jann
Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

a-seksueel#

Leuk dat je een interview heb gedaan en ik vind het knap dat je er open over bent! Is toch erg persoonlijk allemaal!
Ik ga het graag lezen als het uitkomt.

Stevie1992

Citaat van: Jann op september 03, 2019, 09:21:33 PM
hey hey!

Ik heb het interview inmiddels gedaan en ook toegestuurd gekregen en zelf al doorgelezen/kleine dingetjes aangegeven. Maar zou iemand hier met aseksualiteit in hun achterhoofd misschien het stuk willen doorlezen? Ik wil namelijk erg graag dat alle informatie (die niet mijn persoonlijke belevenissen zijn) accuraat is!

(Het boek komt trouwens pas ergens tegen de zomer volgend jaar uit waarschijnlijk!)

Liefs,
Jann

Hey,
als je nog mensen zoekt wil ik het ook wel doorlezen :)
I need no reasons, I simply.. am

Jann

Citaat van: Stevie1992 op september 04, 2019, 02:48:54 PM

Hey,
als je nog mensen zoekt wil ik het ook wel doorlezen :)

Ahh dat zou super fijn zijn! Mag ik het naar je mailen?
Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

With Pen and Paint

Als je nog iemand extra zoekt om er naar te kijken wil ik dat ook wel doen :) Maar anders lees ik het gewoon als het boek uitkomt, erg tof dat jouw verhaal erin komt!
"She had blue skin, and so did he. He kept it hid, and so did she. They searched for blue their whole way through, then passed right by - and never knew."
-Shel Silverstein

AceVentura

Ik ben ook wel nieuwsgierig, dus als je nog iemand zoekt wil ik het ook wel lezen.

Hoe is het je nu bevallen om hier aan mee te doen?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jann

Hi!

Ik laat het eerst alleen door Stevie lezen, aangezien het volgens mij niet echt de bedoeling is dat ik het door anderen laat lezen verder haha! Het boek komt waarschijnlijk mei of juni uit, dus zal tegen die tijd hier nog wel weer een keer posten!

Citaat van: AceVentura op september 05, 2019, 03:37:07 PM
Hoe is het je nu bevallen om hier aan mee te doen?

Verrassend goed! De schrijver/samenstellen (?) is echt een hele aardige man en we hadden meteen ook al andere dingen met elkaar gemeen, daardoor raakte ik heel snel best uitgebreid aan de praat (wat ik normaal dus nevernooitniet doe, al helemaal niet over aseksualiteit haha). Ik vond het proces zelfs zo fijn dat ik het ook met naam/tekening van mezelf erbij doe ipv anoniem :). Hij was zelf ook heel erg enthousiast om er iemand bij te hebben die aseksueel is! Meteen vanaf het begin al, en aangezien we een beetje een 'onzichtbare' seksualiteit zijn soms vond ik dat ook echt wel fijn.
Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

AceVentura

Mooi dat het zo bevallen is Jann, goed dat je de stap gezet hebt :cheerleader: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Stevie1992

Klinkt als een hele goede ervaring zo

Voel me vereerd :p btw dat ik m nu als eerste ga lezen. Zal proberen morgen meteen even te doen, want dan heb ik tijd
I need no reasons, I simply.. am

Jann

Be a little kinder than you have to - E. Lockheart