Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Muziek

Gestart door Yezie, juli 28, 2020, 11:09:53 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yezie

Hey ik vroeg me af ik. Zouw julie graag beter willen leren kennen wat is julie lievens muziek
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

knulligeertje

Mijn smaakt loopt nogal uiteen, van pop tot rock, metal, sommige klassieke muziek, vooral dan piano beetje de richting op van Ludovico Einaudi.
Mijn favorieten zijn John Mayer, Twenty one pilots en LP denk ik🤔. Speel zelf gitaar en mijn grote voorbeelden zijn dan ook Jimmy hendrix, SRV, Eric Clapton en John Mayer

Koffie

Met mij kun je best veel kanten op, van metal tot Enya zeg maar. Ik weet weinig van bands af maar ik kan soms een hele poos bezig zijn op Youtube en met muziektopics van fora.

Ik heb wel, over het algemeen, iets tegen jazz. Op de een of andere manier irriteert me dat. maar Sting heeft weer jazzy klanken in zijn muziek en daar heb ik er weer minder problemen mee. Dus ik pin me er kennelijk ook niet op vast dat ik dat niet leuk vind.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Yezie

Dus van Allstars en nog wat dat kan ook natuurlijk  : mijn smaak is bij voordeelt pink ook Weel is heel anders
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier